ne ? "

12.2K 591 291
                                    

Merhaba ;

Iyi okumalar...❤

Yanıma geldiklerinde içlerinden  biri  elindeki  tavuklu pilav tabağını bana doğru  uzatmıştı.

-Bunu abim gönderdi.

Kucağımdaki köpeği yavaşça yere koyduğumda tekrar doğrulup ona bakmıştım . Ellerimi belime yerleştirip çatık kaşlarımla

-Oğlum senin abin kim ?

Birbirlerine şaşkınca baktıklarında bir diğeri, sonunda cevap  vermeyi akıl edebilmişti.

-Pars Alahan .

Dudağımın kenarı hafifçe yukarı kıvrılmış,  başımı aşağı yukarı sallayarak

-Demek Pars denen it ,burada da peşimde.

Bir elimi çeneme koyup kaşımış , yerdeki bakışlarımı  onlara çıkarmıştım.  Çatık kaşlarım ile

-Siz benim burada  olduğumu nereden biliyordunuz ?

Bakışlarını kaçırmaya başladıklarında aynı zamanda da vücutlarını her an gideceklermiş gibi hafifçe yana çevirmişlerdi.

-Size  bir soru sordum  !

Biri elini ensesine atıpkaçamak bakışlarını etrafta dolandırmaya devam ederken

-Şey...yenge ... anlarsın ya ..

Ağzında bir şeyler geveleyen adama doğru bir adım atıp,  başımı kaldırmış ve gözlerimi bile kırpmadan  yüzüne bakmaya başlamıştım.
Gergin oldukları yüz ve vücut hallerinden belli oluyordu.  Açıkçası bu çok zevkli. Biraz daha kıvrandırayım.

Küçük bir adım daha atmamla ikisi de birer adım gerilemişlerdi.  Bu hallerine göz devirip elimi ona doğru uzattığımda onun

-Yenge valla abi dedi takip et diye .

Anında ötmesi ile kaşlarım yukarı havalanmış , sadece amacım olan elindeki pilavı almak için uzattığım kollarımı , pilav tabağını aldıktan sonra kendime çekip  bir adım gerilemiştim.

Başımı tabağıma  indirip bir elimle tabağı tutarken, diğer elime de kaşığı alıp tavuklu pilavı hafkfce karıştırmış ve  kaşığı bolca doldurarak ağzıma koymuştum.
Ağzımdakini  çiğnerken onlara bakıyordum.

-Oldu o zaman bize müsade.  Afiyet olsun yengem.

Aynı anda arkalarına döndüklerinde içimdenb' Göbek bağları bir falan mı kesildi ki acaba ? ' diye geçirmeden edememiştim.  Her adımları,  her hareketleri birdi.  Yani birbirlerine benzeseler  " bunlar ikiz valla "  derdim.  O derece .

-Durun !

Durmaları ile ağzıma  bir kaşık daha pilav doldurmuş ve  bana doğru dönen onlara dikkatle bakmaya devam etmiştim. Bu arada da yerdeki başıma  bela olan köpek  ayağıma sürtünerek onlara bakıyor, havlıyordu .

' Ulan bu itte iyice alıştı bize. '

İç sesimin dediği şeyi şu anlık aldırış etmeden bana bakan iki adama

-Nereye gidiyorsunuz ?

Bir  gözümü kırpıp , yeniden ağzıma  yaklaştırdığım kaşıktaki pilavı yemiştim.

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin