Οι δυο τους είναι στη κρεβατοκάμαρα του Τομ, στέκονται όρθιοι με τα χείλη τους ενωμένα καθως τα χέρια της Έλλης σηκώνουν τη μπλούζα του, τη βγάζουν και την αφήνουν στο πάτωμα. Ο Τομ την κοιτάζει στα μάτια πριν τα χείλη του ξαναενωθούν με τα δικά της ενώ τα χέρια του ξεκουμπώνουν το παντελόνι της και σύντομα λυγίζει τα γόνατά του κατεβάζοντας το και εκείνη με κομμένη ανάσα πατάει έξω από αυτό.
Στο δρόμο του ξανά προς τα πάνω αφήνει μικρά τρυφερά φιλιά στο κορμί της και ιδιαίτερα στα σημάδια που της είχε αφήσει ο Βικτορ. Είναι η πρώτη φορά που νιώθει εκείνα τα σημεία να ζεσταίνονται λιγάκι μετα το κρύο άγγιγμα του Βικτορ πάνω της ,η πρώτη φορά που δεν ντρέπεται για εκείνα τα σημάδια.
Φτάνει στο λαιμό της και την φιλάει παθιασμένα μέχρι να ξανασυναντήσει τα χείλη της. Λίγα λεπτά αργότερα είναι και οι δυο γυμνοί ενώ εκείνος την ξαπλώνει στο κρεβάτι , το χέρι του ταξιδεύει από το λαιμό στο στήθος και από κει στη κοιλιά της κάνοντας το κορμί της να ανατριχιάζει ξανά ξανά. Τα χείλη τους ενωμένα μέχρι που το δάχτυλό του μπαίνει μέσα της κάνοντάς την γύρει προς τα πίσω το κεφάλι της και να αναστενάξει. Εκείνος φιλάει το στήθος της όσο ενα δεύτερο δάχτυλό του μπαίνει μέσα της κάνοντάς την να μουγκρίζει σιγανά.
Στιγμές αργότερα εκείνη τον γυρνάει με μια κίνηση και τώρα βρίσκεται από πάνω του να φιλάει το λαιμό του , τους κοιλιακούς του και να κατεβαίνει στη περιοχή του "Ας μην το κάνουμε αυτό σήμερα" την σταματάει εκείνος και ενώ δείχνει μπερδεμένη τον υπακούει.
Ανεβαίνει ξανά προς τα πάνω και αρχίζει να του τρίβεται νιώθοντας τη στύση του να σκληραίνει. Καθώς τουρλώνει τους γλουτούς της βλέπει με την άκρη του ματιού της το χέρι του έτοιμο να τους χαστουκίσει αλλά ξαφνικά κόβει φόρα και καταλήγει να τους χαϊδεύει. Στριφογυρίζει τα μάτια της και κατεβαίνει από πάνω του
"Θα μου πεις τι έχεις πάθει σήμερα?" τον ρωτάει ενώ βάζει μια μπλούζα και κάθεται ξανά στο κρεβάτι. Εκείνος ξαφνιάζεται και σηκώνει τη πλάτη από το κρεβάτι ενώ καλύπτει τον εαυτό του με το πάπλωμα
"Εεε...εσύ σταμάτησες" της λέει απορημένος
"Ναι σταμάτησα γιατί...γιατί κάτι πάει λάθος" του λέει προσπαθώντας να εξηγήσει αυτό που θέλει να πει
"Δεν ξέρω πως να το πάρω αυτό αλλά με αγχώνει αυτή η συζήτηση" αστειεύται εκείνος
"Σου μιλάω σοβαρά" παραπονιέται εκείνη
YOU ARE READING
Το Μυστικο
FanfictionΗ Έλλη είναι ένα συνηθισμένο 22χρονο κορίτσι η οποία μένει στην Ελλάδα και σπουδάζει νομική. Αυτό το καλοκαίρι όμως κατά τη διάρκεια των διακοπών με τις φίλες, θα συμβεί κάτι που θα ταράξει τα νερά της. Ο Τομ ένας 25χρονος ηθοποιός κάνει διακοπές στ...