Iyi okumalar ❤
****
Elimde tuttuğum kadehin içindeki sıvıyı sallandırıyor, kısmış olduğum gözlerimle inceliyordum. Oturduğum yerden başımı arkaya atıp sıkıntıyla derin bir nefes alıp verdim ve kadehi dudaklarıma götürdüm.
Gece yarısı olmasına rağmen Pars evde yoktu, dahası nereye gittiğini bile söylemeden gizli gizli çıkıp gitmişti. Kadehteki son yudumu da içip, kadehi yan tarafıma bırakıp ellerimi dizlerim üzerine yavaş bir şekilde vurup ayağa kalktım ve mutfağa ilerlemeye başladım.
Bana erken uyumamı söyleyip, kısa bir süre sonra uyuduğumu düşünüp saat 12 , 12 buçuk gibi sessizce çıkıp gitmişti.
Şimdi ise saat 2 buçuk!
Bu kalbimin kırılmasına neden olurken bunu neden yaptığını düşünüyor, kalbimi arka plana büyük bir ustalıkla atmayı başarıyordum.
' Kalbine yer yok Arya . Aklımızla hareket etmek zorundayız kızım. '
İç sesimi onaylayan mırıltılar çıkarıp, kısık sesimle
-Nereye gitti bu , o zaman ?
'Bilemiyorum. Sürekli olumsuz düşünüyorsun diyorsun ama bunun çok da olumlu bi tarafı yok gibi be kızım'
Derin bir nefes alıp, buruk bir tebessümle
-Sonra da neden güvenmiyorsun oluyor ?
Yaren denen o kızdan gelen mesajlar zaten aklımı fazlası ile kurcalarken bu da , üstelik öğrendiğim günün gecesinde üzerine eklenince sanırım ona karşı olan güvenim tamamen buharlaşmıştı .
Yeniden nasıl toparlayabilirim bu kadar kırılan güvenimi ?
Dolaptan kupa çıkarmak için parmak uçlarımda yükselince, dış kapının açılma sesini duymuş, bunu umursamadan çıkardığım kupaya kaynamaya devam eden cezvedeki kahveyi doldurdum.
-Arya ? Güzelim, neden uyanıksın sen ?
Yüzümde yer alan alaylı ifade ile vücudumu kapı tarafından gelen sese doğru dönmüş, onun koyu gözleri ile karşılaşmıştım.
-Ooo bay kaçak da teşrif etmişler.
Alaya dediğim şey ile bana doğru bir iki adım yaklaşınca, sorduğum soruyla durmuştu.
Oldukça sıcak olan kahvemden küçük bir yudum alıp
-Neredeydin ?
Ciddi tavrım karşısında ellerini saçlarına geçirip, sıkıntılı sesiyle
-Küçük bir işim çıktı, onu halle...
-Neredeydin Pars ?
-Işim vardı...
Bu defa sözünü yarıda kesen şey kırılma sesiydi . Ikimizin de bakışları duvara firlattığım kahve bardağının parçalarına döndüğünde , donuk bakışlarımı kısa bir sürede yeniden ona dikmiştim.
-Sana işin olup olmadığını sormadım !
Yükselen sesimin anında farkına varıp derin bir nefes alıp verdim ve ellerimi saçlarıma geçirerek sıkıntıyla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE DELİ KIZ
Teen FictionYaşadığı olaylar yüzünden psikolojik tedaviler gören ve hastahanede yatan fakat aklı yerinde olan bir kız Arya Karaca Acımasız , bütün yer altının tanınan ismi ,duyulunca bile korkulan merhametsiz bir adam Pars Alahan .. Arya bir yaz g...