gerçek yüzler "

3.8K 201 45
                                    

Gözlerimi aralayıp yerimde  gerinmiş ve uzandığım yerde dönmüştüm.  Pars 'ın bu defa da  yanımda olmadığını anlayınca gözlerimi tamamen açıp doğrulmuş etrafa bakınmıştım, yine lanet bir sabahın erken saatinde neredeydi bu  adam ?

Gerçi uzun zamandır aynı şey oluyordu.  Hicbir yanlışım olmamasına , ona karşı kötü bir sözüm kullanmış  olmamama  rağmen benden sebepsizce uzaklaştığını hissediyordum ve maalesef ki bu ailemle olan şeylerden veya anlattığım  şeylerden dolayı değildi. Sebepsizdi işte.  Belki de soğumuş,   belki de beni sevmediğinin farkına varmıştı. 

Biz iki düşman olarak buralara gelmiştik. Bu yüzden bazı zamanlar bu ilişkiyi sorguladığını hissediyordum. O da bunu hiç çekinmeden  hissettiriyordu.  Belki de onun için sadece bir hırstım.  Olabilir , ona da hak veriyorum. 

Olabilir değil mi ? Her zamanki gibi yine ve yine kendim ile çelişiyor,  aklımda oturan ve aslında cevabı ortada olan  düşüncelerin  kafamı karıştırmasını sevmiyorum işte.

Yataktan kalkıp,  Pars 'ın,    dün gece giymiş olduğum ve  çıkarınca bir köşeye bıraktığım,  gömleğini  alıp üzerime geçirmiş , birkaç düğmesini uyku sersemliğiyle gozlerim kapalı bir şekilde ilikledim. Ayaklarımı sürüye sürüye odadan çıkıp aşağıya inmeye başladım.

-Pars .?

Esnerken elimin tersi ile ağzımı kapatıp bitirdigim merdivenlerin sonunda salona geçtim. 

-Pars .!

Etrafa göz  gezirdiğimde  arka bahçede dalgın bir şekilde havuza  bakan onu görünce,  yanına doğru  ilerlemeye başladım. En azından burada .

Arkasında durup  kollarımı beline sardım ve  alnımı sırtına yasladım.

-Iyi misin ? Ne yapıyorsun burada ?

Bir cevap vermeyip öylece durmaya devam ettiğinde,  kollarımı belinden çekmek üzereyken elini elimin üzerine koyup buna engel olmuştu. 

-Iyi misin ?

Kollarımı büyük  bir zorlukla çekip, elinden kurtulmayı başarınca yanındaki yerimi alıp,ona bakmaya başladım. Sorumu duymamış gibiydi.  Vücudunu dönüp bana baktığında  burukca gülümseyip başımı aşağıya eğdim ve fısıltıyı andıran sesimle

-Uyumamışsın ?

Benim yüzümden  uykusuz kaldığını biliyordum. Onun bu tavırları yüzünden çok fazla kavga çıkarıyor olabilirdim ama ne yapayım benden uzaklaşmasını mı  seyredeyim ?  Gözlerindeki yorgunluk , ona bakmama en büyük engel olurken bunun yanında bir de utançtan bakamıyordum .

Içimden kendime kızmalara  devam ediyorken onun eli uzerimdeki gömleğinin düğmelerine ulaşmış,  baktığımda yanlış iliklediğimi anladığım gömleğin düğmelerini  teker teker açıp yeniden  iliklemeye başladı. Çenemi nazikce tutup dudaklarıma  uzun sayılacak bir öpücük kondurduğunda ne yapacağımı  bilememiştim bu yüzden de ellerimi utançla arkamda birleştirdim. 

Beni öpmesini seviyorum . Utanç verici olsa da .

Geri çekildiğinde yüzümün önüne gelen saç tutamlarını öpüp kulağımın arkasına sıkıştırdı . Kısık sesiyle

- Öyle oldu. 

Başımı kaldırıp gözlerine  bakarak yutkunmuş ve gözlerimi kaçırmıştım.  Kendimi toparlamak adına boğazımı temizleyerek ,gözlerimi kaçırmalarla konuşabildim ancak. 

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin