-Ahh tele vagyok, nem eszi meg valaki a maradékom? - toltam az asztal közepére egy fél szelet pizzát. - Egy falat se fér belém szóv-Add csak ide! - lökte félre Kait Yeon és átnyult a kajáért. Valahogy benne mindig van egy plusz hely a maradékomnak.
Egy nagyon hangulatos tengerparti kajáldába hoztak a srácok. Tényleg meglepetés volt, habár Kai majdnem elszólta magát reggel.
- Ki jön táncolni? - állt fel Beom. - Beomgyu oppaa, tudod hogy ÉÉN! - ugrott fel Kai is, és mint két ütődött, beszaladtak az emberek közé minket hátra hagyva.
- Azt hiszem ehhez több alkohol kell.. - indult meg Yeonjun a pulthoz, mire elnevettem magam. Nem ismerem még őket annyira hogy tudjam milyenek egy buliban, vagy részegen. Szóval most fog kiderülni..Soobin
Nagyon jól érezzük magunkat a lányokkal, az egész vacsorát végig beszélgettük és nevettük. Miután egy kis szesz is került a szervezetünkbe, (pontosabban Somi, Kai, Taehyun és az én kivételemmel) bementünk a bulizó tömegbe szórakozni, egy nyárbúcsúztatóhoz híven.
Éppen odanéztem a partra mikor megláttam Somit leülni a homokba és oda jött hozzám Jina.
- Soobin kimennél légyszi megnézni mi a helyzet? Beszélnék vele én de most rendeltem meg az italom és.. - Persze maradj nyugodtan. - indultam is ki. Nem ártana nekem se egy kis friss levegő..-Szia. - ültem le mellé. - Szia. Miért jöttél le? - kérdezte még mindig a vizet nézve. - Azért hogy ezt kérdezzem tőled.. Meg szeretem este a tengerpartot. - hümmögött egyet, majd egy kis csönd után megszólalt.
-Honvágyam van. Mármint ne érts félre, imádok itt lenni, mindig is ezt akartam. Csak olyan furcsa tudni, hogy már nem a szüleim lesznek elsők akiket reggel meglátok a konyhában. Nem írhatok rá a barátnőimre hogy elmenjünk plázába. - csordult ki egy könnycsepp a szeméből mire ösztönből átkaroltam. Picit összerezzent.. Azt hiszem.
- Hát igen ilyen ez, az ottani életednek vége van. De itt kezdődik egy új! Új barátok, új sulis társak. Meg én is itt vagyok.. Vagyis mi, tudod Beom, Taehy- Igen értem nyugi. - nevetett fel aranyosan. - Köszönöm Soobin. - ölelt meg, bennem meg bent rekedt a levegő. De észbe kaptam és visszaöleltem. Istenem, egy kdramat lehetne rólunk forgatni. - Ugyanmár, én is sírhattam a te válladon. Ez a minimum hogy én is leszek a te lelki támaszod. - mondtam, és így is gondoltam. Tényleg szeretném ha mellettem biztonságban érezné magát, és elmondaná ha valami bántja vagy éppen amitől boldog.Yeonjun
Éppen visszafele tartunk a kis tengerparti sétánkból Jinaval. Végre elhívtam és volt bátorságom elmondani neki mit érzek, és mikor megkértem hogy legyen a barátnőm, azonnal igennel válaszolt. Nem igazán vagyok oda az ilyen romantikus dolgokért, de mikor megéreztem a tengeri szél fuvallatát mikor megcsókoltam, pillangók lettek a hasamban. Vagy mi. Mindenesetre madarat lehetett velem fogatni, olyan boldog voltam.
-Nézd azok nem Somiék? - mutatott egy ránézésre párnak tűnő, matching pólóban egymást ölelő Soobinra és Somira. - Az eszem megáll, ugyanazon az estén jönnek ők is össze? Daebak! - szólaltam meg, majd támadt egy nagyon jó ötletem.
Mögéjük osontam és csináltam róluk egy képet, de sajnos a vakut nem kapcsoltam ki így észre vették..Somi
Olyan jó így beszélgetni Soobinnal. Teljesen nyugodt vagyok a közelében. Tudni szeretném ki volt az a lány a buszon akitől ilyen rosszul lett, de inkább nem rontom el azzal a hangulatot hogy rákérdezek.
-Nem kéne bemennünk? Itt ülünk már vagy egy órája, nehogy a többiek aggódjanak. - mondtam de Soobin nem mozdult. - Nem kell, Jina tudja hogy kijöttünk. Amúgy is olyan jó itt lenni, nyugiban. - mosolygott, mire nekem is egy kis mosoly szökkent az arcomra. - Gyönyörű a víz. És a csillagok. - mondtam halkan mire hümmögött egyet.
Csak élveztük a helyzetet, és egymás társaságát. Minden tökéletes volt abban a pillanatban. Aztán meghallottuk egy telefon csippanását és vakut mögülünk.
-Yeonjun-hyung! Mit művelsz? - néztünk hátra, és mosolyra húztam a szám mikor megláttam Yeonjun mellett Jinat. Szemmel megbeszéltük hogy majd mindent elmondunk egymásnak.Hazafelé Taehyun mellett ültem, és elmesélte hogy megismert egy lányt aki nagyon szimpi lett neki és számot cseréltek. Majd szegénynek mennie kellett leállítani Beomgyut mert balhézni kezdett egy sráccal aki rámászott egy csajra. Utólag kiderült hogy azért mert együtt voltak.. Ezek szerint ilyen mikor Beom picit ittas. - Kár hogy nem voltam ott, megnéztem volna a jelenetet. - nevettem. - Tényleg, hova tűntetek? Maradtam volna beszélgetni a lánnyal, de körbe néztem és senkit nem láttam aki oda ment volna Beomhoz.. - sóhajtott. Szegénynek ezt is tönkre tették. - Ja, khm én a parton voltam. - Egyedül? - vonta fel az egyik szemöldökét. - N-nem. Soobinnal.. - Ahaa, érteem. - mosolygott. - Most mivan? - Semmi semmi.. - nézett el. - Mond már el! - nyúztam. - Nem találod ezt furcsának? - Mit? - nem értem miről beszél így hirtelen.
-Jaj Somi, ne mondd hogy nem látod mi folyik köztetek. - fhuu jó lenne ha kibökné mit akar. - Mit kell látni? - Hihetetlen vagy. Matching pólótok van. Tudom, az véletlen. Az nem véletlen hogy utánad ment rábeszélni hogy ne vedd át. - kezdte a sorolást. - Mivel nem akart kellemetlen helyzetbe hozni. Ez szimpla kedvesség. - Igen persze.. Aztán hirtelen eltűntetek a buszról, és a bárban kellett észre vennünk hogy hiányoztok. - Azért mert rosszul lettem! A buszokon általában nem vagyok valami jól és.. - Jó ne magyarázkodj. Most meg azt mondod hogy a holdfényben, a parton ülve beszélgettek. - fejezte be a felsorolást,de nem győzött meg. Nem is tudom miről akar meggyőzni. - Nem értem mire akarsz kilyukadni, de nem is akarom. Soobinnal csak barátok vagyunk. Pont mint veled meg a többiekkel. Nem kell többet bele látni Taehyun. - oktattam ki mert már nem bírtam ezt a mesét amit itt előadott.A fiúk hazakísértek minket és felajánlottuk hogy aludjanak nálunk, ne mászkáljanak késő este haza. Megágyaztuk nekik a kanapét, de nagy meglepetésemre Yeonjunt láttam belopózni Jinahoz mikor kimentem a konyhába inni.
-Ezek.. - Együtt vannak. Vagyis nagyon úgy néz ki. - mondta ki Beom amire gondoltam.
- Te miért nem alszol? - Nem tudok, mivel Kai állandóan rugdos. Azt hittem hogy direkt ezért vissza rúgtam.. - kiköptem a vizet a röhögéstől. - Nemár! Szegény. Egy pillanat. - kimentem és mivel tudom hogy Beom hulla, és nagyon szeretne aludni, intézkedtem picit.
- Somi-noona! Segíts, bántanak! - jött oda Kai és kiskutya szemekkel meredt rám.-Tudom,ezért jöttem. Cseréljünk helyet, tiéd lehet az ágyam én meg ide jövök a fiúk közé, jó így? - néztem rá a többiekre is. Egyhangúan megszavazták az azonnali helycserét, így már nyugodtan nyugovóra térhetünk.
YOU ARE READING
Megvalósult álom |Choi Soobin ff.|
FanfictionSzofi egy 17 éves lány, aki "viccből" küldött be egy videót a Bighitnek. Évekig nem jött válasz, már el is engedte. De egyszercsak jött az értesítés, hogy felvették gyakornoknak. Örült, hogy tett egy lépést az álma felé,és még a nővérével is újra kö...