Sarhoşken unutabilirim "

7.4K 306 345
                                    

Merhabaaaa

Erken gelen bölüm müü 🙈

Iyi okumalar hepimize eheheheh💙

------

Pars , arabayı bahçeye park ettiğinde  aynadan arkadakilere bakıp inmelerini izlemişti. Cenk hala söyleniyor diğerleri ise onu çaresiz ve bıkkınlık ile dinliyor , ara ara konuşmasına tepki göstermeden edemiyorlardı. 

Adam , kapısını  açıp arabadan indiği sırada onu gören  Haydar koştura koştura yanına gelmişti. Haydar ona bir şeyler anlatırken,  Pars memnun bir şekilde başını aşağı yukarı sallayıp,  elini adamının omzuna koymuş

-Tamam koçum,  işine dön  sen  . 

Arya nın  oturduğu tarafa doğru bir adım atmıştı ki , Haydar 'ın konuşması ile tekrar durup omzunun üzerinden ona baktı.

-Abi,  seni görmek istediklerini  söylediler.  Gidecek misin  ?

Pars , birkaç dakika bir şey diyemeden öylece durduğunda aralarında sessizlik olmuşmuş , bu sessizliği açılan  araba kapısının sesi bozmuştu.   Adam hızla başını çevirip bakmasıyla korumalardan birinin Arya 'yı  alıp götürmek için hareketlendiğini görünce sesi gür ve sert bir şekilde bahçeye yayılmıştı.

- Ne yapıyorsun lan ?!

Koruma korkuyla bir adım gerileyip,  kısık sesiyle

- Arya hanımı  odasına götürecektim abi .

Pars kendini tutamadan bir anda adamın yanına  gidip onu yakalarından tutarak geriye ittirdi.

-Ona dokunamazsın !

Zaten sinirliyken birde bu onu iyice çileden çıkarmaya neden olmuştu.   Adama başı ile gitmesini işaret ettiğinde,  koruma mahcup bir şekilde gitmişti.  Açık araba kapısından koltukta uyuyan genç kadına baktığında içinin kıpır kıpır olduğunu, her bir köşesinin  yeniden filizlendiğini hissedebiliyordu. Kısık sesiyle kendi kendine

-Sana nasıl dokunmalarına izin verebilirim ki .

Ona göre şuan baktığı  kadıneşsiz bir tablo gibiydi . Ince  ince özenle çizilmiş, yıllarını vermesine değmiş güzel ve büyüleyici bir tablo  gibi . Paha biçilemezdi ...

Eğilip ilk önce , genç kızın emniyet kemerini açmış ve bir elini sırtından, diğer elini ise kızın bacaklarının altından koyup onu dikkatli bir şekilde kucağına almıştı.

Burnuna dolan , alkol kokusunu bile bastıran saçlarının kokusu ile dudağının kenarı hafifce kıvrılmıştı.

Aşk böyle bir şey miydi sahiden ?? Sürekli gülümseten , içinde kelebekler uçuşturan bir şey mi ?

Adam içinden kendi kendine
'Bu hissettiğim aşksa,  sana çok kızarım Arya . Daha önce karşıma çıkmadığın için çok kızarım.  '

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin