7 μηνες (S.W)

286 21 3
                                    

Εκείνη ανταποκρίνεται αμέσως στο φιλί του που είναι βαθύ, παθιασμένο και απαιτητικό. Τα χείλη τους, οι ανασες τους , οι γλωσσες του συγχρονίζονται σε έναν τρυφερό και παράλληλα απόλυτα παθιασμένα χορό. Όταν ο Τομ νιώθει ότι η Έλλη ανταποκρίνεται ελευθερώνει τον αυχένα της και βάζει τα χέρια του γύρο από τη μέση της κολλώντας την αν αυτό ήταν δυνατό ακόμα πιο πολύ πάνω του.

Εκείνη τυλίγει τα χέρια της γύρο από τον αυχένα του ενώ γραπώνει με το ένα τα μαλλιά του. Την πιάνει από τους γοφούς και τη σηκώνει αναγκάζοντας την να τυλίξει τα πόδια της γύρο από τη μέση του και χωρίς να διακόψει το φιλί τους εκείνος ανοίγει με το πόδι του τη πόρτα μιας τουαλέτας και τους οδηγεί μέσα ενώ η Έλλη με το χέρι της κλείνει τη πόρτα πίσω τους.

Τα χείλη τους χωρίζονται σε μια προσπάθεια να πάρουν ανάσα και κοιτάζονται βαθιά στα μάτια για μερικά δευτερόλεπτα ενώ την έχει ακόμα επάνω του με τη πλάτη της να στηρίζεται στη πόρτα, μέχρι που η Ελλη ξανάενώνει τα χείλη τους σε ένα ακόμα φιλί. Το στόμα του φεύγει από το δικό της και ταξιδεύει αργά προς το λαιμό και το στέρνο της ενώ ψιθυριστοί αναστεναγμοί ξεφεύγουν από τα χείλη της. "Ξέρεις ότι αυτό που κάνουμε μπορεί να είναι λάθος έτσι?" τον ρωτάει με κομμένη την  ανάσα όσο εκείνος συνεχίζει να τη φιλάει στο λαιμό.

"Πες μου να σταματήσω και θα το κάνω" της απαντάει  όσο τα χείλη του ξανακολλάνε στα δικά της.

"Στ..σταμάτα" του λέει  ξέπνοα και αυτός παγώνει για λίγο και απομακρύνει τα χείλη του από το κορμί της ενώ αφήνει απαλά τα πόδια της να ακουμπήσουν στο πάτωμα.

Κλείνει τα μάτια του και ξεροκαταπίνει και τα ξανανοίγει για να δει την Έλλη να χαμογελάει πονηρά.

"Αν νομίζεις ότι θα πάρεις πάλι εσύ την πρωτοβουλία είσαι γελασμένος" του λέει με το βλέμμα της καρφωμένο στα μάτια του. Μέχρι εκείνος να συνειδητοποιήσει τι γίνεται η Έλλη τον βάζει να καθίσει στο κάθισμα της τουαλέτας και κάνει ένα βήμα προς αυτόν αμέσως πριν γονατίσει μπροστά του. Τον τραβάει προς το μέρος της και τον φιλάει στα χείλη και μετά στο λαιμό ενώ το ένα χέρι της είναι στα μαλλιά του και το άλλο στον καβάλο του. Εκείνος μουγκρίζει σιγανά όσο η Έλλη του ξεκουμπώνει το παντελόνι και το τραβάει μαζί με το εσώρουχο προς τα κάτω. Κοιτώντας την στύση του η Έλλη χαμογελάει ικανοποιημένη και τον κοιτάζει πονηρά.

"Βλέπεις τι μου κάνεις?" της λέει ενώ το χέρι της αρχίζει να παίζει με το όργανό του και εκείνος ρίχνει το κεφάλι του πίσω αναστενάζοντας.

Το Μυστικο Место, где живут истории. Откройте их для себя