Η πρόσκληση

221 16 1
                                    

Έχει περάσει μια βδομάδα από το περιστατικό με τη θεία και ο Τομ δεν απάντησε ποτέ σε εκείνο το μήνυμα της Έλλης. Ούτε σε κανένα άλλο από αυτά που του έστειλε στη διάρκεια της εβδομάδας προσποιούμενη οτι τα στέλνει στη θεία της. Η διάθεσή του αυτό το διάστημα ήταν μονίμως κακή καθώς ένιωθε άσχημα που αφήνει αναπάντητα τα μηνύματά της χωρίς καμία εξήγηση και στη σκέψη ότι η Έλλη πίστευε οτι η θεία της είναι εκείνη που δεν της απαντάει στενοχωριόταν περισσότερο αλλά η απόφασή του δεν άλλαζε και πλέον ήταν αργά να της πει την αλήθεια χωρίς να μαλώσει μαζί της.

Η Έλλη παρόλο που ήξερε την αλήθεια, δεν ένιωθε καλύτερα. Είχε στείλει τουλάχιστον πέντε μηνύματα στον Τομ αλλά εκείνος τα αγνόησε όλα. Η Λίλα προσπάθησε να την πείσει ότι εκείνος δεν της απαντούσε γιατί δεν ήθελε να την κοροϊδεύει αλλά εκείνη ένιωθε ότι απλά δεν ήθελε να ασχοληθεί. Την τελευταία εβδομάδα ωστόσο είχε πάει σε αρκετά δικηγορικά γραφεία αφήνοντας βιογραφικά και είχε περάσει και απο δυο συνεντεύξεις για πρακτική, στη μία μάλιστα είχε κλείσει και δεύτερη συνέντευξη αυτό ήταν κάτι που την χαροποιούσε κάπως.

Ο Χαζ συνέχιζε να έχει επικοινωνία με τη Λίλα μη ξέροντας όμως τα όσα γνώριζε η Έλλη. Η Λίλα με τη σειρά της είχε ζητήσει πολλές φορές από την Έλλη να την αφήσει να πει την αλήθεια αλλά εκείνη αρνούνταν πεισματικά , ειδικά όταν είδε οτι ο Τομ δεν επικοινωνεί μαζί της. Επίσης έβλεπε ότι η φίλη της δεν είναι ευδιάθετη όπως ήταν τον τελευταίο καιρό και αυτό την έκανε αγχώνεται και να φοβάται ότι θα γίνει πάλι όπως ήταν όταν γύρισαν απο την Σαντορίνη, και αυτό ήταν κάτι που δεν το ήθελε με τίποτα.

Ο Τομ κοιτάζει την ώρα στο κινητό που γράφει 6:32μμ. Χτυπάει τη πόρτα που βρίσκετε μπροστά του και μετά από λίγα δευτερόλεπτα αυτή ανοίγει. Ο Χαζ τον κοιτάει έκπληκτος

"Τι κάνεις εδώ?" τον ρωτάει ενώ τον αφήνει να μπει μέσα

"Ωραία υποδοχή" σχολιάζει εκείνος

"Δεν σε περίμενα γι' αυτό" του απαντάει

"Σκέφτηκα κάτι και θέλω τη γνώμη σου" του λέει ο Τομ ενώ κάθεται στον καναπέ

"Θα χρειαστούμε καφέ γι αυτό που θα μου πεις?" τον ρωτάει ο Χαζ

"έχεις μπύρα?" τον ρωτάει τώρα εκείνος

"Καλα ξεκινάμε" σχολιάζει ειρωνικά ο Χαζ ενώ πιάνει δυο μπύρες από το ψυγείο, της φέρνει στο σαλόνι και δίνει την μία στο Τομ

Το Μυστικο Where stories live. Discover now