Ολα λαθος

193 16 9
                                    

Η πόρτα της τουαλέτας ανοίγει και η Έλλη γυρνάει αντανακλαστικά να κοιτάξει προς τα κει αλλά παγώνει όταν βλέπει ποιος έχει μπει μέσα.

«Λαμπη; Τι κανείς στις γυναικείες;» τον ρωτάει όσο εκείνος στέκεται πίσω από τη πόρτα που μόλις είχε κλείσει.

«Ήρθα να σου πω ένα γεια» απαντάει με ένα περίεργο ύφος στο πρόσωπο του. Η Ελλη στριφογυρίζει τα ματια της και μορφάζει κουρασμένα  με τη δικαιολογία του

«Δεν έχω καμία όρεξη λέγε τι θες να τελειώνουμε» απαντάει βαριεστημένα και εκείνος χαμογελάει πονηρά οσο κάνει βήματα για να την πλησιάσει.

«Έχεις δίκιο» λεει σιγανά «η αλήθεια είναι ότι ήρθα να σου πω ποσό μουναρος είσαι σημερα» ακούγεται η φωνή του και το χέρι του της πιάνει τη μέση προσπαθώντας να τη φέρει πιο κοντά του

«Άντε και γαμησου» απαντά εκνευρισμένη εκείνη διώχνει το χέρι του από πάνω της και περπατάει προς τη πόρτα όταν εκείνος έρχεται απότομα από πίσω της τυλίγει τα χερια του γυρω της και την κολλάει πάνω του

«Αυτό έχω σκοπό να κάνω» της ψιθυρίζει στο αυτί οσο η Ελλη στην αρχή σοκάρεται και αμέσως μετά προσπαθεί να ξεφύγει απο τα χερια του που την κρατούν σφιχτά κολλημένη πάνω του οσο εκείνος τρίβει τον καβάλο του στη μέση της.

«Τι κανείς γαμω; Άσε με» τον διατάζει φωνάζοντας και προσπαθώντας να ξεφύγει αλλά εκείνος απλά γελάει και αρχίζει να την φιλάει στον αυχένα και το λαιμό.

«Με έχεις ανάψει απο την ώρα που σε είδα..δεν γίνεται να μην σε πηδήξω σημερα είτε το θες είτε όχι» της λεει οσο τη φιλάει και εκείνη μορφαζει απο αηδία.

Παλεύει να βγει απο τα χερια του που τώρα χαϊδεύουν τους μηρούς και την κοιλιά της αλλά δεν τα καταφέρνει. Λίγο τα ποτά που εχει πιει λίγο το ότι αυτός είναι πιο δυνατός το κάνουν ακατόρθωτο να του ξεφύγει. Νιωθει το σώμα της να ανατριχιάζει αλλά αυτη τη φορά δεν είναι απο ευχαρίστηση είναι απο φόβο.

«Οκ οκ» του λεει ξαφνικά και σταματάει να αντιστέκεται. «Αλλά όχι εδώ..μπορεί να μπει οποιαδήποτε πάμε μεσα» προσθέτει κάνοντας τη φωνή της οσο πιο αισθησιακή μπορεί και δείχνοντας του την πόρτα που οδηγεί στις τουαλέτες οσο τον ακούει να γελάει

«Το ηξερα ότι το ήθελες κι εσυ» της λεει και τη γυρνάει απότομα προς τη μεριά του κρατώντας τη με το ένα χέρι σφιχτά απο τη μέση. Το άλλο του χέρι ανοίγει τη πόρτα, τη σπρώχνει με το σώμα του ελαφρά προς τα μεσα και εκείνος ακολουθεί κλείνοντας πίσω του την πόρτα.

Το Μυστικο Where stories live. Discover now