Merhaba;
Nasılsınız?
Bir şey diyeceğim. Hikayeyi beğeniyor musunuz? Gidişat nasıl? Final yapayım mı, ya da hikayeyi sileyim mi ?
Düşüncelerinizi söylerseniz sevinirim :)
Iyi okumalar...❤
Arabayı bir köşede park ettiğinde, bana hiç cevap vermeden emniyet kemerini açıp arabadan inmişti. Dudaklarımı bilmem dercesine büzmüş, omuzlarımı kaldırıp indirmiş ve bende kemerimi açıp arabadan indim .
Yan yana yürümeye başladığımızda hala bir şey demiyordu. Ne olmuştu ki buna şimdi ?
-Onur Ab...
-Arya . Gitmene izin veremem.
Kaşlarım yukarı havalandığında adımlarım durmuş, vücudumu ona doğru çevirmiştim. Ne saçmalıyordu, acaba yanlış falan mı duydum ?
O da durup bana döndüğünde, elleri cebinde bir şekilde, gözlerini kaçırarak
-Çünkü... çünkü... hah , seni kaçıranlar tekrar bulabilirler . Ama benim yanımda güvende olursun.
Haklı olabilir miydi ? Gözlerimi kısıp şüpheyle ona baktığımda gözlerini kaçırmaya devam ediyor, terliyordu. Onu daha fazla baskı altında tutmak istemedigim için gülmüş, bir elimi koluna çıkarmıştım. Sanırım bir süreliğine onda kalsam bir zararı olmazdı değil mi ?
Hem Onur abiyi uzun zamandır tanıyorum, ne kadar gıcık, boğazına yapışılası biri olsa da neticede güvenilir biriydi . Hem de gidecek bir yerim yoktu şimdilik.
O yüzden hastahaneye geri dönmemek için kabul ediyorsun Arya !
Bakışları gözlerimden dudaklarıma inmiş, o da gülümseyip daha sonra kolundaki elime bakmıştı .
Ona bir adım daha atıp sağ tarafına geçmiş, koluna girip diğer elimle ileriyi göstererek-Kabul ediyorum Onur kaptan .Şimdi ileri, çok açım.
Gülmeye başladığımda o da gülmüş, kolunu çekip omzuma atmış ve beni kolunun altına almıştı.
Owww . Sakin ol Arya . Salak saçma anlamlar yükleme, siz arkadaşsınız. Evet evet sadece arkadaşız .!
Yürümeye başladığımızda ne yapacağımı ne diyeceğimi bilmiyordum. Ee ben bir şey demeyince hâli ile o da bir şey demiyordu. Derin bir nefes verip , köşedeki tavuklu pilav arabasını görünce dudaklarımda gülümseme meydana gelmiş, kolunun altından çıkmış ve bileğini tutup
-Hadi bak gördüm. Hızlı olalım.
Önden hızlı adımlarla yürümeye başladığımda bu halime güldüğünü duyabiliyordum. O da bileğimden tutup beni durdurmuş, bileğimi bırakarak elimi avucunun arasına almış ,
-Düşeceksin. Yavaş ol güzelim.
Başımı aşağı yukarı sallayıp, adımlarımı biraz daha yavaşlatmış , elimi tutan elini sıkıca tutmuş onu da biraz hızlandırmıştım.
Sonunda tavuklu pilavcının yanına geldiğimizde Onur abi bir bana bir kendine tabak almış, ve köşedeki banka ilerlemişti.
Oturduğumuz banktan gelen geçen insanlara bakıyor , sessizce yiyordum. Tanrım tadı HA-Rİ-KA !!
-Arya .
Başımı çevirip ona baktığımda bir kaşık pilavı ağzına götürüp , bir süre düşünceli bir şekilde çiğnemiş, yuttuktan sonra konuşmaya devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE DELİ KIZ
Teen FictionYaşadığı olaylar yüzünden psikolojik tedaviler gören ve hastahanede yatan fakat aklı yerinde olan bir kız Arya Karaca Acımasız , bütün yer altının tanınan ismi ,duyulunca bile korkulan merhametsiz bir adam Pars Alahan .. Arya bir yaz g...