Ne olduk "

11.5K 511 485
                                    

Merhaba

Nasılsınız?

Iyi okumalar. ..❤

-------

Eski demir kapıya yumruk yaptığım bir elimle  öylece vurmaya devam ederken, benimle beraber olan yaralı  adamın sesi kesilmiş, derin nefes alıp verir bir şekilde duruyordu.  Kapıya son kez vurmuş, ellerimi saçlarıma geçirmiştim.

-Tanrım,  ne yapacağım ben ?

Hayatım boyunca hastaların arasında kaldığım  doğruydu,  fakat hiç bir hastaya bakmamıştım.  Ya da kendim hastalandığımda böyle bakan birisi olmamıştı.  Yere çöküp ellerimle etrafı yoklayarak dizlerim üzerinde yürümeye başladığımda sonunda ellerim onun vücuduna temas etmişti.  Bileğimi hasta hâline rağmen sıkmış ,  nefes alıp vererek

-B..beni iyi dinle . Buradan sağ çıkarsan eğ...eğer   ****  *****  bu adrese git. Orada k...kasa olaca...

Demir kapının açılma  sesi ile o susmuş  ben de başımı hızla ışığın geldiği yöne  çevirmiştim. Iki tane iri yapılı adamlardan biri  bize doğru  yaklaşıp kolumdan tutmuş, yerden kalkmamı sağlamıştı. Diğeri  ise ışığı yakıp ' önden gideceğini beni alıp gelmesini' söyleyerek gitmişti.  Birkac dakika sonra diğer elimde tuttuğum  topuklu ayakkabıyı ancak yeni fark edebilmiştim.   Derin bir nefes alıp verdiğimde sakin tutmaya çalıştığım sesimle , ilk önce yerdeki adama bakmış, uzun  bir zamandır burada olmama rağmen yüzünü  ilk defa görebilmiştim.

Karnındaki yara oldukça kötü duruyor, yüzünün çeşitli yerlerinde morarıklar vardı ve altındaki pantolon ıslanmıştı. 

Tanrım,  tuvalete götürmemişler miydi bu adamı?

Yüzümü buruşturup  tekrar kolumdan  tutan ve çekiştirmeye çalışan adama dönmüş ,

-Bakın adam yaralı ve dokt...

Sözümü keserek, sert sesiyle

-Zorluk çıkarma ve yürü küçük fare !

Küçük fare mi ? Hah ! cidden birde bu tür şeylerin başıma  gelmesi yok mu ?
Ayyyh !!

- Sana adam yaralı diyo....

Elimdeki sıkıca tuttuğum topuklu ayakkabıyı adamın kafasına birkaç kez sertce geçirip kolumu bırakmasını sağlamıştım. En azından şimdilik.

'Sakin ol Arya , adamın üzerinden kendini koruyacağın bir şey al .'

Iç sesimin dediği ile bakışlarım anında adamın üzerinde dolaşmış belinin küçük bir kısmından görünen silahın ucunu o zaman  görmüştüm.  Küfür ede ede yarılan  kafasını tutuyorken uzerimdeki şaşkınlığı atıp sıkıca tuttuğum topuklu ayakkabıyı ona hızla yaklaşıp birkaç kez daha kafasına geçirmiştim. 

Neyse ki yukarı çok fazla gürültü var ve diğer iri adam bizi beklemeden önden gitmişti. 

Ayakkabının topuğu ile sertce vurmaya devam ederken nereye vurduğuma  bakma fırsatım olmuyordu. Onun sadece bizim duyabileceğimiz bir şekilde olan bağırma sesi ile birkaç  adım gerildiğimde gördüğüm şey ile gözlerim sonuna kadar açılmış, bakışlarım birkaç dakika sonra yerde gözleri yarı kapalı ancak benim gibi o da yaraladığım adama bakan , hasta adama bakmıştım.

Topuklu ayakkabı iri yapılı adamın gözüne isabet etmiş, bu  da haliyle gözünün çıkmasına ,gözünden  kanlar akmasına neden olmuştu. Elimdeki topuklu ayakkabı yere düştüğünde bir adım daha gerilemiştim.

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin