13.BÖLÜM (KARABERK)

127 28 85
                                    

& UMUT'DAN  BIR KESİT &

Bugün günlerden pazertesiydi.Annemin yuzundeki yaralar iyleşiyordu.O gün eve geldiğimizde annemi evde bulamadık,beklemeye başladık daha sonra Azze ablam ve Baran abim gelmişti ama annem hâlâ ortada yoktu.Baran üç kez annemi aramaya kalkışmış ama dedem tarafından durdurulmuştu.Tam ağlayacaktım ki köşeyi dönen annemle karşılaştım.İçime su serpilmişti.Yanımıza geldiğinde  yüzünü bize kaldırmamasından işkillenmiştim.Benimle aynı hisleri paylasan Baran benim yapamadığımı yapıp annemin yüzünü kaldırmıştı.Kaldırdığında karşilaştığımız manzara hepimizi mahvetmişti.Annemin melek gibi yüzü ne hâle gelmişti.İçimden bir şeyler kopmuş gibi hissettim.Canım yanıyordu en çok da geçecek deyip anneme sarılamadığım için...

İçerde Baran annemi daha çok üzmüş,mutfağı dağıtmıştı.Konuşabilseydim Baran'ı sakinleştirirdim,annemi daha fazla  üzmesine izin vermezdim.

Kapıyı çarpıp gitmişti.Arkasından da annem onu bulmaya gitti.Yarım saat sonra Annem , Baran ,Volkan gelmişti.

Volkan gelir gelmez terasta oturan ablam ve benim yanıma gelip yolda kopardığı gülü ablamın kulağına taktı.Ama bunu yaparken sürekli sağına soluna bakıyordu.Baran abimden korktuğu belliydi.Ablama çiçek verdiğin görseydi üstüne atlardı Volkan'ın.

Ablam onun korktuğunu bilerek;

-köpek gibi korkuyorsun .Niye böyle işlere kalkışıyorsun acaba?
Dedi.

--Ne korkması yaaa ben kimseden korkmam.Ben senin için duvarları yıkarım.

Aşagıdan abimin "Volkaaaan"
diye bağırışı geldi.

Volkan abi yakalandığını anlayınca panikledi ,kendi etrafında dönmeye başladı.tam merdivenlerden hızlı hızlı
inerken dengesini kaybedip merdivenden yuvarlandı.

Abimde merdivenin başında bekliyordu ki Volkan abinin yuvarlanan  bedeni önünde durdu.

-Lan Volkan yürümeyi mi unuttun lan.Ama bunlar mübah sana erzi kırık.

-Açıklayabilirim Baran.

-Ne açıklayacan lan.Ölümüne mi susadın sen.

-Yaw ben Azze...

-Ne Azzesi lan .Bu ne?

Abim elinde duran bir mektubu gosteriyordu.Yani Volkan abiyi görmemiş miydi?

Volkan abi rahat bir nefes alarak;

-hıı o mu?O şaka lan .

-Bak şuan seni dövmüyorsam Allah belanı verdi diye .

-Tamamm ya sen de zaten düşmüşüm .

Abim annemin yanına giderken Volkan abide ayağa kalktı.

Ablam Volkan abiye "Sen duvarları deleceğine önce düzgün yürümeyi öğren,korkmazmış bide hiç korkmuyorsun elin hâlâ titriyor." Dedi ve yanından uzaklaştı.

-Çok dobra yaa.popom acıdı yaa.Sert düştüm.Çıkık kırık yokturdur demi lan?
Dedi bana bakarak ve beni kucağina aldi.

Aslında Volkan abi çok iyi biriydi.Abimin tek ama dünyalara bedel olan dostuydu.Galiba da Azze ablama aşıktı.Ama ablam nedense ondan hiç hoşlanmıyordu.Volkan abinin bir sürü çılgınlığını görmüştüm.Sırf mahalledeki Sarp abiyi sevmiyor diye okulda tenefüslerde defterindeki tüm ödevi siliyordu.Sarp abi de hoca ödevi sorduğunda götürüyor ama defterin boş olduğunu görünce şaşırıyordu.Hem ödevden eksi alıyordu hem de hoca ona ceza veriyordu.Hatta abimi seven bir kız vardı.Volkan abi ,abimi kızdan kıskandığı için abim hakkında" erkeklerden hoşlanır "
diyerek kızı abimden uzaklaştırmıştı.

AŞK ENGEL TANIMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin