Το ηλιοβασίλεμα

244 15 0
                                    

Έχει σχεδόν 1 ώρα που κάθονται κάτω από τον ήλιο, μιλούν, γελούν και μαθαίνουν περισσότερα ο ένας για τον άλλον.

" Και λοιπόν πόσο καιρό είστε εδώ" ρωτά η Λίλα τον Τομ και τον Χαζ

"Αυτή είναι η 5η μέρα". Ο Χαζ απαντά "εσείς;" στη συνέχεια προσθέτει. " εμάς η δεύτερη "λέει η Ντία.

"Αλήθεια? άρα σε γνώρισα την πρώτη σου νύχτα στο νησί;" ρωτάει ο Τομ και δίνει ένα φιλί στην Έλλη στο μάγουλο.

"Υποθέτω ότι ήμουν τυχερή" απαντά εκείνη και του χαμογελά.

"Και πότε φεύγετε ρε παιδιά" ρωτάει η Λίλα

"Μεθαύριο" ο Τομ απαντά αλλά η φωνή του δεν ακούγεται χαρούμενη όπως πριν.

"Τι;" ρωτάει η Έλλη και τον κοιτάζει με απογοήτευση.

"Το ξέρω αλλά την επόμενη μέρα έχω μια πολύ σημαντική συνάντηση που δεν μπορώ να την αναβάλω ..συγγνώμη" λέει στην Έλλη και χαμηλώνει τα μάτια του.

"Γαμώτο και περνάμε ωραία οι πέντε μας" λέει η Λίλα

"Έχεις δίκιο αλλά δυστυχώς Δεν μπορούμε να μείνουμε περισσότερο" απαντά ο Χαζ. Όλοι φαίνονται σκυθρωποί και απογοητευμένοι για μια στιγμή

"λοιπον, δεν χρειάζεται να είμαστε έτσι αυτή τη στιγμή, έχουμε σήμερα και όλη την ημέρα αύριο για να διασκεδάσουμε" λέει η Ντία σε μια προσπάθεια να τους φτιάξει τη διάθεση.

"Έχεις δίκιο.. ο χρόνος τρέχει και δεν υπάρχει λόγος να είμαστε έτσι τώρα" λέει η Έλλη με χαμόγελο. Κοιτάζει τον Τομ που φαίνεται ακόμα κάπως λυπημένος και τρίβει το χέρι του. "Έχουμε δύο μέρες ακόμα. Ας τις κάνουμε να αξίζουν» λέει η Ελλη και τα μάτια του Τομ συναντούν τα δικά της ενώ όλοι συμφωνούν μαζί της

"Ωστε σημαντική συνάντηση ε? πρόκειται για δουλειά;" Η Λίλα ρωτά τον Τομ που κοιτάζει τον Χαζ με τα μάτια γεμάτα πανικό

«Εμμ, ναι.. στην πραγματικότητα είναι συνέντευξη για δουλειά» απαντά ο Χαζ και ο Τομ άφησε την ανάσα που είχε κολλήσει στο λαιμό του να βγει. Δεν ήταν συνέντευξη για δουλειά, θα συναντούσε τον παραγωγό της νέας του ταινίας για να μιλήσει για την ημέρα της κυκλοφορίας και κάποια άλλα σημαντικά πράγματα. Ήθελε πολύ να μείνει εδώ, αλλά ερχόταν στο Λονδίνο από το Λος Άντζελες για να τον συναντήσει, δεν μπορούσε ποτέ να το αναπρογραμματίσει.

« εσείς τι κάνετε στη ζωή σας κορίτσια;» Ο Χαζ ρωτάει γρήγορα, ώστε να μην έχουν την ευκαιρία να κάνουν περισσότερες ερωτήσεις.

Το Μυστικο حيث تعيش القصص. اكتشف الآن