&Çakıl'dan Bir Kesit&
Kaderimize ayrılan yol çok dardı .Yan yana yürüyemedik Pınar.
Karşımda bana şaşkınlıktan ağzı yarım metre açmış şekilde bakıyordu.Bir dakika sonra ağzından tükürüğü düşüp yatağımla birleşti.Iyy bu kız gercekten "temizlik Abidesiydi".
Bundan sonrasını Pınar'a anlatamayacağım için onu kucağıma alıp odadan çıkardım.Şaşkınlıktan donakalması işime yaramıştı.Onu çıkardıktan sonra kapıyı kapatıp kitledim.Bir dakika sonra Pınar'ın cırlama sesi yükseldi.Kendine gelen Pınar hem kapıya vuruyor hem de konuşuyordu.
-Çakııııll aç kapıyı!kim bu kız?Ac diyoruuuum.Kime diyorum benn?Bu kızı öğrenmezsem ahanda şuracıkta bayılır ölürüm haa.Aç diyoruum açsanaa!!Çakıll ipucu ver bari.Yaaa aç.
Hiç nefeste almıyordu vicdansizin kızı.Susmadan söylediklerini duymazdan geliyordum.Kapıyı açarsam soru yağmuruna tutulurdum.Dışarıdan annemin sesini duyunca kapıya kulak kesildim.
Annem"Ne kızı Pınar?Çakıl'la ne ilgisi var?"diyordu.Annemin dediklerini duyunca koşarak kapıyı actım.Ben kapıyı açtığımda Pınar"Iste Çakıl'ın sev...."sözünü tamamlamasına izin vermeyerek "Canım kuzenimmm" deyip kafasını göğsüme dayadım.Elimle de ağzını kapattım.Pınar tavşanca konuşmaya başlamıştı bile.
Annem "Pınar hangi kızdan bahsediyor Çakıl "deyince önce afallasam da sonra "Barış 'ın sevdiği kızdan bahsediyor.Söylemezsem meraktan öleceğini söylüyordu." Dedim.
Bana inanamayan gozlerle bakan Pınar anneme dönüp yok der gibi kaşlarını kaldırıyordu.Onu görünce diğer elimi de kalkan kaşlarını indirip üzerine koydum.Şuan ki durumumuz gerçekten çok kötüydü.Elimi hafif araladığımda Pınar'ın "yalancıı "diye çemkirmesiyle karşılaştım.Hemen geri elimi ağzının üstüne bastırdım.Pınar'ı açık olan odamın kapısından içeri ittim ve kapıyı üstüne kapattım ama cırlaması uzun sürmezdi bu yüzden annemi olay mahâlinden uzaklaştırmalıydım.
-Anne Barış'ı kıskanıyor.Ben söyleyince de kabullenemiyor iste
-Siz hiç büyemeyeceksiniz.
-Hadi Validem sen yumurta akını sür yoksa valla kaz ayakların çıkar.
Annem iki eliyle kaşlarını gererken aynı zamanda kendi kendine söyleniyordu."Ben gencim ne kaz ayağı Çakıl abartıyordur."diyerek aşağı indi.Ucuz atlatmıştım.Yetismesem Pınar her şeyi söylerdi hatta kendinden kattıklarını da.Sıra Pınarla yüzleşme sırasındaydı.
Kapıyı açıp girdiğimde;elleri belinde,kaşları çatık ,ateş çıkartan gözleri olan Pınar'la karşılaştım.Kırmızı görmüş boğayı andırıyordu.
-Demek Barış'ın sevdiği kızdan bahsediyorduk.Ben Barış'ı kıskanıyorum ve o kızı öğrenmezsem çatlarmışım öyle mii Bay Philpss?Mahvederim lan seni.diyerek üzerime üzerime gelmeye başladı.
Elimi ben bir sey yapmadım gibi kaldırarak "Sakin ol Pınar.Gelmeseydim yalan yanlış şeyler söyleyecektin." Dedim.
-Yalan yanlış?...Öldürürüm lan seni.Sen yanlış anlanmayacaksın diye beni yengeme yanlış anlattın.Seni mahvetmemem için bir sebep bulll. Diye bağırınca "Tamam ismini söyleyeceğim" dedim.
-Kabul ediyorsun yani.Dedi kaş göz yaparak.
--Ediyorum.İsmi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ENGEL TANIMAZ
RomanceAynı konuları okumaktan sıkılanlar için mükemmel bi konu karşınızda. Dünya güneşten bir milim uzaklaşsa donmaktan ,bir milim yakınlaşsa yanmaktan ölürmüş insanlar.Azra 'nın akibeti de dünya gibi olmuştu.Ne ona yakınlaşabiliyordu ne de ondan uzaklaşa...