Η Συμφωνία

194 11 2
                                    

Μια βδομάδα περίπου αργότερα η Έλλη συνεχίζει να βγαίνει με τον Βίκτορ και τα πράγματα μεταξύ τους φαίνεται να πηγαίνουν καλά. Είναι πλέον και επίσημα ζευγάρι πράγμα που γνωρίζουν τόσο ο Χαζ και όσο και ο Τομ, μόνο στη δουλειά το κρατούν κάπως κρυφό. Περνάνε καλά μαζί και ο Βίκτορ φαίνεται ερωτευμένος μαζί της πράγμα που δεν συμβαίνει με την Έλλη αλλά της αρέσει πραγματικά. Την ηρεμεί το γεγονός ότι δεν υπάρχει καθόλου δράμα ή παρεξηγήσεις ή μυστικά όταν είναι μαζί του και αυτό ήταν κάτι που τελικά χρειαζόταν. Πριν μερικές νύχτες αφού είχαν γυρίσει από ένα ακόμη ραντεβού ο Βίκτορ ανέβηκε στο διαμέρισμά της και ολοκλήρωσαν τη σχέση τους και επίσημα. Ολοκλήρωσαν τρόπος του λέγειν όσο αφορά την Έλλη που κατά τη διάρκεια της πράξης ένιωθε ότι δεν πρόκειται να ολοκληρώσει, μέχρι που σε κάποια στιγμή έκλεισε τα μάτια της και το πρόσωπο του Τομ εμφανίστηκε μπροστά της, σαν ταινία εικόνες περνούσαν μπροστά από τα μάτια της με εκείνον να την φιλάει, να την χαδεύει, να αφήνει σημάδια σε όλο της το κορμί, να την ικανοποιεί μόνο με το στόμα του και αμέσως μετά να βρίσκεται μέσα της και να της ζητάει να φωνάξει το όνομά του όσο εκείνος αναστενάζει το δικό της και πριν καν καταλάβει το πως ένιωσε την ικανοποίηση να διαπερνά όλο της το κορμί και μόνο τότε άνοιξε τα μάτια της για να συνειδητοποιήσει ότι έφτασε στη κορύφωση με μια ανάμνηση αντί για τον άντρα που μόλις είχε τελειώσει και είχε πέσει ξέπνοος δίπλα της. [Αυτό δεν είναι καθόλου καλό]  σκέφτηκε ενώ βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι της.

Στο μεταξύ ο Τομ που γνώριζε ότι η Έλλη είναι πλέον και επίσημα με τον Βίκτορ αποφάσισε μετά από προτροπή και του Χαζ ότι είναι καιρός να προχωρήσει και εκείνος  μήπως και μπορέσει να ξεπεράσει το βάρος στο στήθος που ένιωθε τις τελευταίες μέρες. Άρχισε να μιλάει ξανά με μια κοπέλα που είχε γνωρίσει την περασμένη άνοιξη αλλά δεν είχε συμβεί κάτι μεταξύ τους επειδή εκείνος ήταν στο Λος Αντζελες και μετά έφυγε για διακοπές. Ίσως αυτή η φορά να πήγαινε καλύτερα για τους δυο τους και να πετύχαινε. ΄

Έχει έρθει η Παρασκευή πλέον που είναι η μέρα που ο Τομ και η Έλλη έχουν το ραντεβού με τους υπεύθυνους της εταιρείας παραγωγής για τη συμφωνία. Ο Τομ τη περιμένει κάτω από το γραφείο της και εκείνη έρχεται προς το μέρος του γρήγορα.

"Άργησα ε? Συγγνώμη αλλά δεν μπορούσα να φύγω νωρίτερα" του λέει μόλις τον συναντά

"Δεν άργησες σε μισή ώρα είναι το ραντεβού" τη διαβεβαιώνει εκείνος ενώ κατευθύνονται προς το αμάξι του. Το ξεκλειδώνει και μπαίνουν μέσα

Το Μυστικο Where stories live. Discover now