Polisler"

4K 165 24
                                    

Iyi okumalar...🫀

Gözlerimi araladığımda  kendimi hafiflemiş hissediyordum. Sanki bedenimdeki yorgunlukla beraber, ruhumdaki yorgunluk da uçup gitmiş gibiydi.

Yüzümde oluşan gülümseme ile yerimde gerinip, yatakta diğer tarafa doğru dönmüş ,kıkırdamıştım . Hadi ama bugün güzel geçecek gibi duruyor . Yataktan çıkıp banyoya doğru bir iki adım atmıştım ki , vazgeçip ilk önce köşedeki cama yöneldim ve perdeleri açıp gözlerimi kapatarak derin bir nefes aldım.  Arkama dönüp banyoya doğru ilerlediğimde kısa bir sürede banyoya girip, elimi yüzümü yıkadım. Oyalanmdan banyodan çıkacakken ,açık banyo kapısının pervazında,  bir omzunu orada yaslamış bana bakan onunla göz göze gelmiştik.  Yüzümdeki gülümseme anında silinip , ellerimi kuruladığım havluyu köşeye fırlatıp ofladım.

-Ne o ,  bakıyorum da çok dakiksin. Mutlu uyandığımı görünce hemen içine edeyim dedin de damladın. 

Yanından geçerek odaya geçtiğimde,  odaya kısa bir göz gezdirip yerdeki kıyafetlerimi ve fuları görünce gözlerim sonuna kadar açılmış,  fuları almak için hareketlenmiştim ki belime sarılan kolları buna engel olmuştu. 

-Bakıyorum da çok dakiksin , aklına bir şey mi geldi yoksa.

Başımı iki yana sallayıp,  ellerimi gizlemek istercesine boğazıma koyup morlukları belki bir ihtimal kapatabilirim diye düşündüm . Beni ani bir hareketle kolları arasında çevirip, gözlerime bakarak

-Bana ne olduğunu söyle.

Başımı iki yana salladığımda,gözlerini kapatıp sakinleşmek için derin bir nefes alıp verdi.  Belimi tutan elleri giderek kendini belli ederken dişleri arasından

-Kim yaptı bunu ?

- Bilm...bilmiyorum. Pars rahat bırak beni .

-Sana bunu kim yaptı dedim . Benim bulmama kalmadan söyle. 

Bakışları boynuma indiğinde bir eli ile bileklerimden nazikçe tutarak ellerimi tek tek  boynumdan indirdi .  Başımı iki yana sallayıp,  kısık sesimle

-Pars , canımı yakıyorsun bırak beni .

Ellerini dediğim şey ile ani bir şekilde çekip, bir adım geriledi ve  sakin sesiyle

-Pekala , Arya . Odanda kal. 

Arkasını dönüp bir şey dememi beklemeden odadan çıkıp, arkasından kapıyı kapatmıştı .

***

Adam hızlı adımlar ile koridoru bitirip merdivenleri inmiş ve salondakileri umursamadan direkt bahçeye çıkmıştı.  Bakışları  güvendiği adamı Tolga yı ararken,  Tolga abisini görüp çoktan ona doğru yaklaşmaya başlamıştı bile .

Pars , karşısında ceketinin düğmelerini ilikleyen Tolga ya dikkatle bakmıştı . Dünden beri gerginliğini hissedjyordu fakat bunu daha sonra da hallederim diye düşünerek gerginliğin nedenini sormadı.

Bu konuda güvenebileceği en baş kişi şuan karşısında duruyordu.  İkisi bir köşe ilerlediğinde Pars, elleri cebinde etrafa kısa bir göz gezdirdi. Bakışları son olarak uzak manzaraya odaklandığında kafasındaki bazı şeyleri toparlamaya çalışıyordu.

-Abi ...

Tolga nın cümlesini yarıda keserek , ürkütücü derecede sakin bir tonla

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin