Gitmek ..."

3.4K 192 70
                                    

Öncelikle merhaba sevgili "  Mafya ve Deli Kız " severler . Size aldığım bir kararda ,küçük bir açıklama yapma gereği duydum .

Bundan sonra bölümleri daha kısa tutup haftanın yanlızca 2 günü bölüm atmaya karar verdim . Bu günleri sizinle beraber belirlemeyi çok isterim . Çoğunluğa göre ortak  bir karara varalım mı ?

Ve bu kararımın nedeni bazı gözlemlemelerim.  Bölümler ne kadar uzun olursa maalesef ki  okunma  sayısı da bi o kadar  kadar az oluyor kanısındayım.  Sanırım uzun şeyler biraz sıkıcı olabiliyor.  Haklısınız.. 🙈🧸

Herneyse ,sizi daha fazla tutmadan bu boool sürprizli  bölüme geçelim,  ha bi  da gün ayarlama hakkında da  konuşalım ama ehehehehe

iyi okumalar .❤❤🫀


*************************************************************

Yatak odasından çıkmadan önce, giyinme odasının kapısına son kez bakıp bir omzumu umursamazca kaldırıp indirdim.  Madem ayrılmak istemişti, onun istediği olacaktı tabiki de . Peşinden falan koşacak değilim yani sonuçta.

Odadan çıkmak için birkaç adım  atmıştım ki adımlarımı durdurup,  derin bir nefes verdim ve adımlarımı tekrar aksi yöne çevirerek giyinme odasına adımladım.

Kapı pervazında  durup ona baktığımda dolabın karşısında öylece durmuş, yanlızca karşıya bakıyordu. Kesik bir nefes alıp, duygularımı bastırmak adına elimi yumruk yaptım ve tırnaklarımı olabildiğince avuçlarıma bastırdığımda eş zamanlı olarak  dişlerimi sıkmıştım.

Birkaç dakika sonra dudaklarıma umursamaz olduğunu düşündüğüm bir sırıtış yerleştirip , alaylı sesimle başımı iki yana sallayarak

" Alahan , Alahan.  "

Yakınırcasına  cikan ses tonundan dolayı olsa gerek bakışları omzunun üzerinden hemen bana döndüğünde karanlık bakan gözleri karşısında hayal kırıklığı bütün vücudumu esir alsa da bunu umursamamaya büyük biz özen göstererek,  yüzümdeki gülümsemenin silinmesine izin vermedim. 

"  Buradan bakınca yıkılmış gözüküyorsun . "

Gözlerindeki karanlık iyice korkmama neden olurken ,alaylı ifadeden vazgeçmemeye özen gösteriyordum.

' Üzüntünün içinde yaşa kızım. Ona önemsiz olduğunu, hayatındaki yerinin bir kum tanesi kadar olduğunu hissettir .'

İç sesimi dinleyerek  dudaklarimsaki alaylı idareyi daba da büyütmüştüm . Bakışlarında gördüğüm kısa bir anlık yıkılmışlık duygusu ile başımı iki yana sallayıp ciddi bir ifadeyle bu işin daha fazla uzamasına engel oldum.  Çünkü artık yanan gözlerim kendini belli etmeye başlıyordu.

" Gidiyorum.  Bundan sonra beni bulamayacaksın Pars . Aramızdaki her şey dediğin gibi ..."

Gözlerimle kapının diğer tarafını işaret ederek 

" Az önce  bitti . "

Bir şey dememiş başını yeniden dolaba çevirip,yerdeki gömleklere aldırış etmeden hepsini ezip geçmiş ve hızlı birkaç adımda dolaba yaklaşıp sürgülü kapağı sert bir şekilde kapatmıştı. Bu hareketi yerimde sıçramama neden olurken,  titrek bir nefes alıp bakışlarımı ayaklarıma indirdim.  Gitmek istiyor gidemiyorum, aksi gibi kalmak da istiyor fakat kalamıyorum.  Bu ikilem o kadar zorlu bir şeydi ki.

MAFYA VE DELİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin