Şans "

4.6K 235 136
                                    

Merhabaaaa;

Nasılsınız?

Diğer bölüm neler görmek istediğinizi yazar mısınız ?

Yorumlarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum 💙

Haa birde unutmadan diyeyim yeni bir kurgu ister misiniz ?  Konusu ne olmalı ya da karakterler nasıl olmalı ?

Iyi okumalar ❤

--------

O

radan oraya koşuşturan Mete ye bakmayı  sürdürdüğümde  diğer mankenleri sonunda  giyinmeleri için göndermiş ve arkasından da onlarla ilgilenecek çalışanlar göndermişti. Yanındaki ,sanırım  elbiselerin çizimini birlikte  hazırladıklarını düşündüğüm  kadına,  birkaç şey söyleyip yanıma gelmiş ellerini çırpmıştı. 

- Hadi Arya neyi bekliyorsun senin de giyinmen gerek .

Telâş ile söylediği şeye başımı  aşağı yukarı sallayıp oturmaktan sıkıldığım sandalyeden sonunda kalkmıştım. 

-Hazırım. 

Kolumdan tutarak kendi ile beni heyecan ve gelecek kalabalığın en iyi şekilde görmesini istediği için onun verdiği  panikle yürütmeye başladı.

Hazırlanacağım odaya doğru  çekiştirmeye devam ederken bir yanına da anlatıyordu.

-Bak dünden beri yürüme çalışmalarını yapıyoruz umarım kusursuz geçer. 

-Merak etme . Bir şeyleri öğrenmekte iyiyimdir. 

-Insallah inşallah. 

Geldiğimiz odadan beni içeriye yavaşça ittirip ,

-Tamam tamam neyse yeter bu kadar çene.  Hazırlanmanda yardımcı olacaklar zaten . Arya , kurban olayım kusursuz geçsin.  Bir çok ünlü izleyecek.   Elinden gelenin en iyisini yap .

Başımı aşağı yukarı sallayıp onu onayladığımı belli eden mırıltılar çıkardım ve göz devirerek  bu gerçeksi, heyecanını abartılı bulduğumu belli ettim.  Gerçi haklı da sayılabilirdi.  Sonuçta o ve diğer kişiler bunun için  çok çabalayıp çok vakit harcamışlardı.

-Hic merak etme . Bunun iyi olmasını  yalnızca sen istemiyorsun . Ben de istiyorum , dediğim gibi iyi olursa ...

Gözlerimi kaçırınca zor durumda olduğumu fark etmiş,  elini omzuma koymuştu.

-Tamam tamam anladım .

Bu iyi olursa annem benimle belki de gurur  bile duyardı.  Bu salakça düşüncem için başımı iki yana salladım.  Bu iyi olursa annem olacak o kadının tek gurur duyacağı şey param olacaktı.  Buna eminim ve bunun için kendi gardımı almış durumdayım.

----

Saçımı ve makyajımı yapan kadınlara aynadan  bezmişlik ile bakıyordum. Sonunda odanın kapısının çalması ve bir genç kızın artık toparlanmam gerektiğini söylemesi ile kadınlar benden uzaklaşmış , ayağa kalkmıştım. 

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin