Somi
Az első órának vége is van. Igazából nagyon jó itt a hangulat és a közösség. Itt osztályelnököt is szoktak választani, ez meg is történt. Taehyunt és még egy lányt választottunk meg. Meglepetésemre Soobinra is sok szavazat érkezett, de ő nem vállalta mivel így is sok idejét elveszi a gyakornokság. Taet ez nem akadályozta meg benne, mivel elmondása szerint minden évben Soobin volt és meg akarta tudni milyen érzés osztályelnöknek lenni.
Az óra elején ki kellett mennem bemutatkozni és eléggé aggódtam mit fognak hozzám szólni, de nem volt olyan rossz mint amilyennek elképzeltem. Jó, a legrosszabbat képzeltem el ami csak történthet, de nem következett be. Még..Amint kiment a tanár, mindenki hangoskodni kezdett és oda gyűltek egymás köré, vagy elmentek másik osztályba a barátaikhoz. Féltem hogy esetleg egyedül maradok, de meg is hallottam valakit felém közeledni.
- Na? Vélemény? - ült le elém Taehyun.
- Még nincs. Nem is beszéltem senkivel.- közöltem, majd egy őrült csillogást láttam meg a szemében. Jaj ne.. Ez valami őrült ötletet jelent.
- Ezen most javítunk. Yuna! Gyere csak ide! - intett neki. Fhu Taehyun jól beletrafált, mint mindig. Na kíváncsi vagyok..
- Na. Most ismerkedjetek. - mutogatott ránk felváltva. Ez komoly? Ennél kreatívabb nem lehetne? - Ahm.. Szia. Somi vagyok. - mosolyogva kezet nyújtottam. Megint! Erről le kell szokjak..
- Hello, én Yuna. - rázott velem kezet, de láttam rajta hogy furcsa neki a helyzet. Nyilván te hülye, itt nem szokás lépten nyomon kezetfogni!
- Jaaj lányok ez nagyon gáz volt. Beszéljetek valamiről. Vagy ez nem így megy a nálatok? - kérdezte Tae. Nem hiszem el ezt a srácot..
- Nem igazán.. - forgatta meg a szemét Yuna. - De, a homokozóban. Ott ilyen könnyű tudod Tae? - mondtam mire elnevették magukat. Na, oldódik a hangulat. Eddig olyan fagyos volt hogy konkrétan fáztam..Egy ideje már beszélgetünk, de Yuna még mindig picit kényelmetlenül érzi magát. Vagyis én nagyon azt érzem, bár Taenek nem hiszem hogy feltűnt. Soobin távolról figyel amit nem tudok mire vélni. Miért nem jön ide? Nem ül tőlem messze, kb egy pad választ el tőle. Én középen ülök, ő meg az ablaknál egyel előttem.
- Oo szóval te is jelentkezni akarsz? - lepődtem meg. Nem tudtam hogy ő is gyakornok szeretne lenni. Bár ha jobban bele gondolok, kinézném belőle hogy idol legyen. - Hát igen.. Csak még picit gyakorolnám a táncot. - mondta szégyenlősen.
- Ne aggódj, Somi naagyon jól táncol! Majd tanít neked egy pár mozdu.. - hát meghalok. Ahogy elkezdte magát rázni, szerencsétlen Yuna nyakon öntötte magát az üdítőjével mikor meglökte.
- Ya! Normális vagy? Nem hiszlek el Taehyun. - indult el ki gondolom a mosdóba.
- Várj! Yuna ne haragudj! - követte Taehyun. Hát velük se fogok unatkozni úgy látom.Soobin
Szívesen gratuláltam volna Taehyunnak a kinevezésért, de rögtön oda ment Somihoz. Én meg nem mertem oda tolni ezek után a képem, szóval maradtam a helyemen. És innen is tökéletesen hallottam mindent amit beszéltek.
Mikor kiviharzottak gondoltam átmegyek Beomékhoz vagy valami. De mikor kinéztem a folyosóra, láttam hogy Sunghoon egyenesen ide tart. Gondolom Somihoz. Na neem, előttem biztos nem fognak nyálaskodni. Így gondolkodás nélkül pattantam le Somi mellé.
- Látom máris megismerkedtetek. - Oldalról láttam Sunghoont ahogy megtorpan az ajtóban. Csak ide ne jöjjön..
- Hát igen.. - mosolygott. Valamit még gyorsan csinálnom kéne,látom hogy gondolkozik ide jöjjön e.
- És? Bírod? - mosolyogtam.
- Persze, nagyon kedves. - nézett félre.
- Látod? Rá voltál féltékeny.. - hajoltam hozzá közelebb egy elégedett mosollyal.
- Ya! Ki féltékeny? Nem tudod mit beszélsz.. - tette karba a kezét és fújtatott egyet. Féltékeny volt. Tudom.
- Nem versz át Somi.. - néztem hosszan a szemébe. Ennyi, hogy értek már hozzá! Megkukult. Megérte annyi kdramat nézni.
- Mi bajod van? Egész reggel leszartál, most meg ide jössz és ilyeneket mondassz.. - látom rajta hogy mindjárt sír. Aigoo, ezt elcsesztem de rendesen.
- Somi..- álltam volna fel de elviharzott.
Utána mennék, de megtorpanok. Nyilván Sunghoon utána megy. Látott mindent.- Te egy barom vagy. Remélem tudod. - mondta Taehyun. Yunaval visszajöttek a terembe és rögtön észre vette hogy valami nem stimmel. Pont becsengettek utána, így megint várnom kellett egy órát hogy beszéljek vele. Somi rám se nézett, amit teljesen megértek. Most is kiment a teremből és nagyon remélem hogy nem Sunghoonhoz.
- Mondj valami újat. Erre már rájöttem. - forgattam meg a szemem. - De te mit tettél volna? Ha nem lépek akkor ezek még közelebb kerülnek egymáshoz. - dőltem rá a padra. Bárcsak egy rossz álom lenne hogy megint összevesztem Somival. Fel akarok belőle ébredni.
- Nem. Épp ellenkezőleg. - Mit mondassz? - ültem fel.
- Azt, hogy gondolj bele mit csinál most Somi. Megbántottad. Kinek a vállán sírja ki magát? - ezt még hallgatni is rossz. - Taehyuun, fejezd be. Így is szarul érzem magam. - nyafogtam.
- Válaszolj Soobin. - mondta nyugodtan. Direkt akar kicsinálni vagy mi?
- Beomgyu? Vagy talán Kai. Ők tudnak neki lelki támaszt nyújtani, esetleg.. - Fejezd be Soobin. Ez szánalmas. Nem látod hogy így lököd őket egymásnak? - elegem van.
- Ya! Mit akarsz ezzel? Egyáltalán nem lököm őket egymásnak. Pont szétválasztom őket! - bizonygatom bár így kimondva tényleg baromságnak tűnik.
- Aigoo, szedd már össze magad! Meg kell nyerned a szerelmét, nem ellopni. Ha kell tanács csak szólj. - kacsint.
- Imádom hogy mindent tudsz a sok kdrama miatt.. - mosolygok. - És igen, majd kellenek tanácsok de nem most. Először helyre akarom állítani a barátságunkat. - mondtam magabiztosan. Fontos hogy jóba legyünk, csak utána lehet belőle több.Somi
Végre vége van a sulinak. A negyedik óra környékén jöttek oda hozzám többen beszélgetni, és meg kell mondjam elég jóba is lettem sok mindenkivel. Azt nem mondtam hogy miért jöttem ide, és nem is kérdezte senki. Yunaval többet nem beszéltünk, amit őszintén sajnálok mert jófejnek tartom. Ugyanez Soobinnal. Nagyon felhúzott a viselkedésével, ezért úgy tettem ahogy ő egész reggel. Ignoráltam. Nem tudom mennyire vette észre, lehet nem is érdekli. Jobb is. Nem kell hülyítenünk egymást ha nem működik egy barátság se köztünk. Persze hiányzik a beszélgetés, de majd elmúlik ha nem nehezíti meg a gödröcskéivel és nyuszimosolyával..
A fiúk is biztos észre vették hogy valami nem jó köztünk. Úton az ügynökség felé nem szóltunk egymáshoz, de azért nem voltam bunkó a többiekkel. Ők nem tettek semmit. Beom szokásosan bohóckodott amin sokat nevettem, és a Yeonék is próbálták oldani a hangulatunkat. Apropó Yeonjun, ő a suli előtt várt minket és úgy indultunk el hatan.
Az első alkalom hogy nem velük gyakorlok hanem a lányokkal. Persze ismerem a többi gyakornok lányt is, hivatalosan velük kéne edzek. De ők is néha vannak a többi sráccal, minket nem izgat ez a szabály hogy "fiú és lány egymásra se nézhet".- Na ki tolta ide a képét. - vonta fel a szemöldökét Ryujin.
- Remélem tudod miért jöttem Shin! - dobtam le a táskám a padra.
- Természetesen Jeon! Átöltözöl aztán indulhat a párbaj. - nézett komolyan a szemembe. Nem bírtuk sokáig, elröhögtük magunkat aztán megölelt. Tényleg rég nem táncoltunk együtt.
Ja, mi is ez a párbaj: legutóbb kpop random dancet csináltunk, és döntetlen lett. Aztán megbeszéltük hogy folytatjuk és aki veszít az meghívja a másikat kajálni.- Hah! Nyertem. - rogytam le a padlóra a lihegő Ryu mellé. - Gratulálok. - adott egy pacsit. - Na, szedd össze magad. Megyünk a mekibe. - ivott aztán kezdett átöltözni. Én is követtem.
- Dupla sajtburger lesz citromos teával és ketchuppal. - mondtam mosolyogva. Kiélvezem a helyzetet.
- Jó ezt majd a kasszásnak mondd, tudtommal nem dolgozok mekiben. - forgatta meg a szemét.Elindultunk ki az épületből, de pont összefutottunk Soobinékkal.
Elmeséltem hogy a mekibe vagyok hivatalos, mivel fogadtunk. Yeon reakcióján meg se lepődtem:
- Na, akkor veletek tartok ha nem nagy gond. - indult el de Soobin visszarántotta.
- Te a barátnődhöz tartassz ha elfelejtetted volna.
- Nem felejtettem el. De azt se hogy korog a gyomrom! - mondta mi meg elnevettük magunkat gyerekes viselkedésén.
- Jinanál nincs kaja vagy mi? - kérdezte Tae.
- De.. Van ott kaja.. - vigyorgott perverzen. Erre nem akarok emlékezni..
- Na takarodj! - löktem meg de ő csak vihogott.
- Ya! A húga előtt mondassz ilyet, rossz vagy hyung. - rázta a fejét nevetve Beom.
- Meg Kai előtt. Bár őt ez úgylátom nem nagyon izgatja. - mutatott Soobin a fiúra, aki kicsit arrébb beszélgetett Ryuval.
- Akárhogy is, én léptem Jinahoz. - intett Yeonjun. Nekünk se ártana mennünk, így elköszönök én is és elindulunk kajálni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Megvalósult álom |Choi Soobin ff.|
Fiksi PenggemarSzofi egy 17 éves lány, aki "viccből" küldött be egy videót a Bighitnek. Évekig nem jött válasz, már el is engedte. De egyszercsak jött az értesítés, hogy felvették gyakornoknak. Örült, hogy tett egy lépést az álma felé,és még a nővérével is újra kö...