Μπουζουκια

176 16 0
                                    

Μισή ώρα μετά οι δυο τους κάθονται αγκαλιασμένοι σε ένα πεζουλακι απέναντι από το μαγαζί, με εκείνον να κάθεται στο τσιμεντένιο κατασκεύασμα και εκείνη να κάθεται στα πόδια του. Της εξηγεί ότι ο λόγος που τον πείραξε τόσο πολύ η ιστορία με τα Ελληνικά ήταν επειδή ήθελε να της πεις πρώτη φορά ότι την αγαπάει στην γλώσσα της και όταν μαθεύτηκε η αλήθεια ένιωσε ότι αν της το έλεγε θα γελούσε όπως είχε κάνει και πριν. Εκείνη του ζήτησε δεκάδες φορές συγγνώμη για τη συμπεριφορά της και άλλες τόσες φορές εκείνος την συγχώρεσε. Της εξήγησε αναλυτικά το σκηνικό με την Ευη και η Ελλη αμέσως τον πίστεψε αφού πρώτα εγινε έξαλλη με την Ευη. Αμέσως μετά του ειπε πως κατάφερε να ξεφύγει από τον Λαμπη κάνοντας τον να γελάσει.

«Πωω πρέπει να τον πέθανε η γονατια..πονάω μόνο που το σκέφτομαι» της λεει ανάμεσα στα γέλια του ο Τομ παρασύροντας και την Έλλη να γελάσει λιγο

«Δεν έπρεπε να τον χτυπήσεις» του λεει τρυφερά μόλις σταματήσουν να γελάνε

«Ελλη μου το ξέρω ότι δεν συμφωνείς μ αυτό ειδικα μετα από όσα εχεις περάσει και έχεις δίκιο αλλά μόλις το έμαθα τα έχασα, θόλωσα στην ιδέα και μόνο ότι πήγε να σου κάνει κακό δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τον εαυτό μου » της εξηγεί «συγγνώμη» απολογείται με ειλικρίνεια κοιτώντας την στα ματια.

«Εγώ για σένα το λέω...δεν είσαι έτσι εσυ, είσαι ευγενικός, γλυκός , καλός..δεν θέλω να χάσεις τον εαυτό σου» του εξηγεί γλυκά αλλά η Λίλα με τον Χαζ που έρχονται από μέσα τους διακόπτουν. Βλέπουν από μακρυά τους φίλους τους αγκαλιασμένος και χαμογελούν ρίχνοντας μια κλέφτη μάτια ο ένας στον άλλο όσο τους πλησιάζουν.

«Όλα καλά εδώ;» ρωτάει και καλά αυστηρά η Λίλα αλλά το γέλιο που προσπαθεί να κρύψει ξεφεύγει απο το στόμα της.

«Όλα τέλεια» απαντα ο Τομ ρίχνοντας μια ματια στην Ελλη που χαμογελάει ντροπαλά οσο τα δάχτυλα του χαϊδεύουν τα μαλλιά που είναι πεσμένα στη πλάτη της.

«Τι θα κάνουμε; Θα φύγουμε;» ρωτάει ο Χαζ

«Να φύγουμε;» ακούγεται απογοητευμένη η Ελλη «τι ώρα είναι;»

«Τέσσερις παρά» την ενημερώνει η Λίλα

«Είναι νωρίς ακομαα» παραπονιέται «χάσαμε όλο το βράδυ με όλα αυτά που έγιναν...δεν θέλω να θυμάμαι έτσι αυτό το σημερινό ..πες τους κι εσυ να μην πάμε από τώρα σπίτι» παρακαλάει ναζιαρικα τον Τομ που γελάει με την αντίδραση της και κάνει νοημα στους άλλους δυο ότι είναι μεθυσμένη

Το Μυστικο Donde viven las historias. Descúbrelo ahora