Η ώρα είναι δώδεκα και μισή τη νύχτα και οι τέσσερις κάνουν την εμφάνιση τους στο κλαμπ που είχε κλείσει τραπέζι η Λίλα. Ήταν ένα μαγαζί στο κέντρο το οποίο τα κορίτσια θεωρούσαν στέκι τους. Ειδικά τα πρώτα έτη στο πανεπιστήμιο έβγαιναν στο συγκεκριμένο μαγαζί κάθε Παρασκευή και Σάββατο με αποτέλεσμα να κάνουν γνωριμίες και φιλίες και κάποιο από το προσωπικό.
«Πόσα χρόνια έχουμε να έρθουμε εδώ;!» αναρωτιέται η Λίλα οσο βγάζουν τα μπουφάν τους.
«Ρε Λίλα πριν φύγουμε για διακοπές το καλοκαίρι δεν είχαμε έρθει στο closing;» της υπενθυμίζει η Έλλη
«Α ναιιι» λεει και γελάει πονηρά «Σαν αιώνας μου φαίνεται» σχολιάζει
«Ωραίο κλαμπάκι» σχολιάζει ο Χαζ κοιτώντας γυρω του
«Ήταν το στέκι μας» τον ενημερώνει η Λίλα και γελάει με την Ελλη για τις στιγμές που είχαν ζήσει σ αυτό το μαγαζί.
«Ωχ κατάλαβα!» Σχολιάζει ο Χαζ γελώντας και κάνει την Έλλη και τη Λίλα να γελάσουν ακόμα περισσότερο. Ο Τομ κοιτάζει την Έλλη νευρικά και όταν εκείνη αντιλαμβάνεται το βλέμμα του το γέλιο της κόβεται. Αναστενάζει αθόρυβα και σέρνει τα μάτια της για να βρει τον σερβιτόρο και να τον φωνάξει για να παραγγείλουν.
«Είδες ποιος δουλεύει μπάρα;» ρωτάει διακριτικά η Λίλα την Ελλη που κοιτάζει για πρώτη φορά προς το μπαρ και στριφογυρίζει τα μάτια της όταν βλέπει τον Λάμπη έναν τύπο που είχαν κάνει κάτι πιο παλιά.
«Τς...αυτός μας έλειπε σήμερα» σχολιάζει τελικά και γυρνάει στη Λίλα απελπισμένα «Λίλαα τι θα κάνω με αυτόν;» τη ρωτάει δείχνοντας με τα ματια της τον Τομ που ψιλό μιλάει με τον Χαζ «αυτός με νοιάζει» της λεει λυπημένα
«Το ξέρω..κάτσε τώρα που θα πιούμε λίγο θα μαλακώσει» προσπαθεί να την καθησυχάσει
«Άκουσες τι μου είπε πριν;» παραπονιέται η Ελλη
«Άκουσα...αλλά βλέπω κιόλας» της λεει με νοημα οσο εκείνη την κοιτάζει μπέρδεμενη αλλά τους διακόπτει ο σερβιτόρος που έρχεται κρυφά από πίσω τους και με τα δυο του χερια κλείνει τα μάτια των κοριτσιών. Εκείνες γυρνάνε ξαφνιασμένες απότομα προς τη μεριά του και όταν τον αντικρίζουν ανταποδίδουν το πλατύ χαμόγελο που εκείνος είχε ήδη.
«Σπύρο!» λένε και οι δυο ταυτόχρονα οσο αγκαλιάζονται με τον σερβιτόρο
«Κοριτσάρες μου, τι κάνετε; Ποσό καιρό έχω να σας δω;» τις ρωτάει χαρούμενα οσο τα χερια του είναι γύρο από τη μέση τους πράγμα που κάνει τον Τομ και τον Χαζ να κοιταχτούν για λίγο.
YOU ARE READING
Το Μυστικο
FanfictionΗ Έλλη είναι ένα συνηθισμένο 22χρονο κορίτσι η οποία μένει στην Ελλάδα και σπουδάζει νομική. Αυτό το καλοκαίρι όμως κατά τη διάρκεια των διακοπών με τις φίλες, θα συμβεί κάτι που θα ταράξει τα νερά της. Ο Τομ ένας 25χρονος ηθοποιός κάνει διακοπές στ...