Η ώρα είναι έντεκα παρά όταν η Ελλη ανοίγει δειλά και κουρασμένα τα βλέφαρα της. Το πρώτο πράγμα που αντικρίζει όταν επιτέλους τα μάτια ξεθολωνουν από τον ύπνο είναι ένα αντρικό χέρι περασμένο κάτω από το κεφάλι της και αυτόματα χαμογελάει. Η ανάμνηση των χθεσινών γεγονότων περνάει σαν σίφουνας από τα μυαλό της κάνοντας το χαμόγελο της ακόμα μεγαλύτερο και τα μάγουλά της να κοκκινίσουν. Επιτέλους μετά από τόσο καιρό βρισκόταν εκεί που ένιωθε ότι ανήκει, στην αγκαλιά του μοναδικού άντρα που την ενδιέφερε πραγματικά.
«Καλημέρα» μουρμουρίζει σιγανά ο Τομ και φέρνει το κεφάλι του κοντά στο λαιμό της. Εκείνη χαμογελάει και κουνιέται κάτω από τα σκεπάσματα ώστε να γυρίσει προς τη μεριά του.
«Καλημέρα» απαντάει σχεδόν ψιθυριστά ενώ τεντώνεται. Τα μάτια του κοιτάζουν το πρόσωπο της και στα χείλη του σχηματίζεται αυτόματα ένα χαμόγελο καθώς το χέρι του που βρίσκεται ακουμπισμένο πάνω στη κοιλιά της την φέρνει πιο κοντά του
«Πως κοιμήθηκες;» τη ρωτάει τρυφερά
«Τέλεια εσυ;» μουρμουρίζει
«Καλύτερα από ποτέ» απαντα με τον ίδιο τρόπο «μου είχες λείψει» της ομολογει αμέσως μετά και εκείνη χαμογελάει
«Εμένα παλι καθόλου» τον πειράζει με χαμόγελο ενώ περνάει το χέρι της γύρο από τον κορμό του αγκαλιάζοντας τον και χώνει το κεφάλι της στο μαξιλάρι του.
«Μμ ναι το βλέπω!» της απαντάει γελώντας παρασύροντας και εκείνη να κάνει το ίδιο.
«Και μένα μου είχες λείψει...πολύ» παραδέχεται τελικά.
Για μια στιγμή κάθονται αμίλητοι , αγκαλιασμένοι κάτω από το ζεστό πάπλωμα ωστόσο η σιωπή τους δεν κρύβει αμηχανία αλλά οικειότητα.
«Ελλη;» Ακούγεται κάποια στιγμή η φωνή του
«Μμ»
«Τι από όλα όσα είπες εχθές εννοείς πραγματικά;» τη ρωτάει και εκείνη χαμογελάει κρυφά. Σηκώνει ελαφρά το κεφάλι της ώστε να βλέπει καθαρά το πρόσωπο του και του χαρίζει ένα μυστηριώδες χαμόγελο
«Θα σου πω αν κεράσεις πρώτα μια κούπα καφέ» του απαντα σχεδόν παρακλητικά. Εκείνος γελάει ελαφρά
«Στις διαταγές σας πριγκίπισσα Ελλη!» της απαντά γλυκά
«Ει! Είναι η δεύτερη φορά που με λες έτσι» παραπονιέται και καλά αυστηρά και εκείνος απλά γελάει.
YOU ARE READING
Το Μυστικο
FanfictionΗ Έλλη είναι ένα συνηθισμένο 22χρονο κορίτσι η οποία μένει στην Ελλάδα και σπουδάζει νομική. Αυτό το καλοκαίρι όμως κατά τη διάρκεια των διακοπών με τις φίλες, θα συμβεί κάτι που θα ταράξει τα νερά της. Ο Τομ ένας 25χρονος ηθοποιός κάνει διακοπές στ...