Έχουν μείνει και οι δυο όρθιοι, κοκκαλωμένοι εκεί στη γωνία περιμένοντας κάποιος να πει κάτι και να σπάσει την σιωπή που όμως δεν είναι αμήχανη είναι περισσότερο σιωπή ντροπής. Η Έλλη ντρέπεται που ο Χαζ είδε τα σημάδια της και τώρα την λυπάται. Δεν ήθελε να την λυπηθεί κανείς μόνο να ξεχάσει και να την ξεχάσουν. Ο Χαζ από την άλλη ντρέπεται γιατί ήξερε όλα αυτά που είχε πει για εκείνη αυτές τι μέρες και τίποτα από όλα δεν την τιμούσε. Τώρα που την βλέπει σε αυτή τη κατάσταση το μόνο που μπορεί να νιώσει είναι θλίψη και ντροπή.
"Σε χτύπησε?" την ρωτάει σιγανά και εκείνη γνέφει καταφατικά με μάτια γεμάτα θλίψη. "Εχθές?" τη ρωτάει ξανά και παίρνει την ίδια απάντηση. "Μόνο χθες?" και τα μάτια της βουρκώνουν πάλι και τον κοιτάζουν παρακλητικά. Στη συνειδητοποίηση ότι δεν ήταν μόνο χθες ο Χαζ γουρλώνει τα μάτια του ελαφρά και ξεροκαταπίνει. "Πόσο καιρό?" τη ξαναρωτάει σιγανά και εκείνη κλαίει. Ο Χαζ κλείνει τα μάτια του σφιχτά επειδή μέσα του ξέρει την απάντηση "Από εκείνο το βράδυ?! 'Έλλη δε-δεν το πιστεύω" σχολιάζει. "Πάμε να φύγουμε" της λέει αποφασιστικά και εκείνη τινάζεται σαν να ξυπνάει ξαφνικά και κουνάει νευρικά το κεφάλι της αρνητικά.
"όχι όχι...ό μόνος που πρέπει να φύγει είσαι εσύ" του απαντάει βιαστικά
"Έλλη τι λες? δεν πρόκειται να σε αφήσω εδώ"
"Θα με αφήσεις, και δεν θα πεις και σε κανέναν τίποτα..κατάλαβες?" τον ρωτάει απότομα και τον κοιτάζει στα μάτια.
"Δεν είσαι σοβαρή" της απαντάει
"Είμαι πολύ σοβαρή, πρέπει να φύγεις α-αν γυρίσει και σε δει εδώ.." ο φόβος μόνο και μόνο στη σκέψη κατακλύζει το λαιμό της και δεν μπορεί να συνεχίσει.
"Τι θα κάνει? θα σε χτυπήσει ξανα? ας τολμήσει να ξαναπλώσει χέρι πάνω σου και.."
"Θα σε σκοτώσει" του απαντά σοβαρά εκείνη "αν σε βρει εδώ θα σε σκοτώσει" του λέει και γλυστράει τη πλάτη της στον τοίχο μέχρι που κάθεται στο πάτωμα με βλέμμα χαμένο στο κενό. "μου το έχει ξεκαθαρίσει και θα το κάνει. θα σας σκοτώσει" ψιθυρίζει σχεδόν εκείνη. Ο Χαζ χαμηλώνει προς το μέρος της και βάζει το χέρι του απαλά στα μαλλιά της
"Έλλη μου κι εσύ τον πίστεψες? θα πάμε στην αστυνομία μαζί και δεν θα μπορεί να σου κάνει τίποτα" προσπαθεί να της εξηγήσει εκείνος αλλά αυτή τινάζεται πάλι φοβισμένη
"Όχι στην αστυνομία, όχι όχι, δεν καταλαβαίνεις ξέρει πράγματα για εσάς για τις ζωές σας, έχει γνωριμίες θα τον καταστρέψει, θα χάσει τα πάντα και εσύ και εσύ ότι έχεις θα στο πάρει" λέει πανίκοβλητη και τον πιάνει παρακλιτικά από τη μπλούζα ενώ τον κοιτάζει βουρκωμένη. Ο Χαζ έχει μείνει άφωνος και μπερδεμένος. Την κοιτάζει προσπαθώντας να καταλάβει τα όσα είπε και τότε τρομάζει με αυτό που σκέφτηκε
YOU ARE READING
Το Μυστικο
FanfictionΗ Έλλη είναι ένα συνηθισμένο 22χρονο κορίτσι η οποία μένει στην Ελλάδα και σπουδάζει νομική. Αυτό το καλοκαίρι όμως κατά τη διάρκεια των διακοπών με τις φίλες, θα συμβεί κάτι που θα ταράξει τα νερά της. Ο Τομ ένας 25χρονος ηθοποιός κάνει διακοπές στ...