Merhaba;
Yeni bir kurgu ile beraberiz .❤
Umarım okurken keyif alabilirsiniz.
Iyi okumalar. ..❤
Saatin iyice geç olduğunu görünce örtünün altından çıkıp sessizce kıkırdamıştım. Hep yaptığım gibi bugün de hastahaneden kaçacak gidip dışarıda tavuklu pilav yiyecektim.
Üzerimdeki hastahane önlüğünün görünmesinin benim açımdan sıkıntı olacağını bildiğim için bu sefer hazırlıklıydım. Yavaşça dizlerim üzerinde yere eğilip yatağın altında yere koyduğum elbiseleri alıp , doğrulmuş ve sessizce banyoya koşturmuştum.
Sonunda siyah bir eşofman altı üzerine ise atlet tarzı beyaz bir şey giyindiğimde uzun sarıya çalan saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırmıştım. Lavabonun kapısını aralayıp başımı hafifçe çıkarmış sağa sola dikkatli bir şekilde bakıp kimsenin olmadığını görünce lavabodan çıkıp, odanın kapısına doğru ilerlemiştim.
Kimseye görünmeden hastahaneden çıktığımda kendimi bahçedeki bir ağacın arkasına saklamış, güvenlikteki şişko pislik adamın , bahçenin arka tarafıma gidişini izlemiştim.
Lânet adam yine kontrol yapıyordu !
Arka tarafa girdiğini görünce koşturarak bahçe kapısına ilerlemiş, alışık olduğum demirlikleri kolayca atlatabilmiştim.
Hızımı iyice arttırıp bilmediğim bir sokağa çıktığımda ,koşmayı kesip dik yokuştan hızlı adımlarla inmiştim. Burası neresiydi şimdi hatırlamıştım. Ilk kaçtığım zamanlar sürekli bu yoldan geçerdim fakat polis tarafından tekrar hastahaneye götürülürdüm .
Kaldığım hastahane , deliler hastahanesiydi. Oradaki herkes çokça deliydi. Onların arasında kendimi profesör sanıyordum. Ve bence çok da akıllıydım .
Salak saçma hareketleri varlardı. Hoş o yüzden o hastahaneye düşmüşlerdi değil mi ?Ben ise neden orada olduğumu bile bilmiyordum. Sanırım bunu sebebi annemin evlendiği adam ve çocukları olmalıydı. Beni istememişler ve oraya postalamışlardı . Gerçi annem de sevmezdi beni.
Sebebi ise ; fazla saldırgan olmam, kocası ve üvey çocukları ile anlaşamamdı sanırım .Annemin üvey çocuklarından birini eşek sudan gelinceye kadar dövmem, kafasını duvarlara vurmam ile de kendimi bir sabah o hastahanede bulmuştum .
Eşek sudan gelmese bile babası gelmişti. O da eşek sayılırdı değil mi ?
Gerçi bunun sonunda ben de oldukça fazla dayak yemiştim yine de ama pişman mıydım o kızı "üvey kardeşimi " dövdüğüm için... tabiki hayır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE DELİ KIZ
Teen FictionYaşadığı olaylar yüzünden psikolojik tedaviler gören ve hastahanede yatan fakat aklı yerinde olan bir kız Arya Karaca Acımasız , bütün yer altının tanınan ismi ,duyulunca bile korkulan merhametsiz bir adam Pars Alahan .. Arya bir yaz g...