karşılaşma "

8.8K 416 321
                                    

Merhaba ;

Nasılsınız?

Yeni bir bölüm ehehehe :D

Bakalım neler olacak. ...

-----

Arabayı sonunda karakol otoparkına park ettiğinde yerimde heyecanla kıpırdanmıştım. Başımı çevirip  ona baktığımda bana gülüp kapısını açmış ve aşağıya inmişti.  Aynı şekilde bende inip yanına ilerlemeye başladığımda,  o da bana doğru  gelip elini belime yerleştirmiş ve alnıma uzun bir öpücük kondurmuştu. 

-Gidelim bakalım. 

Dediği şeye başımı aşağı yukarı sallayıp,  tuttuğu elimi biraz daha sıklaştırıp yanındaki yerini almıştım. Otoparktan çıkmış bahçede içeriye doğru yürümeye başladığımızda  o

-Içeride gözümün önünde ol , tamam mı birtanem?  

Başımı cevirip ona baktığımda kaşlarımı çatarak , elimi elinden çekip

-Çocuk gibi uyarmana gerek yoktu.

Içeriye girmekten vazgeçip bahçede köşedeki bankın oraya doğru yürümeye başladığımda onun arkamdan konuştuğunu anlaya biliyordum.

-Arya . Öyle bir şey kast etmediğimi biliyorsun güzelim.

Omuzlarımı kaldırıp indirmiş, başımı başka yöne  çevirdim ve derin bir nefes alıp konuşmak için araladığım dudaklarımı  bir şey demeden yeniden kapattım.  Ellerini bacaklarıma yerleştirip dizime  küçük bir öpücük kondurmuş,  bakışlarımın yönünün ona dönmesine neden olmuştu.

-Özür dilerim.

Dudaklarımın kenarı hafifçe kıvrılmıştı. Elimle saçlarını okşayıp,

- Tavuklu pilav şartıyla affedileceksin .

Kısa  bir kahkaha atıp ayağa kalkmış elimden tutarak beni de kaldırmıştı. Nazikçe tuttuğu elimle,  birlikte beraber karakola doğru yürümeye başladığımızda o yanımızdan geçen diğer polisler ile ayak üstü selâmlaşıp konuşurken ,   ben ise etrafı incelemekle meşgulüm.

Bir odanın  önüne geldiğimizde kapının sağ tarafında duvara sabit,  Komiser Onur Demirel yazısına bakıp, ardından  başımı çevirip ona baktım. Bana bakmadan kapıyı açmış,  önden girmem için yol vermişti.

-Buyurun bakalım hanımefendi.

Içeriye girip , ilk iş etrafı incelemeye , incelerken de odanın  bir kısmının toplu olmasına şaşırdım.  Büyük kahverengi masaya nazaran oda çok çok topluydu.  Masaya yaklaştığımda arkama dönüp ona bakmıştım . O ,   elleri cebinde kıvrık dudağıyla bana bakıyor, hareketlerimi izliyordu.

---

Masadaki dosyaları , dosyalardaki yazıları,  resimleri her şeyi merakla  incelemeye   başladım. O da bir yandan masada işlerini hallediyor,yoğunluktan  kafasını bile kaşıyamıyordu .

Sıkıntıyla yerimde oflayıp oturduğum yerden kalkmış, kapıya doğru birkaç adım  ilerlemiştim.  Onur ,

-Nereye gidiyorsun Arya   ?

Omzumun üzerinden ona bakıp  ,

-Su alıp   geleceğim.

-Seninle gelmemi ister misin?

Başımı iki yana sallayıp

-Hemen gelirim .

-Pekala , bekliyorum.

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin