Bayram ziyareti ?"

5.9K 256 128
                                    

Merhabaaa;

Nasılsınız  ?

Nasıl gidiyo ?

Bayramınızz  nasıl geçti ?

Yorumlarda görüşürüz iyi okumalar ❤

-----

Sabah belim ve bacaklarımdaki baskılar ile yüzümü buruşturup bir elimi ağrıdan zonklayan başıma  koydum ve gözlerimi araladım. Belimden yılan gibi sarmalamış kollardan kurtulmak için hareketlenmiş, gevşediği bir vakitte ise yan dönmeyi başarabilmiştim. Şuan kolları arasında sırt üzeri bir şekilde uzanıyordum. Başımı çevirip o tarafa doğru bakınca onu görmemle gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Bunun burada ne işi var ya ?!

Yüksek sesimle

-Hop hop! Ne oluyor lan ?! Kalk .

Yüzünü buruşturup, bir gözünü  aralayıp bana baktığında, bense  çoktan onu itelemeye başlamıştım bile .

- Arya rahat dur daha çok erken .

-Başlarım senin erkenine de sana da .

Kolunu ve bacağını bir an çekince kalkmak için hamle yapmama kalmadan kolunu yeniden belime sarıp beni üzerine çekti. Uykulu sesiyle

-Söyle bakalım ne oldu daha kargalar bile si...

Diyeceği şeye fırsat vermeden araya girdim. Bir yandan kendimi onun üzerinden çekmeye çalışıyor, bir yandan da söyleniyordum

- Ne işin var burada , bu yatakta ?!

Kısa süreli bir sessizlik oluşunca başımı kaldırıp ona bakmıştım.

- Dün gece ...

Dün gece neler olmuştu? Gözlerimi kapatıp hatırlamak için çaba sarf etmeye çalıştım. Fakat hatırladığım tek şey başıma diktiğim alkol şişesiydi.

Ben düşünürken onun konuştuğunu daha yeni fark ettim. Derin bir nefes verip  araya girerek

- Dün gece ne oldu hatırlamıyorum ama sarhoştum Pars . Sarhoşken yaptığım hiçbir şeyden sorumlu olamam, bu yüzden her ne olduysa oldu bu konuyu kapatmayı seçiyorum. Sende fazla bir anlam yükleme yani .

Kolları gevşediği anda kendimi hızla yana atıp , yatakta oturur pozisyona gelecekken üzerimin çıplak olduğunu daha yeni anlıyordum. Tekrar yüz üstü uzanır bir hâl alıp, pikeyi üzerime iyice çektim.

-Şey kalk sen art....

Cümlemi bitirmemi bile beklemeden yataktan çıkıp odadaki banyoya doğru yürümeye başladı. Içeriye girip kapıyı kapatınca hızla yataktan kalkıp yerdeki sütyenimi ardından dünki gömleğimi üzerime geçirdim ve oyalanmadan odadan çıktım.

Bir yandan üzerimi  düzeltmeye çalışırken bir diğer yandan da bulunduğumuz yeri inceliyordum. Salon ve mutfak amerikan stili ile birleştirilmiş, kahverengi koltuklar, kahverengi duvarlar arasında kamufle edilmiş gibiydi. Saçlarımı toparlayıp, ensemde bıraktığımda arkamdan gelen ayak sesi ile başımı çevirip o tarafa doğru bakınca onu gördüm.

-Burada mı kalacağız.

-Hayır.

Sesi o kadar soğuktu ki , donmaktan korkmadım değil.

Kendi kendime düşündüğüm şeye kendimi tutamayıp güldüğümde onun keskin bakışları üzerimde durmaya devam ediyordu .

-Komik mi ?!

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin