Η νύχτα μόλις ξεκίνησε

431 16 6
                                    

Η Έλλη τελικά γυρνάει ολόκληρη προς το μέρος του Τομ και τον κοιτάει λίγο καλύτερα. Φοράει ένα λευκό κοντομάνικο μπλουζάκι και από κάτω μαύρο τζιν. 

[Έχει στυλ αυτό είναι προφανές και δεν είναι Έλληνας αφού μου μίλησε στα αγγλικά, εκτός και αν νομίζει ότι εγώ δεν είμαι Ελληνίδα αλλά δεν νομίζω] Η Έλλη σκέφτεται σε αυτά τα κλάσματα του δευτερολέπτου που περνούν μέχρι να του μιλήσει.

"Μόνο αν είσαι καλός χορευτής " του απαντάει αστειευόμενη ενώ ένα χαμόγελο ξεπροβάλει από τα χείλη του και τότε το τραγούδι Moves Like Jager από τους Maroon 5 μπαίνει και ο Τομ χαμογελάει στην Έλλη με νόημα.

"Σίγουρα έχω κινήσεις σαν του Jager" της λέει και δείχνει με το δάχτυλο του προς τα πάνω εννοώντας το τραγούδι που παίζει ενώ Η Έλλη γελάει με το σχόλιο του. Αυτός χαμογελάει ξανά και ξεκινά να τραγουδάει playback το τραγούδι

{Just shoot for the stars if it feels right]  τραγουδάει και κάνοντας ένα βήμα προς τα πίσω ανοίγει τα χέρια του διάπλατα

 {And aim for my heart if you feel like} συνεχίζει ενώ χτυπά ελαφρά με τα δάχτυλα του το στήθος του στο σημείο της καρδιάς

{And take me away and make it ok I'll swear I'll behave} συνεχίζει με τον ίδιο ζήλο ενώ φέρνει τις παλάμες του να ενώσουν μεταξύ τους σαν να προσεύχεται κοιτώντας συνεχώς στα μάτια την Έλλη η οποία καθόλη τη διάρκεια έχει ένα μόνιμο χαμόγελο κολλημένο στα χείλη της.

[Ποιος σκατά είναι αυτό το αγόρι τέλος πάντων] σκέφτεται εκείνη ενώ εκείνος δεν σταματά στιγμή να τραγουδά τους στοίχους του τραγουδιού.

{You wanted control. So we waited} το τραγούδι συνεχίζει και αυτός δείχνει με το δάχτυλό του την Έλλη και της κλείνει το μάτι ενώ αυτή κοκκινίζει.

{I put on a show now I make it} αυτή τη φορά το δάχτυλό του δείχνει προς εκείνον και εκείνη γελάει

 {You say I'm a kid , me ego is big, i don't give a shit} συνεχίζει και ξαφνικά ενώ τραγουδά τους στοίχους πιάνει το αριστερό χέρι της Έλλης και την κάνει μια στροφή

{and it goes like this} με μια κίνηση τραβάει την Έλλη από το χέρι απαλά και τη φέρνει κοντά του.

Μόλις το τραγούδι φτάνει στο ρεφρέν τα σώματά τους συγχρονίζονται στο χορό. Ο Τομ βάζει τα χέρια του στη μέση της ενώ εκείνη κάπως ντροπαλά βάζει τα χέρια της στους ώμους του. Οι γοφοί τους κινούνται δεξιά και αριστερά απόλυτα συγχρονισμένα τόσο μεταξύ τους όσο και με τη μουσική. Αφήνει τα χέρια του από την μέση της και πιάνει το χέρι της προκαλώντας την να κάνει άλλη μια στροφή και την αφήνει να πέσει στο αριστερό του χέρι ενώ αμέσως την επαναφέρει όρθια και τώρα και οι δυο λυγίζουν τα γόνατά τους κατεβαίνοντας ταυτόχρονα χαμηλά κουνώντας τους γοφούς τους.

Το Μυστικο Where stories live. Discover now