Jude
,,Takže vaším úkolem je najít v co nejkratším čase jedno dítě. Jediné co vám dáme bude oblečení s jejich pachem." Hodili po nás několik hadrů, s tím že já si to pořádně prohlédl. Malé růžové tričko s poníkem, což mi jasně řeklo, že budu hledat spíš malou holčičku.
Potom co jsme se všichni seznámili s pachy, tak nás všechny vyvedli ven, kde jsme se přeměnili do vlčí podoby. Má hnědo-černá srst vynikala mezi ostatními, kteří měli celkově mnohem mixovanější srst ve světlejších tónech. Očichám to tričko ještě jednou a pach limetky se mi dostane do nosu, nad čímž se mi chtělo šíleně kýchnout. Zatřepu hlavou, hledíc všude okolo, jen abych viděl jak už se všichni rozeběhli do různých stran.
Super očividně tyhle lidi už vymysleli plán, zatímco já tady doslova jenom stojím jako blbec. Dobře takže tohle je proklatě velký území, o kterým nic nevím, takže kde by se tady mohla malá holčička nejpravděpodobněji ztratit?
V lese... nechce se mi totiž věřit, že by se ztratila ve vlastním domě. Rychle se proto rozeběhnu do lesa, čekal mě nejspíš velice dlouhý den hledání, jelikož než to tady prozkoumám asi umřu. Můj nos byl po celou mou cestu přilepený k zemi, snažíc se zachytit jakoukoliv stopu. Já ji musel najít ať už proto, abych si dokázal, že na to mám tak i pro lidi, kteří ve mě vložili jejich důvěru. Rozhodl jsem se vyběhnout na vyšší místo pro lepší rozhled a určení mého dalšího postupu, když se mi konečne podařilo uklidnit. Jakmile jsem vyběhl nahoru, tak se do mého nosu se dostal zvláštní pach... Alwar z nějakého důvodu ještě víc zbystřil a jeho celé tělo se napnulo jako struna. Tohle se mi nikdy předtím nestalo a já se celý naježil připravený na nebezpečí.
,,Alware co se to-" Alwar v mé hlavě poskočil a všechny instinkty v mém těle mě nutily jít jedním směrem. Moje tělo se pohybovalo rychlostí blesku přímo za tím zvláštním pachem, který mě doslova vábil a já nedokázal přemýšlet jestli to vůbec mohla být past, moje tělo si prostě dělalo co chtělo. Strach promlouval mými žilami, ale nic ve mně by mě nedokázala odradit od toho, abych za tím šel. Bylo to totiž dobrý, takmoc až se to nedalo popsat jinak než jako totálně podezřelý.
Doběhnu na menší mýtinu, zběsile hledíc ze strany na stranu. Já pořád netušil, co mě to popadlo, ale ta touha najít zdroj toho pachu byla tak ohromující, že jsem nemohl dělat jinak. Alwar v mé hlavě zvedl hlavu do vzduchu a hlasitě zavyl jakoby někoho volal a pak to přišlo.
Z poza stromu vyšel nádherný černo-hnědý vlk, jehož oči zářily nádhernou zlatou barvou a věnovali mi veškerou pozornost a v ten moment jsem věděl, že přede mnou stála nejen moje Alfa ale i můj mate. A já nedokázal myslet, jelikož jeho nádherné oči projížděly moje tělo s takovou něhou v očích, jako by našel něco co hledal věčnost.
Opatrně udělal krok dopředu se skloněnou hlavou, moje Alfa ke mně přešla s několika jistými ale opatrnými kroky. On natiskl naše zvířecí těla přímo proti sobě, s tím že já pořádně nasál jeho osobitou vůni, která voněla jako divokost s trochou malin, zvláštně nádherný pach. I on nasával můj pach a my tam stáli, otírajíc naše těla o sebe.
Moje instinkty úplně šílely v potřebě zanechat na něm, na této Alfě svůj pach, udělat ho mým. MŮJ MŮJ MŮJ MŮJ, skandovalo mi v hlavě a já i přes to jak špatný nápad to byl se poddal téhle touze se ho dotýkat, být mu nablízku, což bylo to nejlepší, co jsem kdy měl tu čest zažít. On olízl mou tvář a já mu začal olizovat krk, nad čímž on mírně zavrčel, ale ne varovně, spíš tím dával najevo jak moc se mu to líbí.
V další sekundě tam však přede mnou stál v jeho lidské podobě, nad čímž se mi zasekl dech v hrdle. Můj mate byl tak..... nádherný. Byl vysoký, jeden z velice mála lidí co mě určitě převyšoval tak o půl hlavy, na ostře řezané tváře mu dopadaly černé kudrnaté vlasy a kurva jeho tělo bylo tak definované až se mi z toho seběhly sliny. Každý jeden sval se při jeho každém pohybu napínal a na rukou kurva měl ty zkurvené vystouplé žíly, ze kterých mi bylo slabo. Sjedu pohledem ještě trochu níž, kde měl sakra nádherné břišáky a pak se můj pohled dostal až k jeho podbřišku, kde měl černou cestičku chlupů... kurva co to tam má dole za monstrum!
ČTEŠ
Wrath
WerewolfBook 2. Chronicles of sins Jax Nastal čas, po dlouhých letech ve své pozici odstupuje z pozice Tony, smečky Beta. A ačkoliv je to očekávaná situace, jedna kterou nešlo oddálit, tak to Jaxe zasáhne i tak. Tohle je totiž jeho čas a má být sdílen s Nic...