Εκείνο το βράδυ.

844 31 2
                                    

Η Έλλη με τις δυο κολλητές της, την Λίλα και την Ντία ετοιμάζονται για να βγουν το πρώτο τους βράδυ στο νησί. Πάντα ήθελαν να επισκεφτούν τη Σαντορίνη αλλά μέχρι τώρα δεν είχαν ξανά την ευκαιρία. Από τότε που έγιναν 18 κάθε καλοκαίρι επισκέπτονταν και κάποιο νησί για διακοπές οι τρεις τους, και φέτος ήταν πολύ ενθουσιασμένες που ήρθαν στη Σαντορίνη.

Η Έλλη κοιτούσε τον εαυτό της στο καθρέφτη του ξενοδοχείου με συμπάθεια "Α όχι και άσχημα, τι λέτε?" ρωτάει γυρνώντας το πρόσωπό της στις φίλες της ώστε να πουν την γνώμη τους για το μακιγιάζ της. "Ουαου" σχολιάζει η Λίλα κοιτώντας το πρόσωπο της Έλλης "Πάρα πολύ ωραίο" προσθέτει η Ντία και η Έλλη χαμογελάει ."Ωραία" λέει τελικά και αυτή "Εσείς είστε έτοιμες?" ρωτάει τότε τις φίλες της και αυτές γνέφουν καταφατικά "Ωραία πάμε τότε" προσθέτει ενώ αρχίζουν να μαζεύουν τις τσάντες τους και τα κλειδιά για να φύγουν. "Θέλω να γίνω λιώμα σήμερα" λέει από τα βάθη της ψυχής της η Λίλα όσο προχωρούν προς την πόρτα του δωματίου, όταν η Ντία σταματάει και γυρνάει προς τα πίσω "Μισό, ξέχασα το κραγιόν μου" τις ενημερώνει και γυρνάει στη μεριά που είχε τα καλλυντικά της ενώ οι υπόλοιπες την περιμένουν στη πόρτα. "Τελείωνεε" της λέει ανυπόμονα η Έλλη όσο η Ντία βάζει το κραγιόν στη τσάντα της και βγαίνει βιαστικά προς την πόρτα. 

"Δεν βλέπω την ώρα να πιώ" λέει η Λίλα ενώ βρίσκονται μέσα στο ασανσέρ κατεβαίνοντας στο λόμπι του ξενοδοχείου τους. "Ααα ναι γιατί αυτό είναι πολύ περίεργο αυτό για σένα" την πειράζει η Έλλη και γελάει "Σκάσε" της απαντά η Λίλα στον ίδιο τόνο και γελάει μαζί της. Βγαίνουν από το ξενοδοχείο και περπατάνε με προορισμό ένα κλαμπ, που είχαν εντοπίσει νωρίτερα. 

"Σοβαρά πάντως, απόψε νιώθω ότι ίσως κι εγώ χρειάζομαι ένα ποτό παραπάνω από ότι συνηθώς ... ή δύο ή τρία" Λέει η Έλλη αστειευόμενη ενώ σηκώνει το κεφάλι της προς τον ουρανό για μερικά δευτερόλεπτα κάνοντας τις φίλες της να γελάσουν.

"Ο ρε πούστη, εγώ θα σας κουβαλάω και τις δυο πίσω στο ξενοδοχείου" σχολιάζει η Ντία 

"Ποτέ δεν ξέρεις μπορεί να βρω κανένα ωραίο γκομενάκι και να περάσω μαζί του τη νύχτα . . . ΑΧ ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ" λέει αστειευόμενη η Λίλα και γελάνε ξανά

Σύντομα βρίσκονται έξω από το κλαμπ το οποίο όμως έχει ουρά, έτσι αναγκάζονται να περιμένουν για περίπου 15 λεπτά μέχρι που φτάνει η σειρά τους. "Οι τρείς σας είστε" τις ρωτάει ο πορτιέρης στην είσοδο και αυτές γνέφουν ναι. "Καλά να περάσετε" τους λέει και με το χέρι του τους δείχνει το δρόμο για το κλαμπ. Το κλαμπ ήταν εξωτερικό και όμορφο, με μια πισίνα στη μέση και γύρω από αυτή μερικές δεκάδες πασάκια και η ατμόσφαιρα σ' αυτό ακόμα καλύτερη, με τον κόσμο που διασκέδαζε, τη δυνατή μουσική και από πάνω τους τον νυχτερινό ουρανό. 

Το Μυστικο Where stories live. Discover now