Tolga"

2.7K 163 62
                                    

Dayanamadım ve bölümü erkenden atmaya karar verdim ehehehhe

Iyi okumalar..🫀

----

Sıkıcı geçen bir günün daha sonunda , öfkeden delirmek üzereydim. Bu evde tutsaklığım yetmiyormuş gibi her gece o ve onun yanındaki salak heriflerin kahkalarını , sohbetlerini duymak fazlasıyla sinir bozucu bir durumdu.

İşte bir sıkıcı gecenin daha sonuna geldiğimi evdeki çalışanlar tarafından açılan kapıdan anlamıştım. Evde çalışanları ilk gördüğümde daha önce Pars denen aptalın dediği şey aklıma gelmişti.

" Bu evde başka kadın istemiyorum ." her şeyin olduğu gibi söylediklerinin de yalan olduğunu doğrulamıştım kendimce . Peki ya beni sevdiği ? Bunu söylerken de her şey birer kurmaca mıydı sahiden ?

Ayak seslerini duymam ile bakışlarımı odaklandığım masa köşesinden çekmeden dikkatle bana yaklaşmalarını dinledim. Her biri kısa bir süre sonra koltuklardaki yerlerini aldıklarında soğuk bakışlarım üzerlerinde gezinmeye başlamıştı. En sonunda da , salona yeni gelen Pars ın koltuğa oturmasıyla ona bakmıştım .

Garip bir şekilde ortamda gerginlik mevcuttu. Bakışlarım yüzündeki hafiif hafif kendini belli eden morluklardan, sinirle inip kalkan göğsüne ve daha sonra da bir elindeki biten kadehine, bir diğer eline aldığı şişeden viski dolduruşuna inmişti. Ortam gergin ve bu ilginç bir şekilde aşırı hoşuma gitti.

Kimseden ses çıkmazken Cenk in aniden gülmeye başlaması ile bakışlar ona döndü. Gülerek başını koltukta geriye atıp , neşeyle

-O herifin seni patakladiğına hâlâ inanamıyorum. Gerçi sonunda onun için pek güzel bitmedi ya .

Sıkıcı sohbetleri başladığında, buna daha fazla katalanamayacağımı anladım ve oturduğum koltuktan yavaşça kalkıp, yukarı kata yöneldim. Daha önce vakit geçirdiğim insanların , her dakika gerçek yüzlerini görmek ve belki de ...
Belki de birilerini yeniden yanlış tanıdığımın farkına varmak beni fazlası ile sarsmaya devam ediyordu .

Merdivenleri çıkarken onun sert ve soğuk bir sekilde arkamdan

- hazırlan yemeğe in .

Durup , omzumun üzerinden koltukta oturan ona ve birkez daha bitmiş kadehini dolduruşuna baktım. Sesli bir nefes verip merdivenlerin geri kalanını çıktığımda uzun koridoru sonunda bitirip odama ulaşmıştım.

Sakin bir şekilde banyoya ilerleyip içerisinde bir havlu, boş beyaz bir dolap ve köşede düzenli bir şekilde duran iki bornoz dışında bir şey olmayan banyoya girip, elimi yüzümü yıkadım. Aynaya baktığımda neredeyse 1 haftadır banyo yapmamaktan karışık , yağlı saçlar, uykusuzluktan şişmiş gözler ve morarmış gözaltları, üzerimde günlerdir duran siyah kırışık bir tişört , kısacası kendi berbat halim ile karşı karıya gelmiştim. Burukca gülümseyip duruşumu dikeştirdim. Ne olursa olsun beni yıkmalarına izin vermeyeceğim !

Gelen alkış sesi ile hızla başımı çevirip baktığımda gördüğüm kişi ile başımı hafifçe sağa yatırdım. Yüzünde samimiyetsiz bir gülümsemeyle beni baştan aşağıya süzerken, ellerini ceplerine yerleştirmişti bile .

-Bunca şeye rağmen ayakta durabilmen inanılmaz .

Alayla söylediği şey ile dudağımı büzüp, başımı beyaz fayanslara indirdim ve hafifçe aşağı yukarı salladım. Yüzünde ve sesinde her ne kadar küçümseyici bir ifade olsa da bakışlarının oldukça dikkatli olduğunu hissediyordum.

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin