37.BÖLÜM

53 14 42
                                    

&Yazardan bir kesit
Kendisine merakla bakan mavi gözlere bir de elindeki tektaşa bakan Azze bir anda gelen bu teklifle şok olmuştu. Hâlâ susan Azze'yle tedirginliğe düşen Emre istemsizce yüzüğün bulunduğu kutuyu kapatmıştı. İhtişamıyla parlayan yüzük tekrar siyah kutunun içine hapis olmuştu. Aklından onlarca şey geçiren Azze mırıldarnırcasına "Ben ne diyeceğimi bilmiyorum ... Bir anda oldu böyle bir şey beklemiyordum ." Deyince Emre "kusura bakma ben yanlış anladım galiba ben gülleri kabul edince sen de bir şey hissediyorsun sandım." Demekte çareyi bulmuştu. İki genç de birbirine bakmıyordu. Sanki olması gerekeni görmüşlerdi de ona göre davranmaya başlamışlardı.

"Yanlış anladın beni ben öyle demek istemedim. Ben sadece evlenme teklifini beklemiyordum yoksa ben de seni gördüğümden beri seni düşünüyorum."deyivermişti Azze. Duyduklarıyla tekrar umutlanan Emre onun da kendisini sevdiğini duymasıyla rahatlatmıştı. "Azze beni çok mutlu ettin ama bu teklifim her zaman geçerli .Düşün olur mu?" Diye sorunca Azze de başını sallamakla yetinmişti

O dakikadan sonra evlilik mevzusu bir daha açılmadı sofrada .Sadece yemek yemek ve bankada olanları konuşmakla yetindiler.

Aynanın karşısında bilmem kaçıncı kez saçını değiştiren kıyafet beğenmeyen Volkan yine kendinde bir kusur bulmuş olacak ki tekrar banyoya girdi. Kısa bir duşun ardından dişlerini daha önce fırçalamasına rağmen tekrar fırçalamaya girişti. Kendi kendine aynadan göz kırpan Volkan "hadi yine yakışıklısın" diyerek kendine övgüler yağdırdı.

Dolabın kapağını açıp kapatmaktan vidaları yerinden oynamıştı. Damatlık giymekten son anda vazgeçen Volkan kararını kot gömlek ve kot pantolondan yana kullandı. Yeni aldığı parfümü ambalajından çıkartarak üzerine boşalttı . Oysaki Azze onu leş gibi balık kokarken de görmüştü. Aksesuar olarak saatini de koluna takınca hazır olmuştu. Azze'yi aramak için telefonuna uzanmıştı ki Azze'nin onu aradığını gördü. Heyecanla saçını düzelti kalan parfümü de üstüne boca ettikten sonra ahizeyi kaldırdı. Heyecandan içi içine sığmayan Azze "Volkaaan senle konuşmamız gerekiyor hemen ama çabuk gel ."deyince Volkan da "Geliyorum Sümüklü." Diyerek telefonu kapattı."Sümüklü mu dedim ben ?" Diye kendi kendine lanetler eden Volkan bari bekletmeyeyeyim diyerek odasından çıktı. Sofrayı kaldıran Annesi gelen kokuyla öksürmeye başladı."oğlum nereye gidiyorsun ödül falan mı alacaksın yoksa bu ne hâl odana girilmez olmuş ." Dediğinde tekli koltukta oturan babası "Ne ödülü alacak bu esnaf lokantaları yakışıklılık ödülü mü alacak ?" Diye oğlunu küçümsemişti.

"Hıh !laf Yememde gecikmedi ohh şimdi rahat bir nefes alabilirim.Ben kaçtım siz artık dalaşmaya devam edersiniz." Deyip ayakkabılıktan ayakkabılarını alıp giyinirken babası hâlâ söyleniyordu.

"Oğlum sen erkenden gittin niye geri geldin eve?" Diye soran annesine "Gelemez miyim evime Allah Allah ?Parfüm falan almaya gittim burayı miss esnaf lokantasına gitmeden önceki kulis olarak kullandım şimdi tacımı taktıktan sonra geleceğim ." Diye babasına gönderme yapan Volkan ayakkabısını bağlıyordu. "dalga geçme anneyle .Söyle bakım sen bana gelin mi almaya gidiyorsun?" Diyen ve imâ dolu bakışlar atan annesine "Ne bu meyve falan mı bu ? Almaya gidiyorsun falan kaç kilo alayım onu da söyle bari. Yapmayın gözünü seveyim yaa." Diyen Volkan 'a "Sus ben anlarım ben senin ciğerini bilirim git bakalım gelince pepeni alırım nasıl olsa."diyen annesini atlatan Volkan arabasına atlayarak hızla Azze'nin gönderdiği adrese doğru yol aldı.

AŞK ENGEL TANIMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin