Afra'dan bir kesit&
Apartmanın avlusuna girdiğimde kapının önünde beni bekleyen Azra' yı gördüm. Onunla küs olmak çok kötüydü ve asıl sebebi ona söyleyemem suçlu gibi hissettiriyordu. Beni görünce duvara yaslanmayı bırakıp bana her suçlu olduğu zamanki gibi bakmaya başladı. " Özür dilerim yemin ederim bundan sonra a dese ilk sana anlatacağım. Onunla tanıştığınızı bilmiyordum biliyorum sen hiç sevmezsin böyle tipleri ama gerçekten onun kalbi çok güzel. Tamam belli edemiyor ama bu onun kötü olduğunu göstermez ki." Dediğinde onu savunacak kadar benimsediğini görmüş oldum. " Bir şey demeyecek misin? Seninle küs kalmak istemiyorum." Dediğinde "çocuğunun ismi Afra olacak mı ?" Demiştim. Bu onu affettiğimin sembolüydü. Ben öyle deyince gülümsemesi büyüyen arkadaşım kolunu boynuma doladı. Onu özlemiştim ve kimsenin aramıza girmesine izin vermeyecektim.
" Sana çok güzel bir yemek yapacağım ." Diyen arkadaşımla kol kola evimize girdik. Evin içine girdiğimde aklıma gelen şeyi daha fazla içinde tutamayıp " buraya hiç geldi mi?" Deyivermiştim. Amerikan mutfağımıza çoktan giren Azra sorumla ciddileşip " o gün kapıya gelmişti ama içeriye girmedi bir de markette cüzdanı unuttuğumda parayı vereceğim diye tutturduğumda gelmişti." Dediğinde kızacağımı bekliyordu ama gülmeye başlayarak kendimi koltuğa attım " ohh! Ben yokken eve erkek atmaya da başlamışsınız ooo İlk alışveriş de yapılmış darısı kendi evinizdeki alışverişinize." Dediğimde utanan arkadaşım "Yok öyle bir şey." Diye mırıldanmış ve yemek yapmak için işe koyulmuştu. Ona yardım etmek isterdim ama çok yorulmuştum ve bugün 10 öğün yemek yapmıştım bu iş beni çok yoruyordu ama mecburdum. Kirayı yarın vermek zorundaydım ama benim param yoktu o yüzden yarın avans istemem gerekiyordu.
O gün sebebsizce hissetmiştim burada olduğunu ama Azra bana yalan söylemez deyip yanlış hissettiğime inanmıştım. Daha önce yani bir sene önce onu ilk gördüğümden sonra evet atışıyorduk ama bu kadar nefret etmiyordu benden yani ilk zamanlar. Bu evde ilk defa tek başıma kalmıştım, korkunç günlerdi. Sonra onu bu eve benim için geldiğini hayal etmiştim , rüyamda da görmüştüm. Bir gün onun buraya geleceğini biliyordum sanki. Evet o kapının tokmağına dokunmuştu ama benim için değil fakat önemli değildi artık. İnsan neleri unutuyor ben bana hiç gelmeyen birini mi unutamayacaktım? Hele bir de sonucunda ben sevinip Azra üzülecekse. Burada şu saniyede her şeyi içime atıp gömdüm.
Azra yemek hazır deyince hazırladığı sofraya bakıp koşarak sandalyeye oturdum. Birinin önüne hazır yemek koyması kadar harika bir şey yoktu. "Ee günün nasıl geçti?" Diyen arkadaşıma " berbat! O sarı kafayı parçalamak istiyorum. Bana hırsız dedi bana gerizekalı ." Dediğimde " ne diyor o ya ,bir insana iftira atmak bu kadar kolay mı hem sen onların neyini almışsın pardon acaba? Diye kızan arkadaşıma " bir şeyi çalındığından değil.Evin anahtarını bana verince annesi ,yok bu hırsızsa iki günlük kıza ne güveniyorsun geliyor bana vazo mu götüreceksin teknolojik aletleri mi ,neyse hepsini götürürsün azar azar falan diyor." Dediğimde " Afra bu adam şizofren mi ya olmamış şeyler hakkında varsayımlarda bulunup insanları nasıl zor duruma sokabiliyor sen bunların yanında çalışma hepten kafayı yersin vallahi. Çünkü normal değil bu olanlar." Diyen arkadaşıma "ben normal miyim ki patronumun normal olmasını bekliyeyim? Çok takılma sen ona annesi de tınlamıyor onu sorun yok yani. Hem kira gelmemiş olsa işim olmaz da işte kira geldi.
" Sen anlat ." Dediğimde " bir şey olmadı aslında sadece Umut bugün onunla konuşmak istedim ama öğretmenim diye tutturdu ben de iki gün önceki gibi olur musun dedim tamam dedi bahçeye indik konuştuk. Anlattım olanları ama sadece düzelir dedi başka dedim ama bir şey demedi. Ona anlam veremiyorum e ayrıca Çakıl Bey'le ilişkisini hâlâ çözemedim. Aralarında garip bir bağ var ve bu beni rahatsız ediyor. Ona sorsam asla cevap vermez ,müdüre de soramam. Ve Çakıl bey de değişik bana yaptıklarını zaten unutmuyorum .Biliyor musun bana benim senin kadar kızım var demişti ama bekar hiç evlenmemiş diye biliniyor ve eski sevgilisi ile hâlâ ortak arkadaş gibi hâlâ yemeğe çıkıyorlar peki kızı o kimden ya da saklıyorsa bana niçin dedi? Çakıl ve Umut o kadar aynı karakter ki anlayamıyorum ikisini de, bir şeyler dönüyor ama ne ?" Dediğinde " sizin okul yatılı değil mi ? " Demiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ENGEL TANIMAZ
RomanceAynı konuları okumaktan sıkılanlar için mükemmel bi konu karşınızda. Dünya güneşten bir milim uzaklaşsa donmaktan ,bir milim yakınlaşsa yanmaktan ölürmüş insanlar.Azra 'nın akibeti de dünya gibi olmuştu.Ne ona yakınlaşabiliyordu ne de ondan uzaklaşa...