Merhaba ;
Nasılsınız?
Bu aralar bölümleri sıkca atmıyor muyum sizce de ehehehe
Yorumlarda görüşürüz.
Iyi okumalar ❤
-----
Ne olduğunu nasıl olduğunu ve ne ara olduğunu bile anlamadan kendimi benim için olan bu odada kilitli bir şekilde bulmuştum.
Başımdaki ağrı ile yüzümü buruşturup elimi başımın arkasına attığımda acıdan inlemiş, elimi tekrar çekmiştim.
Tek hatırladığım şey Pars ile olan büyük bir tartışmaydı. O kadar büyüktü ki en son eşyaların yerle bir olmasına kahkahalarla güldüğümü, bunun onun çok daha sinirlendirdiğini ,o an ki öfkesinin bana karşı sözlü tartışmalarımıza dönüştüğünü hatırlıyordum. Ama burada neden olduğuma dair en ufak bir kesit hâlâ gelmiyordu aklıma.
Kapıya doğru küçük adımlar ile yürüyüp, yumruk yaptığım elimle vurmaya başladığımda ne gelen vardı ne de giden .
Oflayıp, yüksek sesimle
-Aptal ! Aç şu kapıyı, beni burada mı bırakacaksın.
Aslında neden olmasın? Canım yani oda büyük, geniş ve siyah olmasına rağmen ferah ben ne yapayım .
Kendi düşüncem ile başımı iki yana sallayıp, içimden kendime saydırmış kapının açılmayacağını anladığımdan dolayı daha fazla zorlamaya ,kendimi yormaya gerek görmediğim için adımlarımı yatağa yönlendirip dikkatli bir şekilde oturdum.
Başımı kaldırıp kapıya baktığımda, yüzüm gibi modum da düşmüş uymaya karar verip yatakta uzanır pozisyona geldim ve birkaç dakika sonra dolmak için yer arayan gözlerimi sıkıca kapatıp kendimi uykuya bıraktım.
' Hadi ama Arya ağlamayacaksın bunlara değil mi ? Pes etmek yok kızım .'
---
Yüzümde hissettiğim ıslaklıkla yüzümü buruşturup gözlerimi araladığımda elinde bir bardak su ile başımda dikilmiş , yüzüme su dökmeyi bırakıp, tepkisiz bir şekilde bana bakan onunla göz göze gelmiştik.
Başımı hafifçe diğer tarafa çevirip ıslaklığı yastığa silmeye çalışarak
-Manyak mısın lan , ne yaptığını sanıyorsun ,ruh hastası ?!
-Kalk hadi uyumaman gerek.
- Pars defol git işine.
-Kalk hadi Arya .
Sesi bana karşı soğuk, mesafeliydi. Ve o bunu göstermekten hiç mi hiç rahatsızlık duyuyor gibi görünmüyordu. Oflayıp pikeyi başıma kadar çekerek, kısık sesimle
-Git buradan . Aptal gibi arkandan da kapıyı kilitle yoksa hatrım kalır tamam mı bak !
Birkaç dakika sonra bir ses gelmeyince başımı kaldırıp baktığımda, odada kimseyi görmemek şaşırmama neden oldu .
-Ahhh, gitti mi yani ? Beyinsiz adam !
Doğrulup yataktan kalkarak , üzerimdeki eşofman ve tişörtü düzeltip odanın kapısına ilerlemiş, yavaşça kolu indirmiştim. Binbir korkuyla , sessizce indirdiğim kol ile kapı aralanınca yüzümde anlık bir gülümseme belirmiş, hâlâ ağrısını sürdüren başımın zonklaması ile gülmeyi kesip , gözlerimi kısarak sessizce odadan çıktım. Merdivenlerden yavaş yavaş aşağıya inerken , salondan gelen sesleri duymamla durup konuşmalarını dinlemeye karar verdim . Ve dinledim de .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE DELİ KIZ
Teen FictionYaşadığı olaylar yüzünden psikolojik tedaviler gören ve hastahanede yatan fakat aklı yerinde olan bir kız Arya Karaca Acımasız , bütün yer altının tanınan ismi ,duyulunca bile korkulan merhametsiz bir adam Pars Alahan .. Arya bir yaz g...