7.rész

168 16 0
                                    


Jina

-Szofiiii támadt egy ötletem!-rontottam be a szobájába drága húgomnak, de az üres volt. Hova tűnt egy éjszaka alatt? Mikor kiértem a konyhába, egy nagy tál palacsinta fogadott. Felettébb gyanús lett nekem ez a nő.. Aztán megpillantottam egy kis cetlit "Lementem sétálni! Jó étvágyat unnie <3" felirattal. Aaw ez milyen aranyos már. Egyáltalán nem lepődtem meg hogy lement. Mindig is imádott reggel sétálni mikor nincsenek emberek az utcán és nyugis minden. Csak el ne tévedjen..

Mikor írt hogy megy az ügynökséghez gondoltam meglepem és érte megyek kocsival hogy onnan rögtön tudjunk menni a sulijához és a lakásra. A torkomban dobogott a szívem mikor megláttam hogy Szofi épp Yeonjunnal és még pár sráccal beszélget. Túl késő volt visszaszálnom a kocsiba, már észre vettek.

Elég feszengve éreztem magam miközben beszélgettünk amit Szofi is észre vett.
-Khm. Ideje mennünk nem? Még csomó dolgot el kell ma intéznünk. - indult meg Szofi. - D-de mehetünk. - Várjatok! Nem akartok eljönni a nyárbúcsúztató bulinkra? Diszkó féleségbe megyünk még utoljára suli előtt mert utána jön a kemény tanulás, tudjátok. És meg ünnepelhetnénk Somi érkezését is.. - állított meg Soobin és hadarta le egy szuszra. Én? És Yeonjun? Egy buliban? Biztos hogy nem!
-Persze,mindenképp. Majd megbeszéljük. - mondta Szofi és már azon agyaltam hogy nyírjam ki. Mondjuk azok után hogy a kávézóban oda akart menni hozzá, ezen meg se lepődök.

Soobin

Láttam Yeonjunon mikor Jina odaért hogy zavarban van. Úgy vettem észre a többiek nem tudták ki ő, de én pontosan tudtam. Ugyanis Yeon éjt nappallá téve róla beszél mikor senki nincs velünk és már kezdtem unni hogy semmit nem lép. Ezért semmi gondolkodás nélkül tettem fel a kérdést hogy el e jönnek a nyárvégi buliba. Ott talán történhet valami. Minimum megismerik egymást. Tökéletes terv. Najó.. Azért nem csak őket helyeztem előtérbe. Somit is meg akarnám picit ismerni. Nagyon szimpatikus lány..

-Megőrültél? Elhívtad őket a buliba? Ki akarsz készíteni.. - förmedt rám Yeon miközben mentünk haza. - Nem, én csak esélyt akartam neked adni. Nem léptél még konkrétan semmit. Nem mellesleg Jina úgy nézett rád mint... - nem tudtam befejezni mert közbe vágott. - Mint te Somira? Nehogy azt hidd hogy nem vettem észre. Tudtam hogy nem csak miattam csináltad! - aigoo lebuktam. - Miért? Nem néznéd ki belőlem hogy nektek akartam segíteni? Felháborító!-játszottam a sértődöttet és reméltem hogy lezárjuk a témát. - Ezt most úgy mondod mintha nem gondoltál volna magadra is. Amúgy miért nem mondtad mit érzel? - állt meg és fordított maga felé. - Mert még én sem tudom hyung! Vagyis szimpatikus. Ennyi. - pontosan úgy nézett rám mint aki egy szavamat se hiszi el. - Tudod mit, hagyjál. Találkozunk holnap. - viharoztam volna el de hallottam a röhögését. Jaj ne csak el ne szólja magát! - Ha egy szót mersz szólni neki.. - Nyugodj már le! Aigoo kinek nézel?

Somi

-Te mi a frászért nem mondtad hogy ismered, ráadásul jóba is vagy(!!) Yeonjunnal? - förmedt rám Jina mikor beszáltunk a kocsiba. - Már neharagudj, de örülhetnél hogy igent mondtam a bulira! - Minek örüljek? Ő nem úgy érez. De legalább a nevemet tudta. Haladás.. - hajtott ki a parkolóból. Most mi baja van? - Hallod ne szórakozz már, miattad csináltam. Örülj már neki egy... - Miattam mi? Szofi túl jól ismerlek ahhoz hogy ezt bevegyem. Melyik tetszik? Ha Yeon akkor esküszö.... - vette le a tekintetét az útról. - Senki senki csak nézd az utat!! - fordítottam vissza a fejét. - Senki? Szofi.. MEGVAN! Mr. Nyuszimosoly Gödröcskékkel ugye? - mondta elégedetten mintha már tudná a választ. - Ch nem tudom miről beszélsz.. - néztem ki az ablakon összefont karral. - Jaja nem tudod.. De legalább annyira elvörösödtél a meghívást illetően mint én. - Unnie!! Kiszállok ha nem fejezed be! - temettem az arcom a kezeimbe. - Nyugi van hugi. Akkor hisztizz ha azt fogom hajtogatni hogy "Én megmondtam!". - nevetett de erre már nem reagáltam inkább semmit. Borzasztó ez a nő.

Megvalósult álom |Choi Soobin ff.|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora