kaçırılma..."

17.4K 766 350
                                    

Merhaba;

Ikinci bölümle beraberiz .

Keyifli okumalar...❤

Onur abinin gitmesinin üzerinden birkaç saat geçmişti. Oturduğum hastahane yatağında sadece camdan dışarıya bakıyor düşünüyordum. Gerçekten de hayal mi görmüştüm ? Aslında o ormanda kimse yok muydu ?

Aklıma gelen şey ile hastahane önlüğünün kolunu yukarıya kaldırıp koluma baktığımda hafif bir morukluk görmem her şeyin var olduğuna işaretti.

Evet . Bütün hepsi gerçekti ve bu kolumdaki morluk da ormanda yere düşünce kolumdan sıkıca tutulup kaldırılmam ile oluşan bir şeydi.

Oturduğum yerden hızla kalkıp kapıya koşmuş, bana bakışları ve doktorların peşimden söylenerek koşmalarını umursamadan merdivenlerden inip danışmana ilerlemiştim. Danışmandaki kadın ve adam bana bakarlarken kadının gözlerinde olan korkuyu umursamamıştım.

Sözde deliyim ya , herhalde zarar falan vereceğimi düşünüyor korkuyor olmalıydı.

Adama bakarak , elimi birkaç kez masaya vurup , heyecanla ve nefes nefese kalmış bir şekilde

- Onur... Onur abiyi ara gelsin.

Bakışları arkama kaydığında başımı çevirip ben de bakmıştım. Birkac doktor ve hemşire görünce sesimi yükselterek tekrar danışmandaki adama

-ARA DEDİM !

-Pekala, arkadaşlar komiser Onur beyi arayalım. Aryacım hadi gel odand...

-Burada bekleyeceğim!

Bakışlarım doktor adamın yüzünden , arkasındaki eline kaydığında bir adım gerileyip ,

-Sakın arkandakini kullanmayı deneme bile.

Başını aşağı yukarı sallayıp, derin bir nefes vererek arkasında gizlediği elinde tuttuğu şırıngayı yan taraftaki hemşirelerden birine uzatmıştı.

Geçen yarım saatin ardından hastahaneye giriş yapan ve nefes nefese kalmış Onur abiyi görmemle oturduğum koltuktan kalkmıştım. Başını çevirip beni gördüğünde büyük adımlarla yanıma gelip , omzumdan tutarak kendine çekmişti.
Bu hareketine bir anlam yükleyemesem de bende kollarımı ona dolamıştım.

-Arya.

Acı çeker gibi çıkan sesi beni tekrar şaşırtmıştı. Tanrım bu adama ne oluyordu ?
Ya da çok ilaç falan kullanmaktan dolayı , ben saçma sapan anlamlar yüklüyordum . Evet evet kesinlikle öyleydi.

Kendimi geri çekip başımı kaldırıp yüzüne bakmış,

- Onur Abi,

Kısık sesle anlamadığım bir şeyler mırıldanıp, daha sonra yüzümün önüne gelen sarıya çalan saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırarak

-Söyle güzelim.

- Bak beni dinlemelisin.

-Seni dinliyorum.

- Bak yemin ederim anlattıklarım gerç...

-Arya , yapma böyle. Hiçbir iz bile yoktu.

-Sana gerçekti diyorum ! Onur, bak ..

Kolumu yukarıya sıyırıp morluğu gösterdiğimde kaşları çatılmıştı.
Kolumu kendine çekip, endişeyle

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin