Η ώρα είναι σχεδόν δέκα παρά το βράδυ, οι τέσσερίς τους κάθονται δίπλα στο αναμμένο τζάκι πίνοντας κρασί και συζητώντας γενικά όταν η πόρτα του εξοχικού ανοίγει και ο Χάρι με τον Σαμ μπαίνουν μέσα στο σπίτι.
"Ήρθαμε κι εμείς" λέει ο Χάρι μόλις ανοίγει τη πόρτα και μπαίνει μέσα ενώ τρίβει τα χέρια του για να ζεσταθεί.
"Καλώς τους" λέει ο Τομ "ελάτε να ζεσταθείτε πρέπει να έχει πολύ κρύο έξω" προσθέτει ενώ τους κάνει νεύμα να έρθουν πιο κοντά στο τζάκι.
"Γεια σου Έλλη" λέει ο Σαμ ενώ κάθεται δίπλα της στον καναπέ.
"Μόνο η Έλλη είναι εδω?" τον ρωτάει ο Χαζ
"έχεις δίκιο πόσο αγενής?!...γεια σου το όνομά σου?" ρωτάει τώρα ο Σαμ τη Λίλα και εκείνη γελάει
"Λίλα" του απαντά εκείνη
"Χαίρω πολύ" της λέει τώρα ο Σαμ και της δίνει το χέρι του και εκείνος ανταλλάσσει τη χειραψία
"Νναι ωραία, αλλά εσύ κι εσύ μακριά απο τη Λίλα, είναι η κοπέλα μου οπότε μην κάνετε όρεξη" προειδοποιεί ο Χαζ τον Σαμ και τον Χάρι
"Τι λες μωρε κι εσύ σε μικρά παιδιά?" τον μαλώνει η Λίλα
"Τι μικρά? αφου ίσια είστε" της απαντάει ο Χαζ
"Τι?" ρωτάνε η Λιλα και η Έλλη έκπληκτες ταυτόχρονα
"Εσείς πόσο μας κάνατε δηλαδή?" ρωτάει ο Χάρι
"Ξερω γω 16-17" απαντάει η Έλλη "τελικά μικροδείχνετε όλοι στην οικογένεια" σχολιάζει λίγο μετά
"Δηλαδή εμένα πόσο με έκανες πριν με γνωρίσεις?" τη ρωτάει ο Τομ
"Πριν σε γνωρίσω γύρο στα 20" του απαντάει σοβαρά "όταν σε γνώρισα κατάλαβα οτι δεν πέρασες ποτέ τα δώδεκα" τον πειράζει κι εκείνος και καλά θυμώνει
"Καλάα" της λέει με υπονοούμενο "θα σε φτιάξω εγώ άλλη ώρα" της απαντάει και εκείνη του βγάζει τη γλώσσα. Στο μεταξύ σερβίρουν κρασί και στους άλλους δυο και συζητούν ξανά γενικά. Ο Χάρι και ο Σαμ μαθαίνουν περισσότερα για τα κορίτσια και αυτές για εκείνους και μετά από κάποια ώρα παίζουν όλοι μαζί επιτραπέζιο δίπλα στο τζάκι. Η ώρα φτάνει δυο πάρα όταν αποφασίσουν να το διαλύσουν και να πάνε για ύπνο.
"Καληνύχτα" λέει η Έλλη σε όλους που πηγαίνουν στα δωμάτια τους "και εσείς οι δύο φρόνιμα δεν είναι τόσο μεγάλο το σπίτι" λέει με υπονοούμενο στο Χαζ και τη Λίλα γελώντας. όταν όλοι κλείνουν τις πόρτες τους η Έλλη πηγαίνει στο μπάνιο να αλλάξει ενώ ο Τομ ανοίγει και στρώνει τον καναπέ. Εκείνη επιστρέφει φορώντας τις πιτζάμες της και βλέπει τον Τομ να τακτοποιεί τα μαξιλάρια χωρίς να φοράει μπλούζα [Χριστε βοήθα!] σκέφτεται και πλησιάζει.
YOU ARE READING
Το Μυστικο
FanfictionΗ Έλλη είναι ένα συνηθισμένο 22χρονο κορίτσι η οποία μένει στην Ελλάδα και σπουδάζει νομική. Αυτό το καλοκαίρι όμως κατά τη διάρκεια των διακοπών με τις φίλες, θα συμβεί κάτι που θα ταράξει τα νερά της. Ο Τομ ένας 25χρονος ηθοποιός κάνει διακοπές στ...