6.rész

189 16 0
                                    

-Ahh hulla vagyok. - dobtam le minden szatyrot a kezemből és ráugrottam a kanapéra. - Én is.. Dee mielőtt elaludnánk el kéne pakolni a ruhákat. Szóval gyere.. - kezdett lehúzni a kanapéról. - Holnap korán kelek. Be megyek az ügynökséghez egyeztetni a tanárokkal, aztán beugrok a suliba az egyenruhámért. - vázoltam fel a tervet miközben pakolásztunk. - Jó én addig is alszom.. Azta rohadt ezt a felsőt el fogom lopni- vette ki a kezemből majd magára húzta. Ezzel a nővel egy élmény minden perc.. - Bocs de nekem jobban áll-nyújtottam ki rá a nyelvem. - Nya most mit vagy gonosz. - dobott meg egy párnával. - Ugye tudod hogy ez háborút jelent? - vettem a kezembe én is és elkezdősött hivatalosan is a harmadik világháború..

Reggel az ébresztőmnél is korábban keltem. Mivel nem tudtam vissza aludni ezért gondoltam meglepem Jinát reggelire egy kis palacsintával. A múltkor úgyis rá ment neki egy tál, legalább most tud enni. Elkészültem velük aztán felöltöztem és mivel Jina még nem ébredt fel, ezért lemegyek egy kicsit sétálni. Imádok hajnalban sétálni, olyan nyugis minden. És kicsit legalább megismerem a környéket.
Nem akartam túl messzire menni hogy azért vissza találjak.
Találtam egy jó kis boltot, bemegyek venni valami nasit. A polcok között megyek, a fagyi választékot nézegetem de valaki megbök. - Bocsi, arrébb mennél? - Jaj persze bocsi.. Soobin? - néztem hátra. - Somi! Szia, mit keresel itt ilyen korán? - kérdezte majd kivett egy jégkrémet. - Nem tudtam aludni ezért lejöttem sétálni. Aztán belebotlottam ebbe a kis boltba ezért bejöttem egy fagyiért.. - vettem ki én is egy csokisat. - Ugyanez. Szeretek reggel sétálgatni. - indultunk meg a kasszához. Lerakta a kasszás elé mindkét fagyit. - Soobin ne, majd én kifi.. - már kifizette és elindult ki a boltból. - Tessék, meghívtalak. Mivel ez az első fagyid gondolom Seoulban. - bontogatta az övét és elkezdtünk sétálgatni valamerre. - Köszönöm.. Yah! Nem tudom merre megyünk de találjak haza jó? Nincs kedvem eltévedni.. - elnevette magát. - Nyugi haza kísérlek.. Ma mész az ügynökséghez? - kérdezte majd mikor ránéztem elnevettem magam. - Miaz? - vágott értetlen fejet. - Csokifagyi bajuszod van. - törölgettem le neki egy szalvétával. Mindig ámulatba ejt a szája. Hogy lehet ilyen aranyoos.. - Oh. Köszi.. - ette tovább. - Megyek amúgy.- Mi? Már most? - pánikolt be. Azt hiszem. Vagyis furcsán kérdezte.. - Nem. Az ügynökséghez fogok menni, úgy értettem - mosolyogtam rá. - Jaa értem. És mi a véleményed eddig rólunk? - ha azt te tudnád.. - Hát eddigi tapasztalataim alapján jófejek vagytok, bírok mindenkit. Annak különösen örülök hogy a sulitokba fogok járni. Főleg hogy veletek Taehyunnal egy osztályba is fogok járni. - Aaaaw mi is örülünk. Nem indulunk el? A fiúk is nemsokára bemennek. - nézett a telójára. - De mehetünk csak előbb írok a nővéremnek.. Tudod most nála vagyok amíg be nem rendezem a lakásomat. - mondtam miközben pötyögtem Jinanak hogy ügynökség után megyek haza.

-Szóval akkor minden nap suli után jönnöm kell? - kérdeztem a fiúkat miközben jöttünk ki. - Igen, mi is minden nap járunk. Mostmár hatan fogunk jönni. - mondta Taehyun. - Ahh le fog szakadni a lábam. - nyavajogtam. - Hozzászoksz egy idő után. Mi már meg se érezzük. - csapdosta meg a combját Beom majd befeszített. A nagy nevetés közepette észre vettem nővéremet a kocsijából kiszálni. - Unnie! - ordítottam neki. - Unnie? Ő a nővéred? - kérdezte Yeon. - Az vagyok. Sziasztok! - köszöntött mindenkit de Yeonon láttam hogy felismerte. - Szia Jina..Nem is tudtam hogy van hugod. - Én meg azt nem tudtam hogy gyakornok vagy. Tök király! - a többieken látom nem nagyon értetik mi folyik itt. - Ti honnan ismeritek egymást? - kérdezte Kai. - Van egy közös óránk az egyetemen.. - nézte feltűnően sokáig Soobint. Vagy lehet csak én képzelem bele..

Megvalósult álom |Choi Soobin ff.|Where stories live. Discover now