41.Bölüm( farklı hayatlar)

66 10 46
                                    

&Azra'dan bir kesit&

Karşımda Baran'ı görmeyi beklemiyordum. Niye gelmişti ki sabah yediğim azar yetmemişti herhalde." ne oldu sabah bir posta laf söyledin yetmemiş olmalı ki evime kadar gelmişsin ." Diye kızgınlıkla sorduğumda arkadan gelen yüksek sesteki fukara şarkısı tüm ciddiyetimi bozuyordu. Baran da sesin geldiği oturma odasına doğru kısaca bakıp "konuşmak istiyorum ." Dedi.

"Himm demek konuşmak istiyorsun !Neden? Haddimi mi aştım yine ?" Diye sabaha atıfta bulunduğumda gözlerini kaçırdı .Ne oluyordu bu adama şuan sanki o sert kabuğunu bir tarafa bırakmıştı, tüm mimiklerini hislerini rahat bırakmış bir adam vardı ama sabah yaptıklarını aklamıyordu tüm yaptıkları .

"İyi ,söyle dinliyorum ." Dedikten sonra kapıdan biraz çıkarak evin kapısını örttüm müzik sesini azaltmak adına. "Burada değil ben seni aşağıda bekliyorum ." Deyip merdivene yönelen Baran 'a "Ben seninle hiçbir yere gelmiyorum, konuşmak istiyorsan burada konuş ." Dedim gayet kararlı ses tonuyla.

Beni tınlamayarak "Aşağıdayım ." Demişti.
Gitmeyecektim isterse sabaha kadar beklesin .Ne diyeceklerini merak etmiyordum yani ediyorum da az bir şey ...

İçeri girdiğimde kalbim git diyordu aklım sabah sana neler yaptı salak mısın diyordu .Aklım ve kalbim savaş halindeydi bedenimde bile bir kararsızlık hâli mevcuttu. Kulağıma gelmeyen melodiyle Afra' ya baktım .İyice delirmişti garibim ama sanki bıraktığım Afra gibi değildi. Yani normalde ki Afra gibi bakmıyordu.

"Afra yaparsın bu kadar ödevi takma hem senin elinden her iş gelir." Dedim ama beni duymayarak "Kim gelmiş ?" Dedi .Nedense söylemek istemedim. İçimden bir ses uygun zaman olmadığını söylüyordu. Bu yüzden " Hiç kimse çocuklar ...aynen çocuklar çaldı herhalde ." Dedim .

" Hımm ! Azra sen hiç yukarı ya da aşağı inen birini gördün mü ?" Diyen arkadaşıma " yoo , görmedim." Diye yalan söyledim." niye sordun ki ? " Dediğimde " hiç, öyle sordum sanki bir ses duydum da ." Diyen arkadaşıma acaba niye söylemedim bazen ben bile kendimi anlamıyordum.

Koltuğa oturduğumda aklımda sadece aşağıda olup olmadığı vardı. Baksa mıydım? Ne diyecekti acaba ? Ne yapıp ne edip benim orda olup olmadığına bakmam lazımdı .Afra'nın uzatmamasına hayli şaşırmıştım .Sanki aslında sormuştu ama öğrenmek de istemiyordu bir yandan .Bir anda hızla kalkıp pencereye doğru yaklaşınca panik yaptım . Ben de hemen kalkıp önüne geçtim ." Sen ödevini yapsana Afra yetişmeyecek bak sonra." Dediğimde " yetişir ,sen niye önüme geçiyorsun?" Diye sorduğunda onu çekiştirerek " Yok ya benim arkadaşım o ödevden doksan üstü not alacak hadi göreyim seni ." Dediğimde gaza gelmiş olmalı ki ödeve bakmaya başlamıştı. " Aaa! Bu çiçeklere su vermedik bugün ben su verim." deyip hızla banyoya koştum bir tas su alıp hızla cama koştum. Neyse ki hâlâ oradaydı. Hemen odaya gidip elime gelen ilk pantolonu giydim .tam çıkacakken Afra'ya çıkıyorum deyip hızla merdivenlerden indim yoksa nereye ,kimle ,neden , ne zaman sorularından geçemezdim. Apartmanın dış kapısına geldiğimde yavaşladım nefesimi düzenleyip yanına gittim.

" Geleceğini biliyordum ." Diyen Baran'a sinir olmuştum ama neyse ."Hadi anlat ." Dediğimde " gidince anlatacağım ." Demişti .Arabaya bindi ona güveniyordum o yüzden arabaya bindim.

çok da kısa olmayan bir sürede araba geleceğimiz noktaya varmıştı .İndiğimde karanlık bir sokaktaydık. Etrafa baksam da pek anlaşılmıyordu sadece birkaç sokak ötede olduğunu tahmin ettiğim sokak lambasının cılız ışıkları sayesinde gözümüzün önünü görebiliyorduk.

"Niye geldik buraya ?" Dediğimde "benimle tanışmaya." Demişti. Bu da ne demek oluyordu? Hiçbir şey anlamıyorum bugün herkes bir başkası gibi davranıyordu Afra o patavatsız canım arkadaşım çok kırık bakıyordu .Baran desen hiç görmediğim gibi davranıyordu .Umut ise ah Umut onu düşünmek bile beni güldürüyordu hem de ona sinir olduğunda bile . bugün onunla iki arkadaş gibi sohbet edebilmiştik.

AŞK ENGEL TANIMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin