ha ?"

13.7K 608 508
                                    

Merhaba ;

Iyi okumalar...❤

Emel teyze ile masayı kurmuş, hep beraber  kahvaltı yapıyorduk.  Dün gece pencerede gördüklerimden dolayı uyuyamamış, o yüzden de biraz yorgundum.  Çayımı dudaklarıma götürüp küçük bir yudum aldığımda  bakışlarım sadece düşünceli bir şekilde tabağımdaydı.

Birden elimin üzerinde hissettiğim sıcaklık ile başımı kaldırıp baktığımda Onur abinin elimi tuttuğunu görmüştüm.  Bakışlarımı birleşmiş ellerimizden kaldırıp yüzüne baktığımda endişeyle yüzüme bakıyordu.

-Aryacım biraz konuşalım mı ?

Dediği şeyi algıladığımda başımı aşağı yukarı sallayıp elimi hemen elinin arasından çekmiş oturduğum sandalyeden yavaş bir şekilde kalkmıştım .
Ellerimi giyinmiş olduğum eteğin

Ellerimi giyinmiş olduğum eteğin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(....)

Cebine koyduğumda  ben önden  o ise arkamdan bahçeye çıkmıştık. Bu elbiseleri sanırım o alıyordu. Meğer birinin benim  için bir şey yapması ne kadar da güzel bir şeymiş  ?

Köşedeki güllerin yanına ilerleyip durduğumda onu beklemiştim.  Yanıma gelmiş,  ellerini benim gibi cebine koyarak beni süzmeye başlamıştı.

Derin bir nefes alıp verdiğini duyduğumda , sessizliği bozarak konuştu.

-Arya iyi misin? Neden durgunsun?

Başımı aşağı yukarı sallayıp,  ellerimle saçımın bir tutamını kulağımın arkasına sıkıştırmış,

-Sadece dün gece hiç uyuyamadım. Iyiyim.

Sesine yansıyan merakla

-Neden ? Yatak rahat değil miydi? Eğer öyleyse sana rahat bir yatak alalım.

-Hayır hayır. Hiç gerek yok. Hem yatak çok rahattı gerçekten. Onur ab....

Dün gece gördüklerimi anlatmak üzereyken  bahçeden içeriye elindeki tepsi ile giren Yaren i görünce susmak zorunda kalmıştım.  O da bizi görmüş olmalıydı ki hemen yanımıza gelip beni kısaca süzmüşyüzünü buruşturup sonradan eklediği gülümseme ile

-Merhaba Onur . Sana börek getirdim ,nasılsın?

Onur abi hâlâ  bana bakıyordu.  Bu yılışık görüntüsüne göz devirmiş,  Onur abinin omzuna hafifçe iki kere vurmuştum.

-Ben Emel teyzenin yanındayım Onur. 

Başını  sallayıp beni onaylamış, bakışlarını Yaren e çevirip o da  selam vermişti.

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin