40.Bölüm

89 14 4
                                    

&Yazardan bir kesit&
"Annelik" diyen Yeşim'le elindeki telefonu kayan Zirey son anda telefonu düşmekten kurtararak tekrar kulağına tuttu."Orda mısın Zirey?...Zireyy? Diye seslenen Yeşim elindeki telefona bakıp gülüyordu."bu-burdayım ama bana ne sorduğunu anlayamadım."diyen Zirey bu soruyla hayretler içinde kalmıştı."Zirey sen anne olacağını nasıl anlamıştın?"diye sorusunu yönelten Yeşim ,Zirey'in vereceği cevabı merakla bekliyordu.

Karşılaştığı soruyla ne cevap vereceğini şaşıran Zirey " Gebelik testi yapmıştım." Diyebildi. Yeşim'in sorduğu soruyla onun yerine kendisi utanmıştı. "Hımm öyle mi ben de yaptım şimdi iki kırmızı çizgi var ,bu ne anlama geliyor?"diyen Yeşim'le neye uğradığını şaşıran Zirey "Ye-Yeşim ben ...kusura bakma çift çizgi bebeğin var demek ama ...neyse hayırlı olsun diyeyim." Demekte çareyi bulmuştu. Kendisine neden söylediğine anlam veremiyordu.

"Teşekkür ederiz. Aaa !şimdiden bizli konuşmaya başladım. Sanki bebeğim bana güven veriyor gerçekten çok güzel bir duygu .Gerçi senin 3 çocuğun var anlarsın Asım'ın güzel üç çocuğu." Diyerek Asım kelimesine vurgu yapmıştı. Bir nevi Çakıl'ın onlara çocuğu gibi davranmasının gerçeklerini değiştirmeyeceğinin altını çiziyordu.

"Haklısın .Yeşim ben tekrardan tebrik ederim ama benim işlerim vardı müsadenle ben kapatayım." Demişti Zirey. "Teşekkür ederim ben seni tutmayayım kolay gelsin by by." Diyerek kapatan Yeşim'in keyfine diyecek yoktu.

Bu iş tamam ,yeterince uzak tutacaktır Zirey'i. Sıra Çakıl'ı ikna etmekte..." Diyen Yeşim lüks evinin bahçesine çıkıp derin bir nefes aldı.

Zirey de yarım kalan çamaşırları asıp tarlaya gitmek için yola koyuldu.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

&Afra' dan bir kesit&

Damla'nın verdiği ev adresiyle okuldan çıktım. Bana doğru gelen kemçik ağızlı Ceren'le sabahki görüntüler gözümün önünden film şeridi gibi geçti .Aklıma geldikçe sinirleniyordum. Fiilen yapıp benim gözümü kirletiyorlardı ama ben iki kelam edince küplere biniyorlardı. O buzdolabına da dediklerin hesabını verdirecektim. Neymiş şarlatanmış da dalkavukmuş da çocukmuş da en azından senin gibi soğuk nevale ,ruhsuz,vicdansız,gıcık ve Cahilin sofusu değildim. Düşündükçe aklıma bir sürü sıfat geliyordu :Budala ,Vizon,Yaşayan ölü vs.

Ben kendi içimle boğuşurken kendini podyumda yürüyor zanneden ama aslında birazdan o 30 cm topuklusu kanalizasyon deliklerinin arasında kalıp yeri boylayacak olan dandik sarışın yanıma geldi. Ayy keşke düşse ne keyiflenirdim ama...

"Ne oldu Afra ?Baran gürlemiş sana gür gür gür" diyen bu babun maymununu şimdi elime alacağım az kaldı.

Önce dibime giren Ceren 'i itip Ne o dibime girmişsin benimde mi dudağıma yapışacaksın? Dediğimde "No,no ,no canım seni öpmem .Seni öpmem için kırk ekmek yemelisin ." Dediğinde Hay Allah! şimdi ekmeğe küstüm senin meymenetsiz suratını görünce dediğimde "Keyfimi bugün sen bile bozamayacaksın Afra ." Deyip yanımdan geçtiğinde şeytan diyordu ki tut şunun saçını yerlerde sürü ama bu sefer şeytana uymadan önce işe girmem gerekiyordu.

O kıvırarak merdivenleri çıkarken çıkıp saçını çeksem mi diye düşünüyordum. Bu kadar düşünmek beynime zarar yaa içimde kalmasın diyerek merdivenleri koşarak çıktım. Bir tane kendi gibi bulmuş konuşuyordu önce o tarafa koştum daha sonra hızla onlara doğru koşup önce sırtındaki çantasını kirletmek için ayakkabımı sürdüm. Saçını kendime çekerek önceden açtığım su şişesini başından aşağı aktardım. O saatlerce yaptığı saçı artık eskisi gibi değildi ,kat kat sürdüğü boya badanası olduğu gibi akmıştı. Ohh! canıma değsin. Vallahi için buz gibi oldu .

AŞK ENGEL TANIMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin