Στο Αεροδρομιο

175 17 1
                                    

Δυο μέρες αργότερα ο Τομ, η Ελλη, ο Χαζ και η Λιλά και δυο σωματοφύλακες βρίσκονται μέσα στο λίμοβαν το οποίο τους μεταφέρει στο αεροδρόμιο, ο Τομ το είχε κανονίσει για τους τέσσερίς τους ώστε να μη χρειαστεί να αφήσουν τα αυτοκίνητό τους στο παρκινγκ του αεροδρομίου.

"Τα εισιτήρια τα πήραμε?" ακούγεται ξαφνικά η φωνή της Λίλας

"Το δικό μου και το δικό του" δείχνει τον Τομ "τα έχω εγώ" απαντά η Έλλη ενώ η Λίλα αρχίζει να ψάχνει αγχωμένα στην τσάντα της.

"Εδώ είναι" ο Χαζ της δείχνει σε μια θήκη της τσάντας της ενώ εκείνη ξεφυσάει ανακουφισμένη

"Πάλι καλά γιατί αγχώθηκα" σχολιάζει ενώ βγάζει τα εισητήρια και τα κρατάει σφιχτά στα χέρια της

"Αποκλείεται!" την ειρωνεύεται η Έλλη και ο Τομ γελάει ελαφρά ενώ η Λίλα την κοιτάζει και καλά θυμωμένα.

"Αλήθεια εσύ πως πήρες άδεια από τη δουλειά?" ρωτάει ο Χαζ την Έλλη

"Τους είπα ότι έπρεπε να γυρίσω στην Ελλάδα για μερικές μέρες εξαιτίας μιας σοβαρής οικογενειακής υπόθεσης." απαντάει

"Είπες ψέματα δηλαδή" συμπεραίνει εκείνος

"Καθόλου! η Λίλα είναι σαν αδερφή μου και το ότι παίρνει πτυχίο είναι οικογενειακή υπόθεση" απαντά. Η Λίλα της χαμογελάει γλυκά.

"Αν δεν φοβόμουν οτι αν σηκωθώ να σκοτωθώ, θα ερχόμουν να σε αγκαλιάσω" λέει η Λίλα απευθυνόμενη στην Έλλη

"Κότα" σχολιάζει η Έλλη χαμογελώντας της πριν γυρίσει το βλέμμα της στο παράθυρο.

"Χαίρεσαι που σύντομα θα είσαι στην Αθήνα?" τη ρωτάει σιγανά ο Τομ τραβώντας την προσοχή της μακρυά από το παράθυρο. Γυρίζει προς τη μεριά του και γνέφει καταφατικά

"Ναι! ανυπομωνώ βασικά να φτάσουμε...το περίμενα πως και πως αυτό το ταξίδι" λέει με ενθουσιασμό πριν γυρίσει ξανά το βλέμμα της προς το παράθυρο. Ο Τομ χαμογελά στην απάντησή της αλλά μόλις εκείνη στρέφει το βλέμμα της, το χαμόγελό του εξαφανίζεται.

Το ήξερε ότι ήταν χαρούμενη και αυτό ήθελε αλλά κάτι στο ότι ήταν τόσο ενθουσιασμένη που θα γυρνούσε πίσω τον ενοχλούσε και αυτό ήταν το γεγονός ότι είχε μείνει λιγότερο από μήνας μέχρι να φύγει οριστικά από το Λονδίνο. Βλέποντας την ανυπομονησία της για να φτάσει στην Ελλάδα φοβόταν ότι θα είναι το ίδιο ενθουσιασμένη και όταν θα φύγει οριστικά και η σκέψη αυτή τον πλήγωνε.

Το Μυστικο Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ