Merhabaaa
Bölüm geldiiiğ yorumlarda buluşalım Eheheheh seviyom sizi muuuah ❤🤪
Size şarkı da koydum neyse neyse tamam gittim ben dndkdnsmzkskzks
Iyi okumalar
-----
Kaşlarım havalanmış bir şekilde karşımdaki Haydar ve Muhittin e bakıyordum. Aynı şekilde Can abide bakıyor ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi.
Kaşlarım çatılmış, kendimden ödün vermeden bacak bacak üzerine atıp, yüz ifademin aksine rahat ve sakin bir şekilde
- Ne var , ne istiyorsunuz ?
Haydar , mahcup ,zor durumda olduğu son derece belli haliyle
-Yenge , abi ...
Cümlesini başımı iki yana sallayarak dilimi damağıma birkaç kez vurup
-Çk çk çk. Abiniz beni ilgilendirmiyor ve ben...
Kendimi işaret ederek konuşmaya devam ettim .
- Beni ilgilendirmeyen bir şeyi duymayı istemem .
-Yenge bizde zor dur...
-Banane !
Yükselen sesim ile oturduğum bankta öne doğru kayıp, sinirle onlara bakmaya başladım.
'Sakinliğini koru Arya . Kaybetme kendini.'
Iç sesimin dediği şey ile derin birkaç nefes alıp etrafa bakmış kısa bir anlığına yanımda oturan ve bir şeyleri çözmeye çalışan Can abiyle göz göze gelince bakışlarımı tekrardan karşımdaki ikiliye çevirdim. Bu sefer daha sakin bir şekilde
-Banane. Sizin zor durumda kalmanız beni ilgilendirir mi sanıyorsunuz?
Dudağımın kenarı az önce bağıran ben değilmişim gibi şimdi de hafifçe kıvrılmış, alayla devam ettim.
-Ya da sizin için kendimi feda edeceğimi mi düşündünüz ?
Samimiyetten uzak yalandan kısa bir kahkaha atıp ,yeniden bankta arkama yaslandım ve zonklayan başımı kimseye belli etmeden , geriye atarak hafifçe iki yana salladım.
-Cidden bu düşünce komik , siz daha da komiksiniz.
Aramızda büyük bir sessizlik oluşmuş, bu sessizlik birkaç dakika böylece devam etmişti. Başımı kaldırıp, yeniden onlara baktım . Başları önünde eğik bir şekilde saygı ile bir şeyler dememi ~ kısacası benim kalkıp onlarla beraber gitmemi ~ bekliyorlardı.
Ne onların beni almadan gideceklerini, ne de benim onlardan kurtulamayacağımı anlayınca gözlerimi kapatıp derin bir nefes alıp verdim ve sakince
-Siz değil. Bakın dediğiniz şeye bakarsak benim muhattabım siz değil abi dediğiniz kişi oluyor . Siz gidin. Çok istiyorsa benim muhattabım olan kişi gelsin.
Uzunca kurduğum cümle ile bana değil de başka tarafa bakmaları sinirlerimi o kadar fazla bozuyordu ki , sinirden tırnaklarımı avuçlarım arasına saplıyor, çatık kaşlarım ile onlara bakmaya devam ediyordum.
-Duymadınız mı ,size gitmenizi söylüyor !
Sessizliğini koruyan Can abinin sonunda konuşması şaşırmama neden olmuş, kısa sürede bu şaşkınlığı üzerimden atmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE DELİ KIZ
Teen FictionYaşadığı olaylar yüzünden psikolojik tedaviler gören ve hastahanede yatan fakat aklı yerinde olan bir kız Arya Karaca Acımasız , bütün yer altının tanınan ismi ,duyulunca bile korkulan merhametsiz bir adam Pars Alahan .. Arya bir yaz g...