12.rész

131 14 0
                                    

Soobin

Mikor meghallottam hogy Somival egy kanapén töltjük az éjszakát, lefagytam. Az este folyamán nagyon jól elvoltunk, közelebb kerültünk egymáshoz úgy érzem. Nade hogy együtt is aludjunk? Jó hogy itt lesz Tae és Beom is, de akkor is durva!
Mondjuk semmi nem változik, aludni fogunk, igen aludni.

Már próbálkoztam mindennel, bárányokat is számoltam de képtelen voltam elaludni. Nem tudok nem arra gondolni hogy ha kinyitom a szemem látom őt, hallom a halk szuszogását és érzem finom tusdürdője illatát. Miért nem lehetett valaki más középen!?

Somi

Reggeli napfény szikrázó sugarai áradtak be a nappaliba. Csönd van. Ez furcsa, azt hittem atomrobbanásra fogok felkelni, a fiúkat ismerve. Abba se vagyok biztos hogy itt vannak még. Oldalamra fordulva terveztem tovább aludni, de alig volt hely. Amint kinyitottam a szemem, elém tárult Soobin alvó kis feje, ami kikandikált a takaró alól. Ennél aranyosabb látványt el se tudnék képzelni. Nem tudom meddig bámulhattam, de hirtelen valamire megébredt és az első amit meglátott én voltam. Eljátszhattam volna mintha aludnék és nem gyönyörködtem volna benne percek óta, de az nagyon feltűnő.

-Jóreggelt. - köszönt reggeli rekedtes hangján, hoszú szemezés után. Hozzá tudnék szokni hogy minden reggel erre keljek.. - Szia.. Jót aludtál? - vigyorogtam rá mire elmosolyodott. - Igen, nagyon kényelmes a kanapétok. - nyújtózkodott egy nagyot amit megmosolyogtam. - Remélem az enyém is lesz ilyen jó. - Naná, le se fogok róla szálni. - kacsintott amitől nem tudtam nem vigyorogni szóval félig a takaró alá bújtam. - NE NE! - ordított fel Beomgyu és arréb lökte Taehyunt, aki így rám érkezett.
- Nyugi, csak rosszat álmodik. Ja és Tae nyitott szemmel alszik, szóval ne lepődj meg ha esetleg "nézne" alvás közben. - nyugtatott le Soobin amiért hálás voltam, mivel fogalmam se volt hogy mi történt ebben a fél percben.

Miután mindenki felkelt, meg reggeliztünk. Közben Soobin beszámolt a reggeli kis akcióról, amin szakadtunk a nevetéstől. A legjobban Kai, aki kijelentette hogy legközelebb Beomot is el kell különíteni mert ő is közveszélyes. Jinaék bejelentették hivatalosan is hogy összejöttek, amit megbeszéltünk hogy majd meg kell ünnepelni.
- Tudok egy jó ramenezőt, oda elmehetnénk egyik nap. - ajánlotta fel Taehyun. - Az jó lesz! Ki tudja, addigra lehet ők is össze jönnek.. - mutatta fel azt a fotót Yeonjun amit tegnap készített a parton. Paradicsom vörös fejjel kaptam volna ki a telefont a kezéből, de Beomgyu megelőzött és Kaial elkeztek sikítozni. Jina se bírta megállni vigyorgás nélkül, én meg azt hittem ott süllyedek el szégyenemben.

Soobin

-Ya! Normálisak vagytok? - teremtettem le őket mikor kiléptünk a házból. - Most mivan? - röhögtek. - "Ki tudja, addigra lehet ők is összejönnek". - idéztem meg ezt a tökfejt, amitől mégjobban nevettek. - Miért, nem? - Nem! Ő nem is szeret engem. Nem mintha én igen, csak érted. Lehet.. Nem tudom. - zavarodottságom miatt abba hagyták a nevetést végre. - Ah, pabo. Ez nehéz. Ugyanilyen voltam, tudod. - veregette meg a vállam Beomgyu. - Ilyen is leszel, jövőhéten kezdődik a suli. Hacsak nem váltott sulit.. - Ya, Yunat elfelejtettem. Úgyértem most nem érzek semmit. Lehet így is marad és csak barátként fogok rá tekinteni.. Hagyjatok már!

Mivel jövőhéten kezdődik a suli, nem ártana pár cuccot beszereznem így az utolsó percben. Eddig nem volt nagyon időm. Igazából nem ez volt az első gondolatom.
Gondolkodtam rajta hogy Somit hívom vásárolni, de annyit vagyunk együtt mostanában. Bár örülök  a társaságának, félek hogy megun. Egyedül meg szinte soha nem vagyok, szóval kicsit kiszellőztetem a fejem még a sok tanulás előtt.

Épp füzeteket válogatok. Vagyis nem, a legegyszerűbbekből veszek annyit amennyi tantárgy van és kész. Nem nagyon izgat hogy néz ki, úgyis utálni fogom a tartalma miatt. - Soobin! - kiabált nekem valaki, és mire megfordultam láttam is felém jönni Yunat. Pont olyan őrült mint Beomgyu, jó páros lennének. Yunaval egy osztályba járunk, így ismerik egymást Beommal. - Yuna, szia. Egész nyáron nem hallottam rólad. Minden oké? - Jaj ne is mondd, kész kdramat lehetne róla forgatni.. Akartalak titeket keresni de nem igazán volt alkalmam rá és.. - Nyugi nem azért kérdeztem, aigoo. - szakítottam félbe  a szokásos szófosását. Egyáltalán nem idegesítően van szófosása, mindössze szeret beszélni. - Tudom, csak.. Hosszú story. Ha van kedved, miután kész vagyunk a vásárlással beülhetünk ebbe a kajáldába a sarkon. Éhen halok.. - ajánlotta fel, amire szívesen igent mondtam mivel én se ettem egy ideje.

Megvalósult álom |Choi Soobin ff.|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora