Πιστεψε με

206 16 1
                                    

[Έχεις πιστέψει όλα αυτά που άκουσες εκεί μέσα? Πίστεψες ότι εγώ του τα ζήτησα όλα αυτά? Πιστεύεις ότι είμαι έτσι? Πιστεύεις ότι αυτή είμαι εγώ?] σκέφτεται η Έλλη όσο του κάνει την ερώτηση και περιμένει για την απάντησή του .

"Γιατί όπως πάντα είχες δίκιο" της λέει και χαμογελάει αχνά "δεν έπρεπε να έρθω μέσα". Η Έλλη δεν καταλαβαίνει ακριβώς τι εννοεί. Τον κοιτάζει προσπαθώντας να διαβάσει πίσω από τα λόγια του, να δει αν οι σκέψεις της έχουν βγει αληθινές.

"Εγώ...χάρηκα όταν σε είδα μέσα, πήρα δύναμη" του λέει σιγανά.

"Έλλη.." πάει να πει εκείνος αλλά τον διακόπτουν ο Χαζ ,η Λίλα και ο Τζον που βγαίνουν από την αίθουσα.

"Να τοι" λέει η Λίλα διακόπτοντας την κουβέντα τους "Λοιπόν που θα γιορτάσουμε το βράδυ?" ρωτάει ευδιάθετα. Η Έλλη την κοιτάζει απορημένη και κουνάει το κεφάλι της. "Ε μην μου πεις ότι δεν το γιορτάσουμε...αποκλείεται" σχολιάζει.

"Όπου θέλετε" λέει η Έλλη κάπως μαγκωμένα αλλά χαμογελάει.

"Εγώ σας χαιρετώ, χάρηκα για τη γνωριμία" λέει ο Τζον μιλώντας στον Τομ, τον Χαζ και τη Λίλα "Έλλη εμείς θα τα πούμε όταν γυρίσεις στη δουλειά" της λέει και εκείνη γνέφει καταφατικά χαμογελώντας σχεδόν τυπικά

"Ει" του λέει η Έλλη πριν φύγει "έλα κι εσύ μαζί μας απόψε, άλλωστε έβαλες κι εσύ το χεράκι σου για να γιορτάζουμε σήμερα" του προτείνει ευγενικά

"Εεε..δεν ξέρω, δεν θέλω να σας χαλάσω τη παρέα" απαντάει αμήχανα

"Δεν μας χαλάς τη παρέα, έχει δίκιο η Έλλη πρέπει να έρθεις...εκτός και αν δεν σου αρέσει η παρέα μας οπότε πάω πάσο" του λέει η Λίλα και εκείνος γελάει

"Όχι, όχι καμία σχέση" δικαιολογείται εκείνος "εντάξει θα έρθω" λέει τελικά

"Ωραία" λέει χαμογελαστά η Έλλη "θα σου στείλω αργότερα να σου πω που και τι ώρα...το κινητό σου είναι αυτό που μου έδωσαν από την εταιρεία?" τον ρωτάει και εκείνος γνέφει καταφατικά.

"Θα σας δω το βράδυ λοιπόν" λέει εκείνος και τους χαιρετά.

"Πάμε κι εμείς?" προτείνει ο Τομ και οι υπόλοιποι γνέφουν καταφατικά.

Στο αυτοκίνητο όλοι είναι ευδιάθετοι και συζητούν για το που θα βγουν το βράδυ αλλά η Έλλη φαίνεται σκεπτική και δεν πολυσυμμετέχει στη συζήτηση.

"Συμφωνείς?" τη ρωτάει έντονα η Λίλα ενώ την ακουμπάει στον ώμο και την βγάζει από τις σκέψεις της

Το Μυστικο Where stories live. Discover now