1.rész

424 30 2
                                    

Figyelmeztetés! Az első pár rész elég rövidke lett, később következnek a hosszabbak. Remélem tetszeni fog💖✌️

Már hajnalban kipattant a szemem. Alig bírok aludni. Nagy nap lesz a holnapi, ugyanis kiköltözök Seoulba.
Szofi vagyok, 17 éves. A nővérem már 4 éve kint él. Azért ment ki hogy divatot tanuljon, és megvalósítsa az álmát. Hogy divat tervező legyen. Mindig is ő volt a példaképem, nagyon fontos nekem a véleménye mindenről. Ő támogatott abban is, hogy megvalósítsam az álmom. Ez pedig nem más, minthogy idol legyek. Persze őrültségnek hangzik, hisz egy magyar lány hogy tudna kijutni gyakornoknak? Én se gondoltam először komolyan. De nővéremnek hála, nem adtam fel.

3 évvel ezelőtt

Szombat van, ami azt jelenti hogy stúdióba megyek. Barátnőmmel bérlek tánctermet a belvárosban.
Jól felszerelt, TV-vel, hangfalakkal és velük szemben lévő falon tükör.
Tökéletes és megfizethető. Zsebpénzből összedobjuk.

Szokásosan halálra táncoltuk magunkat. Mikor kijöttünk az épületből, láttuk hogy most áll be a busz. Elkezdtünk sprintelni, szerencsére elértük. Csippant egyet a telóm, nővérem üzent. Küldött egy linket, miszerint a Bighit Európában keres gyakornokokat. Szimplán be kell küldeni egy ének/tánc videót, és eldöntik hogy felvesznek e vagy sem. Vagyis ilyen egyszerűnek tűnt. De ez változtatta meg az életem. Ugyanis gondoltam egyet, és beküldtem egy ilyen videót.
Sokszor felvesszük egymást szombatonként, tehát van pár ilyen videóm.

Jelen

2 évig nem jött válasz. Már el is felejtettem, őszintén. 16 éves voltam mikor közölték hogy felvettek, és pár hónapon belül ki tudnak költöztetni. 17.szülinapomra nem tudtam mit kérni, ezért ezt kértem. Hogy elengedjenek egyedül! Nem volt egyszerű rávennem a szüleimet, de belátták hogy nemsokára 18 leszek és akkor úgyis kimentem volna. De itt ez a lehetőség, és élek vele! Nem tudom alaposan átgondoltam ezt vagy sem,de már nincs visszaút ugyanis holnap indulok és megvalósítom az álmom..

Megvalósult álom |Choi Soobin ff.|Where stories live. Discover now