H 'Ελλη που τρέχει να προλάβει να τελειώσει με τις εκκρεμότητες και τις ετοιμασίες για την αναχώρησή της δεν καταλαβαίνει πως περνούν τρείς μέρες από τότε που έλαβε εκείνη τη πρόσκληση. Η απόφασή της δεν είχε αλλάξει παρά τις προσπάθειες της Λίλας να την μεταπείσει. Δεν της είπε ποτέ τι έγραφε η άλλη κάρτα την οποία όμως η Έλλη για κάποιο λόγο είχε φυλάξει στο συρτάρι του κομοδίνου της. Η Λίλα προσπάθησε να μάθει το περιεχόμενό της από τον Χαζ αλλά ούτε και εκείνος ήξερε τι είχε γράψει ο Τομ.
Ο Τομ από την άλλη έτρεχε συνεχώς σε συνεντεύξεις για την προώθηση της ταινίας του όμως δεν έφευγε από το μυαλό του το ότι δεν είχε λάβει απάντηση από την Έλλη. Μπορεί η Λίλα να του είχε πει ότι η Έλλη αρνείται να πάει στη πρεμιέρα αλλά όσο η Λίλα προσπαθούσε ακόμα να την πείσει έτρεφε ελπίδες.
Η Λίλα από την άλλη είχε εκνευριστεί πολλές φορές με το πείσμα της φίλης της και δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί αντιδρούσε έτσι αφού όταν έμαθε για την επικοινωνία της με τα αγόρια το πήρε χαλαρά. Τότε πίστεψε πως θα μπορούσαν τα πράγματα να γίνουν καλύτερα και ίσως η Έλλη να γίνει ξανά φίλη έστω με τον Χαζ, αλλά η αντίδρασή της όταν έλαβε την πρόσκληση της θύμισε την Έλλη που γύρισε απο την Σαντορίνη πριν πέντε περίπου μήνες. Τώρα κατευθεινόταν στο σπίτι της Έλλης κουβαλώντας μια άδεια βαλίτσα. Της την είχε ζητήσει η Έλλη γιατί οι δικές της ήταν ήδη γεμάτες με πράγματα. Μετά από λίγα λεπτά χτυπάει το κουδούνι και η Έλλη της ανοίγει.
"Την έφερα" λέει η Λίλα καθώς μπαίνει στο σπίτι
"Καλά αστην εκεί, έτσι κι αλλιώς λογικά δεν θα τη χρειαστώ για καμιά βδομάδα ακόμα" απαντάει η Έλλη δείχνωντάς της ένα σημείο δίπλα στη πόρτα. Ακουγόταν κάπως απογοητευμένη αλλά η Λίλα δεν ήταν σίγουρη.
"Γιατί τι έγινε? εσυ φεύγεις σε μεθαύριο" την ρωτάει μπερδεμένη
"Μόλις το έκλεισα με την εταιρεία και μου είπαν οτι το διαμέρισμα που θα μου παραχωρούσαν για να μείνω όσο καιρό θα είμαι εκεί θα είναι έτοιμο μια μέρα πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα" απαντάει η Έλλη κάπως εκνευρισμένη
"Γιατι ?αφού τους είχες πει οτι θα πας νωρίτερα" λέει η Λίλα
"Ναι αλλά κάποια βλάβη στα υδραυλικά μου είπαν, δεν ξέρω δεν έδωσε σημασία, με το που μου είπαν οτι δεν έχω σπίτι να πάω μεθαύριο σταμάτησα να ακούω" απαντάει η Έλλη. Η Λίλα παίρνει μια βαθιά ανάσα
"Δεν μπορείς να πας σε ένα ξενοδοχείο μέχρι να είναι έτοιμο?"
"Λίλα δεν έχω λεφτά για να πληρώσω σε ξενοδοχείο για τόσες μέρες...ότι έχω στην άκρη είναι για να με βγάλουν μέχρι να πληρωθώ από την εταιρεία και αυτό θα γίνει σε κανα μήνα"
YOU ARE READING
Το Μυστικο
FanfictionΗ Έλλη είναι ένα συνηθισμένο 22χρονο κορίτσι η οποία μένει στην Ελλάδα και σπουδάζει νομική. Αυτό το καλοκαίρι όμως κατά τη διάρκεια των διακοπών με τις φίλες, θα συμβεί κάτι που θα ταράξει τα νερά της. Ο Τομ ένας 25χρονος ηθοποιός κάνει διακοπές στ...