Το έντονο πρωινό φως μπαίνει στο σαλόνι από τα παράθυρα κάνοντας τα κλειστά μάτια της Έλλης να κλείσουν πιο σφιχτά και ύστερα από λίγο να ξυπνήσει χωρίς όμως να ανοίξει τα βλέφαρα της. Τα χέρια του Τομ γύρο της, η ανάσα του στα μαλλιά της ,που πάντα είχε την απορία πως μπορούσε να κοιμάται με τόσα μαλλιά ριγμένα στο πρόσωπο του, η μυρωδιά του κατακλύζει τα ρουθούνια της, ούτε η ίδια δεν μπορούσε να πιστέψει πως τόσο απλά πράγματα μπορούσαν να την κάνουν τόσο χαρούμενη.
«Καλημέρα» μουρμουρίζει ο Τομ σφίγγοντας την αγκαλιά του. Τα ματια της ανοίγουν κατευθείαν
«Θα μου πεις πως το κάνεις αυτό?» ακούγεται βραχνή η φωνή της
«Μμ δεν ξέρω..ανοίγω το στόμα μου και μιλάω υποθέτω» αστειεύεται και ένα μικρό γέλιο ξεφεύγει από το στόμα της.
«Σοβαρολογώ! Πως ξέρεις κάθε φορά ότι έχω ξυπνήσει;» ρωτάει ναζιάρικα και εκείνος γελάει
«Οσο κοιμάσαι η ανάσα σου είναι αργή, ήρεμη, σταθερή. Μόλις ξυπνάς γίνεται πιο γρήγορη και ασταθείς σαν με το που ξυπνάς να αρχίζεις να σκέφτεσαι.» της εξηγεί όσο το χέρι του χαϊδεύει την κοιλιά της πάνω από τη μπλούζα της. Χαμογελάει , γυρνάει προς τη μεριά του και τυλίγει το χέρι της γύρο από τη μέση του χωρίς να βγει από την αγκαλιά του.
«Αυτό λοιπόν είναι το μυστικό σου!» σχολιάζει γελώντας και εκείνος γνέφει καταφατικά. «Καλημέρα» προσθέτει τρυφερά αφήνοντας ένα φιλί στο στήθος του.
«Μμ αυτό ήταν ωραίο» ενα πονηρό χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη του «αλλά πρέπει να τα περιορίσεις όσο δεν έχουμε δικό μας δωμάτιο» Η Ελλη τον κοιτάζει μπερδεμένη «μη με κοιτάς έτσι, άνθρωπος είμαι τι θες να κάνω;» τη ρωτάει και γελάνε.
«Λες να μίλησε ο Χαζ στη Λίλα;» ρωτάει η Ελλη μετά από λίγο
«Δεν ξερω αλλά και να μην το έκανε πιστεύω ότι θα της μιλήσει σύντομα»
«Το ελπίζω..πρέπει να είναι πολύ δύσκολο για τη Λίλα να μην ξέρει πως νιώθει για εκείνη ο Χαζ! Γι αυτό έχει αυτές τις αντιδράσεις και τις εκρήξεις. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσες αμφιβολίες και πόση ανασφάλεια θα ένιωθα αν δεν ήξερα τι νιώθεις για μένα»
«Τώρα ξέρεις τι νιώθω για σένα;» τη ρωτάει χαμογελώντας
«Εεμ δεν θυμάμαι πολύ καλά μπορείς να μου θυμισεις εσύ; » τον πειράζει και εκείνος γελάει
«Όσες φορές θες!» της απαντάει. Ανασηκώνεται ελάχιστα από τη θεση του, ξεροβήχει, την κοιτάζει στα ματια και παίρνει το πιο τρυφερό του ύφος και εκείνη γελάει με την προετοιμασία του «Ελλη μου, δεν ξέρω πως γίνεται αυτό αλλά όταν είμαι μαζί σου δεν έχει τίποτα άλλο σημας....»
YOU ARE READING
Το Μυστικο
FanfictionΗ Έλλη είναι ένα συνηθισμένο 22χρονο κορίτσι η οποία μένει στην Ελλάδα και σπουδάζει νομική. Αυτό το καλοκαίρι όμως κατά τη διάρκεια των διακοπών με τις φίλες, θα συμβεί κάτι που θα ταράξει τα νερά της. Ο Τομ ένας 25χρονος ηθοποιός κάνει διακοπές στ...