Telefon "

5.4K 191 55
                                    

Merhaba ;D

Nasılsınız?

Nasıl gidiyor , sınavlarınız  bitti mi bakalım

◇◇◇

Bakışlarım pür dikkat dev ekran televizyondan oynadığım oyundaydı. O da yanımda oturuyor, benimle beraber oynuyordu.

-Yavrum kapatalım yeter artık bu kadar oyun.

Başımı iki yana sallayıp, bakışlarımı ekrandan çekmeden

-Hayır biraz daha . Kit ver , kit ver adam geldi !

Ofladığını duyunca bakışlarımı ekrandan çekmeden  koltukta  hafifçe  ona doğru yaklaşıp, bacaklarımı dizlerinin üzerine uzattım . 

-Acıktım ben, bize bir şeyler mi söylesen ?  

Derin bir nefes alıp verdiğinde şortumun açıkta bıraktığı bacağıma hafif bir öpücük kondurup,  ayağa kalktı.

Oyunu nasıl yarıda bırakıp gidebiliyor ya?!

-Benim daha güzel  bir fikrim var .

Bakışlarımı ekrandan çekmeyip, oyun oynamayı bırakmadan 

-Neymiş o  ?

Televizyonun kapanması ile gözlerimi aralayıp hızla oturur pozisyona geldim ve sinirle

-Heeey ne oldu bu aptal televizyona ?

Bakışlarım  onu bulduğunda köşedeki mutfak tezgahına sırtını yaslamış ve cebinden çıkardığı sigara paketinin içinden bir dal sigarayı dudaklarıma götürmüş,  bir yandan yakarken bana bakmadan

-Seni yemeğe kaçırıyorum kalk hadi .

O kadar ciddi söylemişti ki ,itiraz etmeden kalkıp  ayaklarımı yere vura vura panduflarımı giyip , şortumu hafifçe aşağıya çekiştirdim.

-Boş yere dışarı çıkacağız şimdi.  Mutfakta dolapta bir şeyler vardır. 

Mutfağa geçecekken onun sesi ile durup,  omzumun üzerinden ona baktım.

-Dışarıda yiyeceğiz sevgilim.  Hazırlan.

Bir şey demeden yukarı kata çıkıp, odama girmiştim.  Direkt olarak dolaba ilerleyip içinden rastgele bir şort  ve üzerine bir atlet giyip saçlarımı tepeden özensiz bir şekilde topladım ve siyh bir şapka taktım. 

-Tanrım, nelerle uğraşıyorum ?! Yemek için olmasa o koltuktan kalkmazdım da neyse.

Beyaz spor ayakkabılarımı giyindiğimde,  daha fazla oyalanmadan odadan çıkıp hızla merdivenleri indim .

-Hadi gidebiliriz .

Salon tarafına baktığımda ayaklandığını görmüştüm . Bana doğru yaklaşıp ,bir elini belime  sarmış beni yönlendirmişti. Ikimiz beraber evden çıktığımızda yan taraftaki evin bahçesinden Cenk , Can abi , Semih ve Mert bizi görmüşler,  Cenk hemen ima ile

-Ooo çifte kumrular  , nereye ?

Bu dediğine göz devirip, ona hemen cevap vermiştim.

- Cehenneme ,gelsene sende tam senlik bi yer .

-Ha ha ha aman ne komik ne komik ,saçlarımı daha yeni yapmasaydım gelirdim,   yoksa seni yanlız bırakmam canım yengem .

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin