Soobin
Nem értem mi van. Ha Sominak írok, hamar lepattint. Beomgyu meg nem válaszol és fel se veszi ha hívom. Valahogy ki kéne derítenem hogy mi a bajuk, de erre hamarosan sor kerül. Ahogy meghallottam csörögni a telóm, fel is vettem. Meg se néztem a nevet, reménykedtem hogy Beomgyu végre jelentkezik. Tévedtem.
~ Solbin figyelj arra gondoltunk hogy ma este elmehetnénk abba a ramenezőbe. Tudod megünnepelni Yeon és Jina.. ~ Gondoltatok? Pontosan kik? ~kérdeztem sürgetően, ugyanis volt egy sejtésem hogy nem Beom ötlete egy asztalhoz ülni velem.
~ Jah hát Yeon és Jina hozta fel, én meg belementem. Kainak mindegy, a lényeg hogy kajálunk. ~ úgy tudtam.. ~ És Beomgyu tudja? Vagy Somi? Ők belementek? ~ Nekik még nem szóltunk. Beomot mindjárt hívom, Sominak meg gondolom Jina mondja. ~ Értem, köszi Tae!Még utoljára felhívtam Beomgyut, és megint csak a hangposta. Nagyon megelégeltem a viselkedését, ideje otthon levadásznom. Komolyan arra nem képes hogy elmondja mi baja? Sőt, nekem kéne megsértődnöm, elvégre tudja hogy mit érzek Somi iránt. Mégis elmegy vele vásárolni, és még ki is rakják hogy közös pólójuk van. Vagyis nem tudja mit érzek, én se tudom igazán.. Teljesen mindegy, akkor is nekem van jogom megsértődni.
- NYITOM! - Jött a hang bentről. Remélem egyedül van otthon és meg tudjuk beszélni ezt a helyzetet. - Jaj, te? Mit keresel itt? - aucs. Ez fájt.. - Miért ignorálsz? Annyit igazán megérdemlek hogy a szemembe mondd hogy mi bajod velem. - Daebak! Mit nem mondd! Nem Yunaval kéne legyél? Elég közel kerültetek a napokban.. - gúnytól csöpögő hangon nevetett fel. Na várjunk csak. - Miről beszélsz? - Ya! Pontosan tudod miről beszélek, ne játszd a hülyét. Láttalak Yunaval a cukrászdában. Szép kis pár vagytok csak kár hogy a barátom voltál és hátba szúrtál.. Tudod hogy mit érzek és - Már ne haragudj, de pontosan mikor láttál? Jah, megvan. Mikor Somival vettetek matching pólókat. - dobtam le magam a kanapéra. Hosszú lesz ez a megbeszélés, és nem az ajtóban állva gondoltam megtenni. - Ya! Normális vagy? Azok legjobb barátos pólók, nem vagyunk együtt. Komolyan azt hitted hogy összejönnék vele? Olyan mintha a testvérem lenne. - lágyult el a hangja. Tudtam hogy ez egy félre értés, nyilván.. - Mintha te nem azzal vádoltál volna meg hogy randiztam a legjobb barátom kiszemeltjével. - Akkor nem randiztatok? De úgy nézett ki mint- Úristen, dehogyis! Csak összefutottunk egy boltba mikor elmentem füzeteket venni, és beültünk beszélgetni. - Semmi komoly? - ugrott rám ez az őrült. - Semmi komoly. Jó nagy félre értés volt.. - röhögtünk fel.
Somi
Szokásosan a szerelmi bánataimat Jinanak mondom el. Ő talán tudja ilyenkor mit kell tenni, sokkal tapasztaltabb nálam. Jó tanácsokkal lát el, amiért mindig nagyon hálás vagyok neki.
- Öld meg. El kell tüntetni a képből ezt a csajt, csak akkor van esélyed Soobinnál. - mondta halál komolyan. Bár csokis arccal nem nagyon tudom komolyan venni. - Ez nem fog összejönni sajnos. De hidd el szívesen eltüntetném mellőle.. - törölgettem meg az arcát. Néha azért úgyérzem mintha én lennék az idősebb.
- Aigoo, akkor nincs mit tenni. Le kell nyelni, kisírni magad miatta, aztán tovább lépni. Nem ő az egyetlen gödröcskés nyuszimosolyú srác a világon. Biztos találsz mást. - NE IS MONDD! Most az a Yuna dől a vállára helyettem.. Ez nem igazságos! - akadtam ki ma már vagy huszadjára. - Tudom hogy most nehéz. De túl leszel rajta, hidd el. - Igazad van! Hogy tudnék olyat tovább szeretni, aki a legjobb barátja szerelmével jött össze a háta mögött? - Mit mondassz? - lepődött meg Jina. Hát igen, nem mindenki olyan ártatlan mint amilyennek a gödröcskék mutatnak.
-Jól hallottad. Beom oda meg vissza van azért a csajért. És Soobin ezt pontosan tudja. Na legalább egy okom van utálni is.
-Jó azért ne éld bele magad, én is próbáltam minden szarért utálni a volt crushaimat. Ez is csak egy felszínes ok. - veregette meg a vállam. És sajnos igaza van. Bár tényleg sajnálom Beomgyut, sokkal inkább fáj hogy nem engem választott Soobin. De nem szabad látnia rajtam hogy mennyire megviselt. Azt kell sugallnom hogy nem érdekel. Igen ez jó terv..Hat fele drága nővérem rontotta rám az ajtót, hogy szedjem össze magam és készüljek el. Ugyanis megyünk a fiúkkal vacsorázni. Rohadtul nincs semmi kedvem se ünnepelni, se beszélgetni. Inkább maradnék itthon kdramakat nézni.
De nem, Jina szerint lesz elég kdrama az étteremben ha Soobin azzal a Yunaval jön.
Szegény csajt úgy lehordjuk, pedig semmi rosszat nem tett. De Soobinra se tudok haragudni, miért haragudnék? Nem szeret, ennyi. Nekem se szabad őt sokáig. Jöhet egy új srác aki miatt sírhatok, haha.Egyáltalán nem vittem túlzásba a ruhát. Jina szokásosan elegánsan öltözött, addig én felkaptam egy farmer shortot egy nagy pulcsival. A stílusunk ég és föld egymáshoz képest, szöges ellentétem. Persze nem mindig elegáns ő se, azért néha kölcsön veszünk egymástól pár cuccot. Már ami jó ránk, azért egy picit magasabb vagyok nála.
Miután elkészültem, kiültem a nappaliba telefonozni. Vártam, bár nem tudom mire. Nem mondták a srácok hogy értünk jönnének, őszintén azt se tudom hogy hova megyünk helyileg.
-Yeonjun feljön, remélem kész vagy és indulhatunk. - dobott fel egy kis rúzst és majdnem félre ment a vonalból mikor meglátott. - Így jössz? Jó hogy nem étterembe megyünk de megtisztelhetnél valami elegánsabbal. Kölcsön adhatok ha.. - Unnie, mikor vettem fel utoljára elegánsat? Amúgyis szerinted olyan kedvemben vagyok hogy érdekel hova megyünk, mit csinálunk, kivel leszünk? Nagyon nem. - mondtam monoton hangnemben. Bunkón hangozhat, de tényleg nem vagyok a helyzet magaslatán.
- Tudom, sajnálom. Nem is vártam el hogy szoknyát húzz. - nevetett, majd csöngettek.
- Nyisd ki kérlek, mindjárt kész vagyok! - szaladt vissza a szobájába.A fiúk külön jöttek, csak Yeonjun kísért el minket. Vagyis Jinat, nyilván. Mikor megérkeztünk a fiúk már bent ültek egy nagy asztalnál, a rendeléssel megvártak minket. Soobin egyedül jött, érdekes. Azt hittem mostmár mindig hozni fogja őt is.
- Sziasztok! Régóta vártok? - kérdezte Yeonjun mikor leültünk. Próbáltam Soobintól minél messzebb kerülni. Kai és Taehyun közé ültem, biztos ami biztos.
-Nem dehogy, most érkeztünk. Na de rendelhetnénk már, kilukad a gyomrom. - vette kezébe Kai az étlapot, és minket is sürgetett. - Idefele is meg álltunk egy fagyizónál.. - Az Beomgyu miatt volt! Nem én kértem. Nem is laktam vele jól.. - védekezett rögtön amit megmosolygtam. Itt mindenki egy éhenkórász.Miután kiválsztottuk hogy mit kérünk, rendeltünk is. Addig is adtam rágót Kainak, Beomnak és Yeonjunnak mert nem bírtak magukkal amíg elkészítik a kaját.
Soobinnal próbáltam természetesen viselkedni, de azért szerintem érzi hogy nem vagyok olyan szabadszájú mint eddig.
Amit furcsálok az az, hogy Beomgyuval kijönnek. Tudtam hogy nem haragtartó, de azért ezek után elég nehezen tudnék megbocsájtani a barátomnak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Megvalósult álom |Choi Soobin ff.|
Fiksi PenggemarSzofi egy 17 éves lány, aki "viccből" küldött be egy videót a Bighitnek. Évekig nem jött válasz, már el is engedte. De egyszercsak jött az értesítés, hogy felvették gyakornoknak. Örült, hogy tett egy lépést az álma felé,és még a nővérével is újra kö...