10.Bölüm

187 31 34
                                    

Halit'den bir kesit $
  Kızımın evinden kendimi zor attım .Nefes almakta güçlük çekiyordum .Gömleğimin iki düğmesini açtım ama yüreğimdeki sıkıntıyı gideremiyordum.elimi duvara koydum ve merdiven basamağina oturdum.Ben ne yapmıştım ,ben herşeyime tokat atmıştım.Ben nasıl böyle kendimi kaybetmiştim,ben onun canının yanacağını bile bile  onu yaralamıştım.Ben nasıl babaydım böyle.Nasıl da bakmıştı yüzüme ?Gözlerindeki hayal kırıklığını asla unutmayacaktım.Ben nasıl bakardım yüzüne ,nasıl derim kızım diye ? Ben kızımın güvenini kaybettim.Ben Zümrüt'e ne derdim ?kızımıza tokat attim ben diye. Diyemem ki .Dönüp sarılsam affeder mi?Baba diye boynuma atlar mi?Peki ben kızım affetse ,kendimi affedebilecek miydim?Nasıl yüzüme bakacaktım ben onun,baksam gözleri "sen bana vurdun " diye haykırmaz mıydı?nefes almakta güçlük çekiyordum.

Orurduğum merdivenden duvarlara dayanarak kalktım.Eve gidiyordum ama içim kan ağlıyordu ben kızıma tokat atmıştım.her şeyden önce ben bir kadına ,anneye elimi kaldırmıştım.Bu yaptığımın affedilecek hiçbir yanı yoktu.Ama ben kızımın beni affetmesi için her şeyi yapacaktım.Affettirerek geçmişi silemezdim ama gelecek için yol açabilirdim.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Yazardan bir kesit $

Zirey pencerenin önündeki divana oturmuş  ,dışarı bakıyordu. Kendine itiraf edemese de babasını bekliyordu. Kaç saattir orada oturduğundan habersiz bir umut babası gelir diyordu. Baran annesinin halini farketmiş ve yanına gelmişti.

-kimi bekliyorsun?

-kimseyi oğlum,birini mi beklemem lazım?Hem sen yemeğini yedin mi?

-yedim ama sen o aralar hayal alemindeydin. (Alayvari şekilde)

-Bu nasıl konuşma baran ?Madem  yemeğini yedin gidip ödevlerini yap o zaman.

-ödevler bekleyebilir ama ben bekleyemem. Neler oluyor bana anlat anne!

-neyi anlatacakmışım sana?

-Onu ben soruyorum,cevabını bilseydim sormazdım..

Zirey kızmaya baslamıştı.Oğlu büyümüş annesine hesap soruyordu.

-git ödevini yap baran

Baran annesinin ona anlatmamasına sinirlenmiş,alnındaki damarlar kasılmaktan gözle görülür olmuştu. Birden sesine yükselterek;

-Yeter yaa yeter! niye bana anlat mıyorsun?Niye dedem bugün yemeğe gelmedi niye?
Sen niye beni adam yerine koymuyorsun ,niye ağlayıp duruyorsun?
Babamın acısını neden bizden çıkarıyorsun ?Senin kocansa bizim de babamızdı. Sen kaybettiysen biz de kaybettik.

Görmüyor musun Azze ve Umut'un sana ihtiyacı olduğunu? Azze'nin senden güler yüz beklediğini .Umut daha çok küçük niye sevgini bahşetmiyorsun ? O değerli sevgini. Niye bu kadar  bencil  davranıyorsun?

-tamam anlatma ama ben öğrenicem .Sen de ne zaman bencillikten feragat edersen  sevgini Azze ve Umut'a harca.

Baran söyledikleriyle Zirey'de ne yaralar açtığını bilmiyordu.Zirey bugün iki kez bencillikle suçlanmıştı. Ne babası yanındaydı,ne de oğlu. Sabaha kadar ağlamıştı. Kızı azze  üç kez onu  kontrol etmişti ama yanına yaklaşmamıştı.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
&Zirey'den bir kesit&

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡&Zirey'den bir kesit&

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞK ENGEL TANIMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin